www.taxidiarides.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42

» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43

» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22

» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15

» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50

» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11

» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04

» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47

» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32

» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07

» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16

» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59

» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33

» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44

» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35

» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24

» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17

» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37

» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05

» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
About Us

Welcome to the forum www.taxidiarides.gr

Welcome to the forum  www.taxidiarides.gr

Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...


Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

5 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από friar Σαβ 14 Ιαν 2017 - 10:22

Ορμόμενος από το εκπληκτικό άρθρο του georgedim για τα πετρογέφυρα θυμήθηκα κάτι άλλα γεφύρια τελείως διαφορετικά.

Η πετρογέφυρα Πάλτσας και δίπλα της μια γέφυρα τύπου Bailey


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Κατά τη διάρκεια του Β’ΠΠ η βιομηχανική και τεχνολογική επανάσταση υπήρξε αλματώδης. Η ταχυκινησία των εξελισσόμενων μηχανοκίνητων δυνάμεων μετέφερε τα πεδία μάχης σε μεγάλες αποστάσεις και σε εδάφη με πολλαπλά κωλύματα και είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της απαίτησης κάλυψης θεμάτων διοικητικής μέριμνας όπως ήταν για παράδειγμα οι αυξημένες ανάγκες καυσίμων και τροφίμων.
Τα ανοίγματα προς κάλυψη παρουσίαζαν ποικιλία τόσο ως προς το μήκος όσο και προς τη φέρουσα ικανότητα των οχθών. Ο σχεδιασμός η μελέτη και η ανάπτυξη κατά περίπτωση νέων γεφυρών για την περιστασιακή κάλυψη των αναγκών ήταν εξαιρετικά δύσκολη για τους μηχανικούς του στρατού.
Η δικτυωτή γέφυρα Bailey ήταν μια πρωτοποριακή ιδέα η οποία αναπτύχθηκε για να καλύψει ανάγκες πολεμικών επιχειρήσεων. Ο Sir Donald Bailey με την ομάδα του εμπνεύστηκε την ανάπτυξη μιας γέφυρας η οποία θα έπρεπε να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
α. Να κατασκευάζεται από μία διμοιρία χωρίς την ανάγκη κατασκευαστικών μηχανημάτων παρά μόνον με εργαλεία χειρός.
β. Ο φορέας να κατασκευάζεται σε διάφορους τύπους ανάλογα με τις ανάγκες.
γ. Όλες οι βιομηχανίες να είναι ικανές να κατασκευάσουν τα επιμέρους τμήματα της γέφυρας χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε κατασκευαστικές ανοχές.
δ. Να μπορεί να μεταφερθεί με τα μεταφορικά της εποχής.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά ωστόσο βρήκαν απήχηση τόσο στην ανασυγκρότηση των χωρών αμέσως μετά την λήξη του Β’ΠΠ όσο και στην σύγχρονη εποχή στα πλαίσια αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Με τα χρόνια όμως η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας των οχημάτων είχε σαν αποτέλεσμα την οριακή φόρτιση των γεφυρών αυτών και την ανάπτυξη εντατικών μεγεθών και δυναμικών φαινομένων μεγαλύτερων από τα αναμενόμενα. Οι αυξημένες παραμορφώσεις καθώς και η ταλάντωση μετά το πέρασμα των προπορευόμενων οχημάτων προκαλούσαν στους χρήστες (οδηγούς οχημάτων) αίσθημα ανασφάλειας κατά τη διέλευση από τη γέφυρα.
Αλλά ουδέν μονιμότερο του προσωρινού, έτσι μεγάλος αριθμός από το πολεμικό πλεόνασμα είναι ακόμα σε καθημερινή χρήση παρότι εγκαταστάθηκαν για την άμεση αλλά προσωρινή αντιμετώπιση μεταφορικών αναγκών μετά από καταστροφές η θεομηνίες και συνεχίζουν να λειτουργούν παρά τις καλές προθέσεις περιοίκων και περαστικών που αφαιρούν κομμάτια τους για σουβενίρ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

και κάπου εκεί γύρω θα βρείτε και αναμνηστική ταμπέλα με το όνομα  του ευεργέτη στρατηγότατου η ψηφοθήρα κομματάρχη

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

και ένα ενδεικτικό βιντεάκι,  Enjoy....




Mabey είναι σημερινή κατασκευαστική και βελτιωτής της αρχικής ιδέας
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από Georgedim Σαβ 14 Ιαν 2017 - 12:12

Τα ποτάμια, οι ρεματιές, οι χαράδρες ιστορικά πάντα οριοθετούσαν και χώριζαν κράτη, κοινωνίες, φίλους, εχθρούς, αδέλφια, συντρόφους.
 
Οι γέφυρες πάλι, από την πλευρά τους, ....συμβολίζουν την «ένωση» και ....αρχικά δημιουργήθηκαν από την ανάγκη να ξεπεραστούν αυτές οι διαφορές και ....οι άνθρωποι να έρθουν πιο «κοντά».
 
Όμως στην ανθρώπινη φύση πέρα από το «ενώνω», ....φωλιάζει και το «χωρίζω» και έτσι ....τα γεφύρια που παραδοσιακά ένωναν, αρκετές φορές εξυπηρέτησαν ....«σκοπούς» και «κίνητρα», που περιόριζαν την ανθρώπινη ελευθερία. 
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από Νικόλας Μητσόπουλος Σαβ 14 Ιαν 2017 - 12:54

yes
Νικόλας Μητσόπουλος
Νικόλας Μητσόπουλος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από friar Σαβ 14 Ιαν 2017 - 13:09

Όταν το 2002, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εισήγαγε επτά νέα χαρτονομίσματα στην Νομισματική Ένωση, κάθε ένα από αυτά χαρακτηριζόταν και από ένα έργο τέχνης μιας φανταστικής γέφυρας στο πίσω μέρος. Σύμφωνα με την ΕΚΤ, οι γέφυρες είχαν ως στόχο να απεικονίσουν την σφιχτή συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ των κρατών. Ωστόσο, καμία από αυτές δεν υπήρχε στην πραγματικότητα.

Όμως, στην Ολλανδία τις έφτιαξαν στην πραγματικότητα!Βρέθηκε ένα προάστιο, το Σπίκενισε (Spijkenisse), για την εγκατάσταση των γεφυρών και η ιδέα έγινε πραγματικότητα.

Πηγή:  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από Νικόλας Μητσόπουλος Σαβ 14 Ιαν 2017 - 17:21

surp than1
Νικόλας Μητσόπουλος
Νικόλας Μητσόπουλος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από Maximos Σαβ 14 Ιαν 2017 - 18:59

Τι μαθαίνει κανείς για τις γέφυρες ...
Καταπληκτικό το videάκι με την γέφυρα Mabey .

Στάθη ... merci
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από friar Σαβ 14 Ιαν 2017 - 19:18

georgedim έγραψε:Όμως στην ανθρώπινη φύση πέρα από το «ενώνω», ....φωλιάζει και το «χωρίζω» και έτσι ....τα γεφύρια που παραδοσιακά ένωναν, αρκετές φορές εξυπηρέτησαν ....«σκοπούς» και «κίνητρα», που περιόριζαν την ανθρώπινη ελευθερία. 
Εμ τι νόμιζες ότι είναι τα σπιτάκια στην άκρη της γέφυρας;
Τζάμπα θα περάσεις; Όχι φίλε μου ακούμπα τα για διόδια.....
και δεν πάει να είσαι ο Βασιλιάς ο ίδιος...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από Georgedim Σαβ 14 Ιαν 2017 - 19:42

Στάθη στην τελευταία δημοσίευση για τα "Γιοφύρια της Ηπείρου", .....έχω γράψει :

".....Γύρω από τα γεφύρια πολλές φορές έκτιζαν και άλλα κτίσματα όπως εικονοστάσια, βρύσες, μύλους, χάνια. Σε κάποια υπήρχαν και οι «κούλιες» = φυλάκια με μόνιμη φρουρά που έλεγχε τους διερχόμενους, ….πρόδρομες μορφές των σημερινών διοδίων [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] ....."


υπερθεματίζοντας, ....εκ των προτέρων, την με αποδεικτικά στοιχεία τοποθέτηση σου  Very Happy .
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από friar Σαβ 14 Ιαν 2017 - 20:18

Σωστά πολύ σωστά, μου διέφυγε... Embarassed


Η τελευταία φωτό για τα διόδια είναι από το Ironbridge στην Αγγλία, την πρώτη γέφυρα από χυτοσίδηρο. Από Ελληνικά διόδια σε γέφυρες εκτός της Ρίο -Αντίριο  έχουμε τίποτα;
Μου φαίνεται ότι πληρώναμε στην ανοιγόμενη της Χαλκίδας αλλά δεν θυμάμαι με σιγουριά.
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από Γιωργάκος Σαβ 14 Ιαν 2017 - 22:21


Στάθη clap1
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας Empty Απ: Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας

Δημοσίευση από friar Τετ 18 Ιαν 2017 - 10:41

Ακόμα και σήμερα στήνονται τέτοιες γέφυρες. Πρόσφατο δείγμα το περασμένο καλοκαίρι στην Μονή Οσίου Γρογορίου στο Άγιο Όρος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Μια τέτοια μικρή γέφυρα υπό ιδανικές συνθήκες στήνεται από μια διμοιρία σε τέσσερεις ώρες.
Η πρώτη που στήθηκε στην απόβαση της Νορμανδίας στο κανάλι της Caen από βρετανικό μηχανικό ήταν 240 μέτρα και στήθηκε σε τρεις ημέρες υπό εχθρικά πυρά.
Στο Trigno αμερικανικό μηχανικό έστησε μια εκατό μέτρα σε τριάντα έξη ώρες.
Εμείς κάναμε πέντε μέρες..... Crying or Very sad
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης