Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
+3
tabbert
Maximos
Γιωργάκος
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Εντυπωσιακές δοκιμές ...
Σίγουρα, "λυπάται" κανείς, όταν βλέπει τέτοιες εικόνες.
Όμως, το παρήγορο είναι, ότι όλα αυτά, αφορούν στην ασφάλειά μας και γίνονται για καλό σκοπό.
Βλέπει επίσης και την πρόοδο που έχει υπάρξει, στην στιβαρότητα της κατασκευής του "σπιτιού".
Στο πρώτο τεστ, με αυτοκινούμενο, μιας κάποιας ηλικίας ...
... πόσο διαφορετική είναι η αντοχή της υπερκατασκευής του, συγκριτικά με το (νεώτερο) δεύτερο,
όταν μάλιστα, στο δεύτερο, "πέφτει" το σπίτι, έχοντας επί πλέον και το βάρος του αυτοκινήτου.
Χρήσιμες δοκιμές, όσο και να μας στεναχωρεί ... η "κατάντια των αδικοχαμένων πειραματόζωων" ...
Γιώργο, σ' ευχαριστούμε.
Σίγουρα, "λυπάται" κανείς, όταν βλέπει τέτοιες εικόνες.
Όμως, το παρήγορο είναι, ότι όλα αυτά, αφορούν στην ασφάλειά μας και γίνονται για καλό σκοπό.
Βλέπει επίσης και την πρόοδο που έχει υπάρξει, στην στιβαρότητα της κατασκευής του "σπιτιού".
Στο πρώτο τεστ, με αυτοκινούμενο, μιας κάποιας ηλικίας ...
... πόσο διαφορετική είναι η αντοχή της υπερκατασκευής του, συγκριτικά με το (νεώτερο) δεύτερο,
όταν μάλιστα, στο δεύτερο, "πέφτει" το σπίτι, έχοντας επί πλέον και το βάρος του αυτοκινήτου.
Χρήσιμες δοκιμές, όσο και να μας στεναχωρεί ... η "κατάντια των αδικοχαμένων πειραματόζωων" ...
Γιώργο, σ' ευχαριστούμε.
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
εχω 2 αποριες και θελω την γνωμη σας
στο πρωτο πως γινετε ο απεγκλωβισμος οδηγου συνοδηγου
επισης απαγορευτε να κοιμασε εν ωρα πορειας αυτοκινουμενου και οι επιβατες πρεπει να ειναι δεμενοι...ουσιαστικα στο πρωτο τεστ διακρινω πολλες παρατυπιες
στο δευτεο τεστ βλεπουμε ενα αυτοκινουμε απλα να πεφτει απο υψος καποιων εκατοστων.....αν κανανε ολοκληρωμενο ντελαπαρισμα θα εβγαιναν πιο καλα αποτελεσματα μιας και προηουνταν η πλευρικη καταστοφη του οχηματος και μετα η τουμπα..προσωπικα το δευτερο τεστ δεν μου λεει κατι..πρακτικα δεν νομιζω να γινει μια τετοια κατασταση στην πραγματικοτητα....
στο πρωτο πως γινετε ο απεγκλωβισμος οδηγου συνοδηγου
επισης απαγορευτε να κοιμασε εν ωρα πορειας αυτοκινουμενου και οι επιβατες πρεπει να ειναι δεμενοι...ουσιαστικα στο πρωτο τεστ διακρινω πολλες παρατυπιες
στο δευτεο τεστ βλεπουμε ενα αυτοκινουμε απλα να πεφτει απο υψος καποιων εκατοστων.....αν κανανε ολοκληρωμενο ντελαπαρισμα θα εβγαιναν πιο καλα αποτελεσματα μιας και προηουνταν η πλευρικη καταστοφη του οχηματος και μετα η τουμπα..προσωπικα το δευτερο τεστ δεν μου λεει κατι..πρακτικα δεν νομιζω να γινει μια τετοια κατασταση στην πραγματικοτητα....
tabbert
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
για το πρώτο, μην σου τύχει...
Είναι Team Work. Πυροσβεστική και Διασώστες
Το κάνεις κομματάκια. Είναι δουλειά για την Πυροσβεστική. Στα λεγόμενα "Σωστικά" οχήματά της έχει δύο καταπληκτικά εργαλεία που δουλεύουν με αέρα από κομπρεσέρ. Τον κόφτη και τον διαστολέα που το ανοίγουν σαν κονσέρβα.
Δείτε τα εκπαιδευτικά video
η πυροσβεστική
και μετά οι διασώστες που σε κάνουν "πακέτο" με κολλάρο και γιλέκο....
Συμβουλή, ποτέ μην επιχειρήσετε να βγάλετε άνθρωπο από τρακαρισμένο. Είναι δουλειά για τους ειδικούς.
Η μόνη περίπτωση που συγχωρείτε, μόνον εάν υπάρχει φωτιά που δεν μπορείτε να ελέγξετε.
Είναι Team Work. Πυροσβεστική και Διασώστες
Το κάνεις κομματάκια. Είναι δουλειά για την Πυροσβεστική. Στα λεγόμενα "Σωστικά" οχήματά της έχει δύο καταπληκτικά εργαλεία που δουλεύουν με αέρα από κομπρεσέρ. Τον κόφτη και τον διαστολέα που το ανοίγουν σαν κονσέρβα.
Δείτε τα εκπαιδευτικά video
η πυροσβεστική
και μετά οι διασώστες που σε κάνουν "πακέτο" με κολλάρο και γιλέκο....
Συμβουλή, ποτέ μην επιχειρήσετε να βγάλετε άνθρωπο από τρακαρισμένο. Είναι δουλειά για τους ειδικούς.
Η μόνη περίπτωση που συγχωρείτε, μόνον εάν υπάρχει φωτιά που δεν μπορείτε να ελέγξετε.
friar
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Σαφώς και οι δοκιμές πρόσκρουσης ("crash test") σκοπό έχουν την ασφάλεια, ....μέσα από την βελτίωση των δομών κατασκευής ενός οχήματος.
Εν προκειμένω σε οχήματα, όπως τα συνήθη*** αυτοκινούμενα, ( ....όπου στην ουσία προστίθεται στο αμάξωμα (σασί) του οχήματος, ....μια συνήθως ελαφριά υπερκατασκευή από ξύλο, αλουμίνιο και πλαστικό ή fiberglass (GRP), ....θεωρώ πρακτικά δύσκολο την επίτευξη ασφαλούς σε συγκρούσεις κατασκευής.
***Υ.Γ. : αναφέρομαι στα αυτοκινούμενα που κατά κόρον κυκλοφορούν στην Ευρώπη (ενιαία, ημιενιαία, σοφίτας) ....και όχι στα αμερικάνικα θηρία που "στήνονται σε σασί φορτηγών & λεωφορείων.
Εν προκειμένω σε οχήματα, όπως τα συνήθη*** αυτοκινούμενα, ( ....όπου στην ουσία προστίθεται στο αμάξωμα (σασί) του οχήματος, ....μια συνήθως ελαφριά υπερκατασκευή από ξύλο, αλουμίνιο και πλαστικό ή fiberglass (GRP), ....θεωρώ πρακτικά δύσκολο την επίτευξη ασφαλούς σε συγκρούσεις κατασκευής.
***Υ.Γ. : αναφέρομαι στα αυτοκινούμενα που κατά κόρον κυκλοφορούν στην Ευρώπη (ενιαία, ημιενιαία, σοφίτας) ....και όχι στα αμερικάνικα θηρία που "στήνονται σε σασί φορτηγών & λεωφορείων.
Georgedim- Admin
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Μανώλη, λογικές οι απορίες, αλλά ...tabbert έγραψε:εχω 2 αποριες και θελω την γνωμη σας
στο πρωτο πως γινετε ο απεγκλωβισμος οδηγου συνοδηγου
επισης απαγορευτε να κοιμασε εν ωρα πορειας αυτοκινουμενου και οι επιβατες πρεπει να ειναι δεμενοι...ουσιαστικα στο πρωτο τεστ διακρινω πολλες παρατυπιες
στο δευτεο τεστ βλεπουμε ενα αυτοκινουμε απλα να πεφτει απο υψος καποιων εκατοστων.....αν κανανε ολοκληρωμενο ντελαπαρισμα θα εβγαιναν πιο καλα αποτελεσματα μιας και προηουνταν η πλευρικη καταστοφη του οχηματος και μετα η τουμπα..προσωπικα το δευτερο τεστ δεν μου λεει κατι..πρακτικα δεν νομιζω να γινει μια τετοια κατασταση στην πραγματικοτητα....
Πόσα πράγματα δεν γίνονται παράτυπα, στην οδική κυκλοφορία ;
Πόσοι για παράδειγμα, κυκλοφορούν με την ζώνη στο αυτοκίνητο ;
Όμως, οι εταιρείες, δοκιμάζουν ... και τι συμβαίνει όταν δεν φοράς την ζώνη και υπάρξει ατύχημα.
Σίγουρα, δεν πρέπει να κοιμάται κάποιος, όταν το αυτοκινούμενο ταξιδεύει ...
Θεωρείς, ότι εφαρμόζεται απόλυτα ; ... εγώ πάντως αμφιβάλλω ...
Στο δεύτερο πάλι τεστ, η κάθε εταιρεία, επιλέγει ένα δικό της τρόπο να δοκιμάσει τις κατασκευές της.
Στα αυτοκίνητα, υπάρχει η σχετική δοκιμασία, με τα "αστέρια" ...
... στα τροχόσπιτα, δε νομίζω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο.
Επίσης, δεν γνωρίζω, αλλά θα ήθελα να μάθω, εάν για παράδειγμα, έχουν την ίδια αντοχή, σε πρόσκρουση ...
... ένα βανάκι, (κατασκευασμένο από την "μαμά" εταιρεία), συγκριτικά με ένα ενιαίο αυτοκινούμενο.
Είναι πάντως, μεγάλο θέμα η ασφάλεια των οχημάτων ...
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
παντως πρακτικα μονο το πρωτο τεστ ανταποκρινετε στην πραγματικοτητα το αλλα ειναι απλα για να εχουμε να λεμε...
tabbert
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Με έβαλες να ψάχνω για Crash Tests
Λοιπόν έχουμε το κλασσικό αξιολόγησης
μετά ένα σε ρεαλιστικές ταχύτητες
και σε εξωπραγματικές ταχύτητες
μην σου λάχει
και τώρα θα σας χαλάσω την διάθεση αλλά σας παρακαλώ ξαναδείτε
οδηγείτε συνετά, και αν τα τσούξετε....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
καλό ΣαββατοΚύριακο
Λοιπόν έχουμε το κλασσικό αξιολόγησης
μετά ένα σε ρεαλιστικές ταχύτητες
και σε εξωπραγματικές ταχύτητες
μην σου λάχει
και τώρα θα σας χαλάσω την διάθεση αλλά σας παρακαλώ ξαναδείτε
οδηγείτε συνετά, και αν τα τσούξετε....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
καλό ΣαββατοΚύριακο
friar
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Τάκη, πέρα από αυτή καθεαυτή την απεικόνιση δοκιμών πρόσκρουσης, ....σε ευχαριστούμε και για την σημαντική υπενθύμιση "αυτονόητων" κανόνων ασφαλείας (στο video υπάρχουν "παρατυπίες", π.χ. στο 1ο όχημα, παιδιά να κοιμούνται με το όχημα σε κίνηση ), .....που μας τις υπενθυμίζει το κείμενο στο τέλος του video !!!
Παρεπιπτόντως συγχώνευσα το θέμα με ήδη προϋπάρχον, λόγω κοινής θεματολογίας.
Τα θέματα οδικής ασφαλείας και οδηγικής συμπεριφοράς είναι σημαντικότατα και θα πρέπει να τα λαμβάνουμε σοβαρά υπ' όψιν, όταν οδηγούμε.
Συμβιβασμοί & υποχωρήσεις στα θέματα αυτά δεν χωρούν, ούτε επιτρέπονται.
Τυχόν αβλεψίες καταλήγουν κάποιες φορές σε τραγικά αποτελέσματα, ....οπότε καλό είναι να αποφεύγονται μιας και μπορεί να οδηγήσουν σε οδυνηρές και ανεπανόρθωτες συνέπειες.
Σκεφθείτε ότι τα αποτελέσματα που είδαμε στο video αφορούν ταχύτητες περί τα 40Km/h και όχι ταχύτητες εθνικών οδών.
Σίγουρα είναι καλό και επιθυμητό να γίνονται "δοκιμές πρόσκρουσης" ("crash test", ....ελληνιστί), μιας τα συμπεράσματα που προκύπτουν βελτιώνουν αφενός τις κατασκευαστικές δομές των οχημάτων και αφετέρου τυχόν δικές μας λάθος οδηγικές πρακτικές, ....αλλά όπως έγραψα και παλαιότερα πιστεύω πως στα "συνήθη"*** αυτοκινούμενα, ( ....όπου στην ουσία προστίθεται στο αμάξωμα (σασί) του οχήματος, ....μια συνήθως ελαφριά υπερκατασκευή από ξύλο, αλουμίνιο, πλαστικό ή fiberglass (GRP), ....είναι πρακτικά δύσκολη αν όχι αδύνατη, η επίτευξη μιας συνολικά ασφαλούς σε συγκρούσεις κατασκευής.
Τα υλικά κατασκευής τους, ....οι περιορισμοί στο επιτρεπτό βάρος οχήματος, ....σε συνδυασμό με τη συγκράτηση του κόστους κατασκευής & πώλησης αυτών των οχημάτων, ....θεωρώ πως αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες, ....στην επίτευξη ενός καλού τελικού αποτελέσματος, σε θέματα σύγκρουσης.
Ο Θεός να μας φυλάει, ....η τύχη να μας βοηθά και ....ασφαλώς το μυαλό μας να λειτουργεί συνετά, ....όταν ταξιδεύουμε, ....ώστε να μην χρειαστεί ΠΟΤΕ να δοκιμάσουμε την ασφάλεια και τις αντοχές του κινούμενου σπιτιού μας.
***Υ.Γ. : αναφέρομαι στα "συνήθη" αυτοκινούμενα, που κατά κόρον κυκλοφορούν στην Ευρώπη (ενιαία, ημιενιαία, σοφίτας) ....και όχι στα αμερικάνικα ή λοιπά "θηρία" που "στήνονται" σε σασί φορτηγών & λεωφορείων.
Παρεπιπτόντως συγχώνευσα το θέμα με ήδη προϋπάρχον, λόγω κοινής θεματολογίας.
Τα θέματα οδικής ασφαλείας και οδηγικής συμπεριφοράς είναι σημαντικότατα και θα πρέπει να τα λαμβάνουμε σοβαρά υπ' όψιν, όταν οδηγούμε.
Συμβιβασμοί & υποχωρήσεις στα θέματα αυτά δεν χωρούν, ούτε επιτρέπονται.
Τυχόν αβλεψίες καταλήγουν κάποιες φορές σε τραγικά αποτελέσματα, ....οπότε καλό είναι να αποφεύγονται μιας και μπορεί να οδηγήσουν σε οδυνηρές και ανεπανόρθωτες συνέπειες.
Σκεφθείτε ότι τα αποτελέσματα που είδαμε στο video αφορούν ταχύτητες περί τα 40Km/h και όχι ταχύτητες εθνικών οδών.
Σίγουρα είναι καλό και επιθυμητό να γίνονται "δοκιμές πρόσκρουσης" ("crash test", ....ελληνιστί), μιας τα συμπεράσματα που προκύπτουν βελτιώνουν αφενός τις κατασκευαστικές δομές των οχημάτων και αφετέρου τυχόν δικές μας λάθος οδηγικές πρακτικές, ....αλλά όπως έγραψα και παλαιότερα πιστεύω πως στα "συνήθη"*** αυτοκινούμενα, ( ....όπου στην ουσία προστίθεται στο αμάξωμα (σασί) του οχήματος, ....μια συνήθως ελαφριά υπερκατασκευή από ξύλο, αλουμίνιο, πλαστικό ή fiberglass (GRP), ....είναι πρακτικά δύσκολη αν όχι αδύνατη, η επίτευξη μιας συνολικά ασφαλούς σε συγκρούσεις κατασκευής.
Τα υλικά κατασκευής τους, ....οι περιορισμοί στο επιτρεπτό βάρος οχήματος, ....σε συνδυασμό με τη συγκράτηση του κόστους κατασκευής & πώλησης αυτών των οχημάτων, ....θεωρώ πως αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες, ....στην επίτευξη ενός καλού τελικού αποτελέσματος, σε θέματα σύγκρουσης.
Ο Θεός να μας φυλάει, ....η τύχη να μας βοηθά και ....ασφαλώς το μυαλό μας να λειτουργεί συνετά, ....όταν ταξιδεύουμε, ....ώστε να μην χρειαστεί ΠΟΤΕ να δοκιμάσουμε την ασφάλεια και τις αντοχές του κινούμενου σπιτιού μας.
***Υ.Γ. : αναφέρομαι στα "συνήθη" αυτοκινούμενα, που κατά κόρον κυκλοφορούν στην Ευρώπη (ενιαία, ημιενιαία, σοφίτας) ....και όχι στα αμερικάνικα ή λοιπά "θηρία" που "στήνονται" σε σασί φορτηγών & λεωφορείων.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη ladakias
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Georgedim έγραψε:
Τα θέματα οδικής ασφαλείας και οδηγικής συμπεριφοράς είναι σημαντικότατα και θα πρέπει να τα λαμβάνουμε σοβαρά υπ' όψιν, όταν οδηγούμε.
Συμβιβασμοί & υποχωρήσεις στα θέματα αυτά δεν χωρούν, ούτε επιτρέπονται.
Τυχόν αβλεψίες καταλήγουν κάποιες φορές σε τραγικά αποτελέσματα, ....οπότε καλό είναι να αποφεύγονται μιας και μπορεί να οδηγήσουν σε οδυνηρές και ανεπανόρθωτες συνέπειες.
Ο Θεός να μας φυλάει, ....η τύχη να μας βοηθά και ....ασφαλώς το μυαλό μας να λειτουργεί συνετά, ....όταν ταξιδεύουμε, ....ώστε να μην χρειαστεί ΠΟΤΕ να δοκιμάσουμε την ασφάλεια και τις αντοχές του κινούμενου σπιτιού μας.
***Υ.Γ. : αναφέρομαι στα "συνήθη" αυτοκινούμενα, που κατά κόρον κυκλοφορούν στην Ευρώπη (ενιαία, ημιενιαία, σοφίτας) ....και όχι στα αμερικάνικα ή λοιπά "θηρία" που "στήνονται" σε σασί φορτηγών & λεωφορείων.
ladakias
Απ: Crash Test Αυτοκινούμενου τροχόσπιτου
Προσωπική μου άποψη εκφράζω πιο κάτω:
Ελιναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτά για να σταματήσουν να βγάζουν κινητές λαιμητόμους. Θεωρώ πως οι κατασκευές είναι για κλάματα. Τα δύο παιδάκια που είναι καθισμένα πίσω από τον οδηγό, αν προσέξατε, το ένα τραυματίζεται (?) η αποκεφαλίζεται από το τραπέζι που φεύγει από την θέση του. Ποιός ηλίθιος σκέφθηκε να βάλει τραπέζι και πίσω τους ακριβώς καθίσματα ταξιδιού (με ζώνες κλπ). Είναι επόμενο το οριζόντιο φύλλο του τραπεζιού να λειτουργήσει ως λαιμητόμος! Οτι έγινε στα Τέμπη...
Ακόμα και να γλυτώσεις από την σύγκρουση, αμφιβάλω αν γλυτώνεις απο τα ιπτάμενα μέρη, (νοβπαν, συρτάρια, μπουλμέδες που εκσφεδονίζονται κλπ).
Και για να μην μακρυγορώ, πιστεύω πως οι κατασκευές θα έπρεπε να συμμορφωθούν με τα πρότυπα παραμόρφωσης μιας καμπίνας αυτοκινήτου, όχι να γίνονται ιπτάμενα θανατηφόρα εν δυνάμει εξαρτήματα!!!
Αν είδατε το μπλε ΙΧ τσαλακώθηκε μπροστά, όμως η καμπίνα έμεινε ΑΝΕΠΑΦΗ, εν αντιθέσει με όλα τα αυτοκινούμενα που διαλύθηκαν!
Πως να το κάνουν; Υπάρχει τρόπος, αλλά όταν φθάνει να πωλείται ένα μέτριο Α/Κ περί τις 80 k, η μελέτη και εξέληξη θα το φθάσουν στα 150. Αξιο απορίας, πως οι τόσο σχολαστικοί Γερμανοί, το αφήνουν το πράγμα να κυλάει έτσι.
Ελιναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτά για να σταματήσουν να βγάζουν κινητές λαιμητόμους. Θεωρώ πως οι κατασκευές είναι για κλάματα. Τα δύο παιδάκια που είναι καθισμένα πίσω από τον οδηγό, αν προσέξατε, το ένα τραυματίζεται (?) η αποκεφαλίζεται από το τραπέζι που φεύγει από την θέση του. Ποιός ηλίθιος σκέφθηκε να βάλει τραπέζι και πίσω τους ακριβώς καθίσματα ταξιδιού (με ζώνες κλπ). Είναι επόμενο το οριζόντιο φύλλο του τραπεζιού να λειτουργήσει ως λαιμητόμος! Οτι έγινε στα Τέμπη...
Ακόμα και να γλυτώσεις από την σύγκρουση, αμφιβάλω αν γλυτώνεις απο τα ιπτάμενα μέρη, (νοβπαν, συρτάρια, μπουλμέδες που εκσφεδονίζονται κλπ).
Και για να μην μακρυγορώ, πιστεύω πως οι κατασκευές θα έπρεπε να συμμορφωθούν με τα πρότυπα παραμόρφωσης μιας καμπίνας αυτοκινήτου, όχι να γίνονται ιπτάμενα θανατηφόρα εν δυνάμει εξαρτήματα!!!
Αν είδατε το μπλε ΙΧ τσαλακώθηκε μπροστά, όμως η καμπίνα έμεινε ΑΝΕΠΑΦΗ, εν αντιθέσει με όλα τα αυτοκινούμενα που διαλύθηκαν!
Πως να το κάνουν; Υπάρχει τρόπος, αλλά όταν φθάνει να πωλείται ένα μέτριο Α/Κ περί τις 80 k, η μελέτη και εξέληξη θα το φθάσουν στα 150. Αξιο απορίας, πως οι τόσο σχολαστικοί Γερμανοί, το αφήνουν το πράγμα να κυλάει έτσι.
Batfalcon
Παρόμοια θέματα
» αεροφουσκες αυτοκινουμενου
» Ιδιοκατασκευή Αυτοκινούμενου.
» Σχετικά με τέλη κυκλοφορίας αυτ/του, τροχόσπιτου , αυτοκινούμενου .
» Ανακατασκευη αυτοκινουμενου
» ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ
» Ιδιοκατασκευή Αυτοκινούμενου.
» Σχετικά με τέλη κυκλοφορίας αυτ/του, τροχόσπιτου , αυτοκινούμενου .
» Ανακατασκευη αυτοκινουμενου
» ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|