Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
+6
caminador
vzol48
kukosg
Γιωργάκος
friar
ilektronikos
10 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Καλησπέρα σας και καλος ορίσατε όσοι επιστρέψαμε απο τις θερινες διακοπές σας.
Καλη συνέχεια σας αυτους που συνεχιζουν ακομα.
Όπως την άνοιξη ετσι και στην τελευταία μου εξόρμηση με το αυτοκινουμενο, ενισχύθηκε η αναγκη μου για λιγο ιπποδύναμη παραπάνω, για κάποιες διαδρομές μου εχουν παρατεταμενη ανηφόρα, για στιγμες που θες το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται λιγο πιο νευρικα κ.α.
Εχει απασχόληση κανένα το ερωτημα αυτο; απο μια έρευνα που έκανα στο ίντερνετ ειδα πως υπάρχουν κάποιοι εγκέφαλοι βελτίωσής που τοποθετούνται παράλληλα στον εργοστασιακο και μπορουν να προσθεσουν εως και 35% αυξηση στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου ενα εως και 10% επιπλέον μειωση του καυσιμου.
Εχει απασχοληση κανεναν αυτο το θέμα, η μηπως εχει κανει καποιος κατι αναλογο στο αυτοκινουμενο του;
Καλη συνέχεια σας αυτους που συνεχιζουν ακομα.
Όπως την άνοιξη ετσι και στην τελευταία μου εξόρμηση με το αυτοκινουμενο, ενισχύθηκε η αναγκη μου για λιγο ιπποδύναμη παραπάνω, για κάποιες διαδρομές μου εχουν παρατεταμενη ανηφόρα, για στιγμες που θες το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται λιγο πιο νευρικα κ.α.
Εχει απασχόληση κανένα το ερωτημα αυτο; απο μια έρευνα που έκανα στο ίντερνετ ειδα πως υπάρχουν κάποιοι εγκέφαλοι βελτίωσής που τοποθετούνται παράλληλα στον εργοστασιακο και μπορουν να προσθεσουν εως και 35% αυξηση στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου ενα εως και 10% επιπλέον μειωση του καυσιμου.
Εχει απασχοληση κανεναν αυτο το θέμα, η μηπως εχει κανει καποιος κατι αναλογο στο αυτοκινουμενο του;
ilektronikos
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Οι παράλληλοι εγκέφαλοι (Power Chips) είναι μάρκετινγκ και τίποτε άλλο. Καμία βελτίωση. οι αισθητήρες του αυτοκινήτου αντιλαμβάνονται την επέμβαση και μπορεί και να γυρίσουν σε "Ασφαλή λειτουργία" (Safe Mode).
Ανάλογα το αυτοκίνητο μπορείς να επαναχαρτογραφήσης τον δικό του εγκέφαλο για άλογα και για ροπή. Η ΑΒΤ κάνει θαύματα για τα Audi και τα Skoda χωρίς να είναι μοναδική.
Εάν είναι τουρμπάτο παίζεις και με τη σκάστρα (Waste gate) αλλά με πιθανό ρίσκο να πάρεις πιστόνι στο χέρι. Εκεί θα χρειαστείς και άλλη πολλαπλή εξαγωγής.
Τώρα αυτά τα παραπανίσια άλογα δεν μπορείς και να αφήνεις νηστικά. Η κατανάλωση πάει στο Θεό. Όπου ακούσεις για μείωση κατανάλωσης χαιρέτα τους ευγενικά και πήγαινε παρακάτω.
Συμβουλή: Μην το σκαλίσεις θα το χαλάσεις.
Εάν όντως θέλεις να ανταποκρίνεται πιο ζωντανά θυσίασε λίγο τελική βάζοντας "μικρότερα" λάστιχα ένα η δύο μεγέθη στο προφίλ δλδ αν φοράς 205/70/15 δοκίμασε 205/60/15 οι ανηφόρες θα ισιώσουν. Πρόσεχε μην τα φαρδύνεις θα αρχίσουν άλλα προβλήματα και μην γκρινιάξεις για την κατανάλωση όλα κοστίζουν.
Ανάλογα το αυτοκίνητο μπορείς να επαναχαρτογραφήσης τον δικό του εγκέφαλο για άλογα και για ροπή. Η ΑΒΤ κάνει θαύματα για τα Audi και τα Skoda χωρίς να είναι μοναδική.
Εάν είναι τουρμπάτο παίζεις και με τη σκάστρα (Waste gate) αλλά με πιθανό ρίσκο να πάρεις πιστόνι στο χέρι. Εκεί θα χρειαστείς και άλλη πολλαπλή εξαγωγής.
Τώρα αυτά τα παραπανίσια άλογα δεν μπορείς και να αφήνεις νηστικά. Η κατανάλωση πάει στο Θεό. Όπου ακούσεις για μείωση κατανάλωσης χαιρέτα τους ευγενικά και πήγαινε παρακάτω.
Συμβουλή: Μην το σκαλίσεις θα το χαλάσεις.
Εάν όντως θέλεις να ανταποκρίνεται πιο ζωντανά θυσίασε λίγο τελική βάζοντας "μικρότερα" λάστιχα ένα η δύο μεγέθη στο προφίλ δλδ αν φοράς 205/70/15 δοκίμασε 205/60/15 οι ανηφόρες θα ισιώσουν. Πρόσεχε μην τα φαρδύνεις θα αρχίσουν άλλα προβλήματα και μην γκρινιάξεις για την κατανάλωση όλα κοστίζουν.
friar
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Πως φαίνονται αυτοί που έχουν ασχοληθεί με το μηχανοκίνητο αθλητισμό .......
Στάθη ωραίος !
Γιωργάκος
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Η αύξηση ισχύος είναι εφικτή με διαφορετικούς τρόπους.Εγώ όμως την συνιστώ ΜΟΝΟ εάν ο ίδιος ο κατασκευαστής,διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις.
Στους παλιούς κινητήρες αυτό γίνεται ΜΟΝΟ με μηχανικές αλλαγές,ενώ στους σύγχρονους και με νέα χαρτογράφηση.
Δες τον τύπο του κινητήρα σου και ψάξτο.
Εχω το ιδιο πρόβλημα με εσένα και ίσως πιο έντονο,και προσπαθώ να αναβαθμίσω τον κινητήρα του Τράνζιτ μου από 4ΒΑ ( 51 kw) σε 4DA ( 59 kw) ή έστω σε 4HB (55 kw)
Στους παλιούς κινητήρες αυτό γίνεται ΜΟΝΟ με μηχανικές αλλαγές,ενώ στους σύγχρονους και με νέα χαρτογράφηση.
Δες τον τύπο του κινητήρα σου και ψάξτο.
Εχω το ιδιο πρόβλημα με εσένα και ίσως πιο έντονο,και προσπαθώ να αναβαθμίσω τον κινητήρα του Τράνζιτ μου από 4ΒΑ ( 51 kw) σε 4DA ( 59 kw) ή έστω σε 4HB (55 kw)
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Δεν Αμφιβάλω πως οι Μετατροπές και γενικότερα οι διαφόρου τύπου βελτιώσεις κρύβουν κινδύνους. Για αυτό άλλωστε το συζητάμε και ανταλλάζουμε απόψεις για να αποφεύγουμε διάφορες λούμπες και παγίδες.
Τώρα όσον αφορά την αύξηση κατανάλωσης συγνώμη αλλά εδώ έχω μια ένσταση!
Για παράδειγμα έχω ένα Navara D22 150ps αναβαθμισμένο από την εταιρεία με παράλληλο εγκέφαλο, έχει ένας φίλος το προηγούμενο μοντέλο D22 αλλά την έκδοση με τα 101ps. E! το δικό μου με τα 150 είναι 2 φορές πιο οικονομικό σε νορμάλ λειτουργία από αυτό μετά 101 γιατί λόγω ιπποδύναμης δουλεύει πιο ξεκούραστα και δεν χρειάζεται να κρατάς τις στροφές ψηλά!
Τέλος Πάντων το Καμπεράκι μου το επέλεξα (Στο Βωμό της φορολογίας και των Υψηλών Τελών Κυκλοφορίας), να είναι 1.9TD 1905ccm / 66KW 90PS. Καλό Χρυσό και άγιο αλλά χρειάζεται λίγη δύναμη ακόμα λόγο βάρους. Δηλαδή πιστεύω πως καλά θα ήταν ένα τέτοιο αμάξι να είναι γύρω στους 120PS. Πιστεύω πως θα δούλευε πιο ξεκούραστα αλλα και πιο οικονομικά!
Τώρα όσον αφορά την αύξηση κατανάλωσης συγνώμη αλλά εδώ έχω μια ένσταση!
Για παράδειγμα έχω ένα Navara D22 150ps αναβαθμισμένο από την εταιρεία με παράλληλο εγκέφαλο, έχει ένας φίλος το προηγούμενο μοντέλο D22 αλλά την έκδοση με τα 101ps. E! το δικό μου με τα 150 είναι 2 φορές πιο οικονομικό σε νορμάλ λειτουργία από αυτό μετά 101 γιατί λόγω ιπποδύναμης δουλεύει πιο ξεκούραστα και δεν χρειάζεται να κρατάς τις στροφές ψηλά!
Τέλος Πάντων το Καμπεράκι μου το επέλεξα (Στο Βωμό της φορολογίας και των Υψηλών Τελών Κυκλοφορίας), να είναι 1.9TD 1905ccm / 66KW 90PS. Καλό Χρυσό και άγιο αλλά χρειάζεται λίγη δύναμη ακόμα λόγο βάρους. Δηλαδή πιστεύω πως καλά θα ήταν ένα τέτοιο αμάξι να είναι γύρω στους 120PS. Πιστεύω πως θα δούλευε πιο ξεκούραστα αλλα και πιο οικονομικά!
ilektronikos
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Κάνε ότι και εγώ.Ψάξε να δείς με βάση τον κωδικό του κινητήρα,άν η ΦΙΑΤ τον έχει βγάλει σε άλλες εκδόσεις πιο ισχυρές.Ίσως σε έκδοση intercooler.
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Δηλαδη περα απο ανηφορες....στις ευθειες με απνοια,τι ταχυτητα μπορει να κρατησει;
Το δικο μου 1929 cc (690ε.τελη) κρατα μια ταχυτητα 90 χλμ. με καταναλωση 11_12 λιτρα στα 100χλμ.
Το δικο μου 1929 cc (690ε.τελη) κρατα μια ταχυτητα 90 χλμ. με καταναλωση 11_12 λιτρα στα 100χλμ.
vzol48
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Βλέπω ότι ο κινητήρας σου έιναι ο πιο καινούριος της δεύτερης σειράς.Αν ήταν ο παλιός με τους 82 ίππους θα μπορούσες να τον αναβαθμίσεις σε 90.ilektronikos έγραψε:Δεν Αμφιβάλω πως οι Μετατροπές και γενικότερα οι διαφόρου τύπου βελτιώσεις κρύβουν κινδύνους. Για αυτό άλλωστε το συζητάμε και ανταλλάζουμε απόψεις για να αποφεύγουμε διάφορες λούμπες και παγίδες.
Τώρα όσον αφορά την αύξηση κατανάλωσης συγνώμη αλλά εδώ έχω μια ένσταση!
Για παράδειγμα έχω ένα Navara D22 150ps αναβαθμισμένο από την εταιρεία με παράλληλο εγκέφαλο, έχει ένας φίλος το προηγούμενο μοντέλο D22 αλλά την έκδοση με τα 101ps. E! το δικό μου με τα 150 είναι 2 φορές πιο οικονομικό σε νορμάλ λειτουργία από αυτό μετά 101 γιατί λόγω ιπποδύναμης δουλεύει πιο ξεκούραστα και δεν χρειάζεται να κρατάς τις στροφές ψηλά!
Τέλος Πάντων το Καμπεράκι μου το επέλεξα (Στο Βωμό της φορολογίας και των Υψηλών Τελών Κυκλοφορίας), να είναι 1.9TD 1905ccm / 66KW 90PS. Καλό Χρυσό και άγιο αλλά χρειάζεται λίγη δύναμη ακόμα λόγο βάρους. Δηλαδή πιστεύω πως καλά θα ήταν ένα τέτοιο αμάξι να είναι γύρω στους 120PS. Πιστεύω πως θα δούλευε πιο ξεκούραστα αλλα και πιο οικονομικά!
Τώρα μόνο με αλλαγή σε κινητήρα 2000κε θα μπορούσες να πάς.
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Πέρα απο Ανηφόρες Σε ευθείες μπορεί να κρατήση 100km σχετικά άνετα.
Απλά αν σου κάτσει γλυκιά ανυφόρα αρχίζει και κρεμάει μετά!
Αν βεβαίως μην ξεχνάμε τα τέλη:
1905ccm (300€)
1929ccm (690€)
Ελλάς το Μεγαλείο σου!!!!
Απλά αν σου κάτσει γλυκιά ανυφόρα αρχίζει και κρεμάει μετά!
Αν βεβαίως μην ξεχνάμε τα τέλη:
1905ccm (300€)
1929ccm (690€)
Ελλάς το Μεγαλείο σου!!!!
ilektronikos
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Μην το ψάχνεις,κράτατο όπως είναι.ilektronikos έγραψε:Πέρα απο Ανηφόρες Σε ευθείες μπορεί να κρατήση 100km σχετικά άνετα.
Απλά αν σου κάτσει γλυκιά ανυφόρα αρχίζει και κρεμάει μετά!
Αν βεβαίως μην ξεχνάμε τα τέλη:
1905ccm (300€)
1929ccm (690€)
Ελλάς το Μεγαλείο σου!!!!
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Σκεφτομαι να του βάλω aircondition στο αμάξι και φοβάμαι πως θα ζοριστεί το αυτοκίνητο κι άλλο!
ilektronikos
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Το σβήνεις στις ανηφόρες.ilektronikos έγραψε:Σκεφτομαι να του βάλω aircondition στο αμάξι και φοβάμαι πως θα ζοριστεί το αυτοκίνητο κι άλλο!
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Με τη μείωση της διαμέτρου των ελαστικών μπορεί να χάσεις τελική αλλά δεν θα ανέβει η κατανάλωση ίσως και να μειωθεί.
caminador
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Με την μείωση της διαμέτρου των ελαστικων θα κοντινουν οι σχέσεις μεταξύ των ταχυτήτων μετάδοσης. Αυτο οντως ειναι κατι που με βολεύει σε πρωτη φαση. Αφου την πεμπτη ταχύτητα την έχει μπνο για απόλυτη ευθεία.
ilektronikos
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Αντίθετα θα αυξηθεί η καταναλωση.caminador έγραψε:Με τη μείωση της διαμέτρου των ελαστικών μπορεί να χάσεις τελική αλλά δεν θα ανέβει η κατανάλωση ίσως και να μειωθεί.
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
δες στο διαδυκτιο με τον κωδικο του κηνητηρα τι βελτιωσεις εχουν κανει .μπορει να κανεις κατι με φιλτρο η μπεκ η τρομπα πετρελαιου κ.λ.π.ψαξε πιο πολυ σε ρωσικα σιτε ειναι οι καλυτεροι σε αυτα για ολες τις μαρκες.ilektronikos έγραψε:Με την μείωση της διαμέτρου των ελαστικων θα κοντινουν οι σχέσεις μεταξύ των ταχυτήτων μετάδοσης. Αυτο οντως ειναι κατι που με βολεύει σε πρωτη φαση. Αφου την πεμπτη ταχύτητα την έχει μπνο για απόλυτη ευθεία.
ladakias
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Θα αυξηθεί για πολλούς λόγους με κυριότερο ότι θα βγάζει και τον Colin McRae που κρύβουμε μέσα μαςkukosg έγραψε:Αντίθετα θα αυξηθεί η καταναλωση.caminador έγραψε:Με τη μείωση της διαμέτρου των ελαστικών μπορεί να χάσεις τελική αλλά δεν θα ανέβει η κατανάλωση ίσως και να μειωθεί.
friar
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Στην ηλικία μας, μάλλον τον Τζόνυ (Πεσματζόγλου) κρύβουμε.friar έγραψε:Θα αυξηθεί για πολλούς λόγους με κυριότερο ότι θα βγάζει και τον Colin McRae που κρύβουμε μέσα μαςkukosg έγραψε:Αντίθετα θα αυξηθεί η καταναλωση.caminador έγραψε:Με τη μείωση της διαμέτρου των ελαστικών μπορεί να χάσεις τελική αλλά δεν θα ανέβει η κατανάλωση ίσως και να μειωθεί.
kukosg
Απ: Αύξηση ιπποδύναμης πετρελαιοκινητήρα
Οποιοσδήποτε καλός τρομπάς,μπορεί να το πετύχει με ρύθμιση της τρόμπας και αύξηση της παροχής καυσίμου.Μα όλα έχουν συνέπειες και εδώ μεταφράζονται σε αυξημένη κατανάλωση και ...κάπνισμα.Διαλέγεις και πέρνεις.ladakias έγραψε:δες στο διαδυκτιο με τον κωδικο του κηνητηρα τι βελτιωσεις εχουν κανει .μπορει να κανεις κατι με φιλτρο η μπεκ η τρομπα πετρελαιου κ.λ.π.ψαξε πιο πολυ σε ρωσικα σιτε ειναι οι καλυτεροι σε αυτα για ολες τις μαρκες.ilektronikos έγραψε:Με την μείωση της διαμέτρου των ελαστικων θα κοντινουν οι σχέσεις μεταξύ των ταχυτήτων μετάδοσης. Αυτο οντως ειναι κατι που με βολεύει σε πρωτη φαση. Αφου την πεμπτη ταχύτητα την έχει μπνο για απόλυτη ευθεία.
kukosg
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|