Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Σχόλια για Κρήτη 23/10 με 21/11/ 2018
από friar Σήμερα στις 13:00

» Μύθοι & Αλήθειες για τα Τέλη Κυκλοφορίας ΙΧΕ
από Γιωργάκος Χθες στις 10:35

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από Νικόλας Μητσόπουλος Χθες στις 9:23

» Κρήτη 23/10 με 21/11/ 2018
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 12 Δεκ 2018 - 19:37

» Προσφορά τροχόσπιτου
από Γιωργάκος Τρι 11 Δεκ 2018 - 17:55

» Υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα diesel?
από Batfalcon Τρι 11 Δεκ 2018 - 14:54

» Πωλειται Τροχοσκηνη
από ladakias Κυρ 9 Δεκ 2018 - 15:53

» Νομιμότητα τροχόσπιτου σε εκτός σχεδίου οικόπεδο
από friar Σαβ 8 Δεκ 2018 - 19:40

» citroen 2cv camper
από vzol48 Παρ 7 Δεκ 2018 - 21:57

» ΠΑΦΟΣ 2018, με τη ματιά του caminador.
από gsalonica Τρι 4 Δεκ 2018 - 11:47

» 10 νέα μικρά......
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:39

» Σημείωμα έλξης αυτή η πονεμένη ιστοριουλα
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:17

» Τέλη Κυκλοφορίας 2019
από Γιωργάκος Παρ 30 Νοε 2018 - 11:45

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:52

» Decathlon
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:41

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:23

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:18

» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από pilot Παρ 23 Νοε 2018 - 13:56

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Τρι 20 Νοε 2018 - 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Air condition

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 21 Ιουν 2016 - 21:06

Από 140 σε 50 είναι σχ. το 1/3, μια δοκιμή, πείραμα, μειώνοντας σταδιακά τη διάμετρο, να δεις τι γίνεται και που μπορείς να φτάσεις. Όταν λες αντάπτορα εννοείς τη συστολή, θα προσθέτεις στο Φ140 την 120, 100, 80 κ.τ.λ. για να είναι σταδιακή η μείωση της διαμέτρου και καλή επιτυχία.
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιώργος Επιτρόπου Την / Το Τρι 21 Ιουν 2016 - 22:21

Έχω στον νεροχύτη τις κουζίνας ένα κομμάτι pvc που έχω συνδέσει τον σωλήνα φ100 από την τελική αποχέτευση με τον  σωλήνα φ50 που έρχεται από τα σιφώνια, φαντάζομαι ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο και για μεγαλύτερη διάμετρο από φ100.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Γιώργος Επιτρόπου


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 21 Ιουν 2016 - 22:34

Σωστά, υπάρχει όλη η γκάμα των διαμέτρων.
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τρι 21 Ιουν 2016 - 23:12

Γεια σου Γιώργο.
Κατ' αρχήν δεν κατάλαβα, τι εννοείς όταν λες υπάρχουν εξαερισμοί Φ50 κάτω από τα καθίσματα.
Υπάρχουν βέβαια κάποια σημεία, κάτι σαν κάθετοι μικροί σωλήνες, που λειτουργούν,
για την κυκλοφορία του αέρα στο τροχόσπιτο, με μια κρησάρα (πλέγμα) για τους απρόσκλητους επισκέπτες.

Χωρίς να είμαι ψυκτικός, δεν θα πρότεινα να το κάνεις.
Αν δεν υπήρχε πρόβλημα, γιατί να μην το έβαζε η ίδια η εταιρεία ... Question  
... όταν και μικρότερο όγκο θα είχε και πιο βολική σαν "αποχέτευση" θα ήταν η εξαγωγή του.
Ρώτησε κάποιον ειδικό ... ενδεχόμενα να προκύψει πρόβλημα στον συμπιεστή ...

Από την άλλη, πως θα έστελνες εκεί τον αέρα της εξαγωγής, χωρίς κάποια τρύπα στον καναπέ ;
Η λύση του Μιχάλη, (batfalcon) θεωρώ, ότι είναι καλύτερη, τηρουμένων των αναλογιών.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από spyrosbhta Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 0:30

Λέτε για το σωλήνα που βγάζει το ζεστο αέρα. Αλλά με το νερό που βγάζει τι κάνετε; βάζετε λεκάνη;
avatar
spyrosbhta


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιώργος Επιτρόπου Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 0:34

Για σου  Μάξιμε.
Για τους εξαερισμούς έχεις δίκιο,  για τους όρθιους σωλήνες μιλώ, στους οποίους  κούμπωσε κανονικά μια κλασική γωνιά φ50 (γκρι) που είχα, (τεστ).
Το πρόβλημα μου είναι ότι στο τροχόσπιτο μου τα τρία παράθυρα που έχω μπροστά, από κάτω είναι η κρεβατοκάμαρα. Τα δυο πίσω (μικρά) είναι στην κουκέτα των παιδιών και ένα είναι στην κουζίνα . οπότε που να βγάλω τον σωλήνα  (ΟΕΟ).

Ανάμεσα από το ξύλο τις κουζίνας και του καναπέ (κρεβάτι) υπάρχει ένας πολύ μικρός διάδρομος 15cm πάχος που καταλήγει  στο πλαϊνό τοίχωμα από το τροχόσπιτο και εκεί έχει δεξιά – αριστερά άνοιγμα που πάει πίσω από τα συρτάρια τις κουζίνας και μέσα στο αμπάρι, από εκεί έλεγα να περάσω.
avatar
Γιώργος Επιτρόπου


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 10:45

Γιώργο, σίγουρα θα χρειασθούν παραχωρήσεις και πατέντες με το φορητό κλιματιστικό,
αφού δεν προορίζεται για χρήση σε τροχόσπιτο ...
Το θέμα είναι να βρεθεί η πιο βολική λύση.
Η ένστασή μου έχει να κάνει με τον περιορισμό της διατομής της εξαγωγής.
Στο εμπόριο, θα βρείς συστολές, που θα καταλήγουν σε Φ50 ... ψάξετο όμως, εάν πρέπει ...
Όπως σου έγραψα και παραπάνω, καλό θα είναι να ερωτηθεί ένας τεχνικός.
Όλα πάντως τα φορητά κλιματιστικά ... καταλήγουν σε ένα σπιράλ μπουρί, μεγάλης διατομής.
Αυτοί, θα ξέρουν καλύτερα.
Αν τώρα, μπορεί να οδηγηθεί η σωλήνα κάτω από τον καναπέ χωρίς πρόβλημα ...
... ίσως ... να μεγάλωνες την διατομή του εξαερισμού (στο δάπεδο), στο μέγεθος της σωλήνας του A/C.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 10:52

Διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας, μου γεννήθηκε μια απορία (....ίσως άστοχη  Embarassed ), μιάς και δεν είμαι ειδικός.

Αν και ο χώρος-όγκος του τροχόσπιτου είναι σχετικά περιορισμένος, ....δεν θα πρέπει όμως ....η "εξαγωγή" του κρύου αέρα από το κάθε A/C, .... να είναι στο ψηλότερο σημείο του χώρου, ....ώστε να γίνεται σωστά η κυκλοφορία του αέρα και η ψύξη του χώρου ;

Απο την Φυσική γνωρίζουμε οτι ο θερμός αέρας είναι ελαφρύτερος και ....έχει την τάση να "ανεβαίνει".
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 11:11


Πολύ σωστή η παρατήρηση σου Γιώργο "georgedim".

Για να είναι σωστός ο κλιματισμός τα στόμια εξαγωγής αέρα πρέπει να είναι στο ψηλότερο σημείο του χώρου με τη ταχύτητα ανεμιστήρα "fan" χαμηλή για να μην δημιουργούνται μεγάλα ρεύματα αέρα.

Τώρα στα φορητά A/C οι γρίλιες κατεύθυνσης αέρα πρέπει να κατευθύνουν τον ψυχρό αέρα στο "ταβάνι" του τροχόσπιτου.

avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από caravanaris Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 11:19

spyrosbhta έγραψε:Λέτε για το σωλήνα που βγάζει το ζεστο αέρα. Αλλά με το νερό που βγάζει τι κάνετε; βάζετε λεκάνη;
το φορητα air   codition εχουν δυο λειτουργιες για το νερο.στο πλαι υπαρχει μια ταπα αν την βγαλεις τοποθετεις ενα πλαστικο σωληνακι και αναγκαστικα ενα πλαστικο μπωλ για να κρατησει τα νερα.αλλιως δν την βγαζεις καθολου εχει απο μονο του δοχειο το λειτουργεις και οταν γεμισει με νερο βγαζει ενδειξη το κλιματιστικο.απλα σε πληρη ζεστη θα πρεπει καθε δευτερη μερα να το βγαζεις απο το τροχοσπιτο να αδειζεις το νερο και να το ξανατοποθετεις.
avatar
caravanaris


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 11:38

georgedim έγραψε:Διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας, μου γεννήθηκε μια απορία (....ίσως άστοχη  Embarassed ), μιάς και δεν είμαι ειδικός.

Αν και ο χώρος-όγκος του τροχόσπιτου είναι σχετικά περιορισμένος, ....δεν θα πρέπει όμως ....η "εξαγωγή" του κρύου αέρα από το κάθε A/C, .... να είναι στο ψηλότερο σημείο του χώρου, ....ώστε να γίνεται σωστά η κυκλοφορία του αέρα και η ψύξη του χώρου ;

Απο την Φυσική γνωρίζουμε οτι ο θερμός αέρας είναι ελαφρύτερος και ....έχει την τάση να "ανεβαίνει".
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 11:39


Σε φορητό A/C που λειτουργούμε σε τροχόσπιτο δεν έχουμε βγάλει την τάπα και δεν χρειάζεται να το βγάζουμε έξω για να αδειάζουμε τα νερά.... τα εξατμίζει .

Δεν ξέρω Άρη το A/C που έχεις μήπως δεν έχει εξάτμιση των νερών πράγμα περίεργο..........
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από gsalonica Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 18:27

Υπάρχουν και προχωρημένες λύσεις. happy
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

avatar
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 18:45

Τι άλλο θα δούμε ;

Τη γεννήτρια για 220 V ποιος ξέρει που να την έχει ;
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 20:43

Αυτό με την συστολή από Φ140 σε Φ50 να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα σε τι θα εξυπηρετούσε. Πάντως, ούτε τεχνικός θα μπορούσε να απαντήσει με βεβαιότητα. 
Το ΜΟΝΟ βέβαιο είναι ότι η ταχύτητα επί την πίεση του θερμού αέρα μετά την συστολή θα παραμείνει σταθερή ακολουθώντας τον κλασσικό κανόνα P1*V1/T1 = P2*V2/T2. Mε την παραδοσχή ότι η θερμοκρασία (Τ) είναι η ίδια πριν και μετά την συστολή ο τύπος απλοποιείται σε P1*V1 = P2*V2
avatar
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιώργος Επιτρόπου Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 23:16

Καλησπέρα.
Άρα η επιστήμη λέει (αν κατάλαβα καλά) ότι  η ποσότητα του αέρα που παράγει το μηχάνημα θα παραμένει η ίδια στην έξοδο, αλά θα βγαίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγο φ50. Οπότε η αλλαγή τις τελικής διατομής εξόδου δεν θα επηρεάσει την απόδοση του κλιματιστικού αφού δεν το φιμώνουμε.[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Οπότε νομίζω ότι θα μπορέσω να το λειτουργήσω βγάζοντας τον ζεστό αέρα από τους αεραγωγούς που υπάρχουν στο πάτωμα.
Εάν μου διαφεύγει κάτι αναμένω συμβουλές.

 Σας ευχαριστώ.
avatar
Γιώργος Επιτρόπου


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Τετ 22 Ιουν 2016 - 23:59

Θεωρητικά. Διότι στον τύπο δεν περιλαμβάνονται οι απώλειες από αυξημένες τριβές και για τις οποίες δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
Για παράδειγμα δεν πρόκειται να βγει ο αέρας από την άλλη άκρη, με την ίδια ταχύτητα αν ο σωλήνας είχε ας πούμε μήκος 20 μέτρα με το 1,5 μέτρο που δίνει ο κατασκευαστής, κι ας είχε την ίδια διάμετρο σε όλο το μήκος.
avatar
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Γιώργος Επιτρόπου Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 0:14

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει τέτοιο μηχάνημα από κοντά, πόσο μάλλον να λειτουργεί, με τη δύναμη βγαίνει ο αέρας  από την φυσούνα?.
avatar
Γιώργος Επιτρόπου


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 0:19

Περίπου με την μισή ταχύτητα από ένα σεσουάρ.
Δυστχώς δεν έχω ανεμοδούρι για να μετρήσω την ταχύτητα με ακρίβεια.
avatar
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από spyrosbhta Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 0:49

Το V στον τύπο είναι όγκος όχι ταχύτητα. Οπότε αυτός ο τύπος είναι λάθος για αυτό που ψάχνετε. Παρ όλα άυτά υπάρχει ο τύπος της παροχής και η διατήρησή της όπου λέει αυτό στο οποίο καταλήξατε. Φυσικά δεν μπορώ να πω με τι ταχύτητα θα βγαίνει ο αέρας παρα μόνο πως η ταχύτητα θα αυξηθεί κατά 140/50=2,8 δλδ σχεδόν θα τριπλασιαστεί.

Επίσης το καλό είναι να κάνεις σταδιακή μείωση της διατομής για να αποφύγεις τους στροβιλισμούς και ίσως κάποιο ζόρισμα του μηχανήματος...
avatar
spyrosbhta


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 0:54

To V είναι ταχύτητα, όχι όγκος.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 7:10

Μιχάλη, ....για να το ξαναδείς  Very Happy Very Happy Very Happy.

Το "V" (volume), με κεφαλαία συμβολίζει τον όγκο, .....η ταχύτητα συμβολίζεται με το "υ" ή το "u" (velocity).
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 7:35

Το εχω επιχειρησει 3 φορες...(φορητο A/C}....2 σε τροχοσπιτα και 1 σε αυτοκινουμενο....
Η εμπειρια μου ειναι....οσο το δυνατον κοντητερη σωληνα εξαγωγης θερμου αερα και οχι στενεμα παραπανω απο 10 cm διαμετρο.
Αλλοιως θα υπαρχει προβλημα υπερθερμανσης...με αντιστοιχη μειωση της ψυξης
Μη δισταζετε να ανοιξετε τρυπα στο τοιχωμα....αλλωστε τοσες τρυπες εχει ενα τροχοσπιτο....στο πλαι...
Ο ψυχρος αερας καλο θα ειναι να οδηγηται ψηλα για σωστα αποτελεσματα.
Εστω και με εμφανεις σωληνες
Ειμαι υπερ του αποτελεσματος....σε βαρος της...αισθητικης... Very Happy
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 9:00

georgedim έγραψε:Μιχάλη, ....για να το ξαναδείς  Very Happy Very Happy Very Happy.

Το "V" (volume), με κεφαλαία συμβολίζει τον όγκο, .....η ταχύτητα συμβολίζεται με το "υ" ή το "u" (velocity).

Eχεις δίκιο, η νύστα δεν είναι καλός σύμβουλος! Μ' αρέσει που έβαζα και το link!!!! wall
avatar
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Air condition

Δημοσίευση από tabbert Την / Το Πεμ 23 Ιουν 2016 - 10:23

όπως και να εχει μην μικρινεις την διαμετρο απορροης του αερα.....θα εχεις μικροτερη αποβολή θερμότητας και το αρκουδι θα κοβει λογω συνεχους υπερθέρμανσης ......

tabbert


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης