Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Ηλεκτρονικά...μαραφέτια....από Georgedim Σήμερα στις 20:30
» Ενα διαφορετικό ταξίδι
από Νικόλας Μητσόπουλος Σήμερα στις 18:39
» Stopovers Greece
από askvrilissia Σήμερα στις 8:41
» Χάρτης σημείων "Στάσης & Διανυκτέρευσης"
από alfa romeo Πεμ 5 Δεκ 2019 - 14:08
» Iran 2019
από caminador Τετ 4 Δεκ 2019 - 20:41
» Ανανέωση στεγανοποίησης ....παραθύρων, πορτών και καταπακτών οροφής αυτοκινούμενου.
από lander474 Τετ 4 Δεκ 2019 - 14:15
» Ο εορταστικός Δεκέμβριος στη λαογραφία μας.
από Georgedim Τρι 3 Δεκ 2019 - 11:08
» Παλιά !
από traveller Τρι 26 Νοε 2019 - 21:48
» Sygic γι αυτούς που ακόμη το σκέφτονται
από friar Τρι 26 Νοε 2019 - 12:09
» Transport-to-Greece μια υπηρεσία προώθησης πακέτων
από Νικόλας Μητσόπουλος Δευ 25 Νοε 2019 - 15:23
» Οι 10 πιο επικίνδυνες χώρες για ταξίδι το 2020
από Νικόλας Μητσόπουλος Πεμ 21 Νοε 2019 - 21:49
» Τροχόσπιτα & τροχοσκηνές που δεν έχουμε δει ξανά
από caminador Πεμ 21 Νοε 2019 - 19:57
» STOPOVER ΔΟΜΝΙΣΤΑ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
από Νικόλας Μητσόπουλος Πεμ 21 Νοε 2019 - 17:06
» STOPOVER ΜΟΝΗ ΠΡΟΥΣΟΥ
από Νικόλας Μητσόπουλος Πεμ 21 Νοε 2019 - 17:00
» trigano service
από ladakias Τρι 19 Νοε 2019 - 8:10
» Αξεσουάρ οχημάτων περιοδεύοντος τουρισμού
από Georgedim Δευ 18 Νοε 2019 - 22:14
» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από tabbert Πεμ 14 Νοε 2019 - 20:35
» Editorial : «Ανόητοι λεονταρισμοί ….και κακά δαιμόνια»
από caminador Τετ 13 Νοε 2019 - 20:16
» ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟ
από antonis Z Τετ 13 Νοε 2019 - 14:34
» Surprise.!!!!!
από tabbert Τετ 13 Νοε 2019 - 2:07
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση









Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Κλείνει η παλιά εθνική ;
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 1 από 2 • Μοιραστείτε
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Κλείνει η παλιά εθνική ;
Στην ίδια απόφαση αναφέρεται πως "η διέλευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο απαγορεύεται για οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, για μηχανήματα έργων, φορτηγών και λοιπές κατηγορίες οχημάτων, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων.
Έρχεται και η Βινιέτα ;
δ) η κατάργηση των μετωπικών σταθμών διοδίων ανάλογα με την τμηματική εφαρμογή" του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων.
Στην τροπολογία αναφέρεται πως "με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται: α) η υπηρεσία έκδοσης της Προπληρωμένης Κάρτας Διόδου για τη χρήση του συνόλου του εθνικού οδικού δικτύου ή τμήματός του, επιλεγόμενης διάρκειας ισχύος με αναλογική χρέωση και οι λοιπές λεπτομέρειες έκδοσής της, β) ο τύπος της Προπληρωμένης Κάρτας Διόδου, (π.χ. αυτοκόλλητο), που τοποθετείται στο όχημα και γ) κάθε άλλο σχετικό θέμα με τα ανωτέρω.
Περισσότερα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έρχεται και η Βινιέτα ;
δ) η κατάργηση των μετωπικών σταθμών διοδίων ανάλογα με την τμηματική εφαρμογή" του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων.
Στην τροπολογία αναφέρεται πως "με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται: α) η υπηρεσία έκδοσης της Προπληρωμένης Κάρτας Διόδου για τη χρήση του συνόλου του εθνικού οδικού δικτύου ή τμήματός του, επιλεγόμενης διάρκειας ισχύος με αναλογική χρέωση και οι λοιπές λεπτομέρειες έκδοσής της, β) ο τύπος της Προπληρωμένης Κάρτας Διόδου, (π.χ. αυτοκόλλητο), που τοποθετείται στο όχημα και γ) κάθε άλλο σχετικό θέμα με τα ανωτέρω.
Περισσότερα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Δεν πάμε καλά ... δεν πάμε καθόλου καλά με τέτοιες "λογικές" ... !
Είναι δυνατόν, να απαγορεύεται η κυκλοφορία έστω και βαρέων οχημάτων, στο σύνολο του οδικού δικτύου ;
Είναι δυνατόν να επιτρέπεται, κάποια οχήματα να κυκλοφορούν, μόνο με την καταβολή διοδίων ;
Η πολιτεία, τι είδους οδικές υπηρεσίες, οφείλει να παρέχει στους πολίτες ;
Τόση "εξάρτηση" πλέον από τους "εργολάβους" ;
Θα περιμένω πάντως, να δω το πλήρες νομοσχέδιο και πως αυτό θα οριστικοποιηθεί ...
Τις περισσότερες φορές (... για να μην πω όλες) ... με "προβληματίζει" ... η "ερμηνεία" των δημοσιογράφων ...
Με μια πρόχειρη ανάγνωση του άρθρου, αναφέρονται αρκετές εξαιρέσεις της απαγόρευσης ...
Θα δείξει ...
Είναι δυνατόν, να απαγορεύεται η κυκλοφορία έστω και βαρέων οχημάτων, στο σύνολο του οδικού δικτύου ;
Είναι δυνατόν να επιτρέπεται, κάποια οχήματα να κυκλοφορούν, μόνο με την καταβολή διοδίων ;
Η πολιτεία, τι είδους οδικές υπηρεσίες, οφείλει να παρέχει στους πολίτες ;
Τόση "εξάρτηση" πλέον από τους "εργολάβους" ;
Θα περιμένω πάντως, να δω το πλήρες νομοσχέδιο και πως αυτό θα οριστικοποιηθεί ...
Τις περισσότερες φορές (... για να μην πω όλες) ... με "προβληματίζει" ... η "ερμηνεία" των δημοσιογράφων ...
Με μια πρόχειρη ανάγνωση του άρθρου, αναφέρονται αρκετές εξαιρέσεις της απαγόρευσης ...
Θα δείξει ...
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Μάξιμε χωρίς φωτιά καπνός δεν βγαίνει..... εδώ πάει αυτό που λέω "άσε και θα δούμε"
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Αν διάβασα σωστά
, ....η απαγόρευση αναφέρεται μόνο στο παράπλευρο δίκτυο (....δηλαδή τους βοηθητικούς δρόμους εκατέρωθεν των νέων Εθνικών οδών), ....και αφορά Δ.Χ. οχήματα άνω των 3,5 τόννων, ....υπό προϋποθέσεις.
Μάξιμε, ....δεν πρόκειται για νομοσχέδιο.
....Πρόκειται για ακόμη μια τροπολογία
, ....που κατατέθηκε ήδη προς ψήφιση στη Βουλή, ....σε άσχετο σχέδιο νόμου (....ακολουθώντας τη γνωστή "πεπατημένη", ....ψηφίζουμε ότι νάναι, αρκεί να παραμείνουμε στις "καρέκλες"
), ....οπότε ας μην περιμένουμε κάτι καλύτερο.

Μάξιμε, ....δεν πρόκειται για νομοσχέδιο.
....Πρόκειται για ακόμη μια τροπολογία


Georgedim- Admin
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
georgedim έγραψε:Αν διάβασα σωστά, ....η απαγόρευση αναφέρεται μόνο στο παράπλευρο δίκτυο (....δηλαδή τους βοηθητικούς δρόμους εκατέρωθεν των νέων Εθνικών οδών), ....και αφορά Δ.Χ. οχήματα άνω των 3,5 τόννων, ....υπό προϋποθέσεις.
Σωστά με το πρόβλημα να είναι μεγάλο σε διαδρομές όπως :
Αθήνα - Πάτρα . Πάτρα - Γιάννενα. "Όταν θα είναι έτοιμη η Ιωνία οδός" Κατερίνη - Θεσ/νικη . Θεσ/νικη - Αλεξανδρούπολη.
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Όλοι μας γνωρίζουμε την παράκαμψη των διοδίων Ζευγολατιού στην Κορίνθου Πατρών.
Εύκολη διαδρομή μια ευθεία είναι χωρίς στροφές η δύσκολες διασταυρώσεις.
Βάζεις το κεφάλι κάτω και διασχίζεις Λέχαιο Περιγιάλι Άσσο Ζευγολατιό Βραχάτι Κοκκώνι Βέλο Κιάτο, το ίδιο κάνουν και όλες οι 38τόννες νταλίκες που πάνε για το λιμάνι στην Πάτρα. Μένω τον μισό καιρό μου εκεί και πιστέψτε με σε όλη αυτή τη διαδρομή να κυκλοφορήσεις με τα πόδια η να περάσεις στο απέναντι πεζοδρόμιο είναι υπόθεση που απαιτεί μελέτη και σχεδιασμό.
Προσωπικά έχω σχεδιάσει τις τοπικές διαδρομές να είναι κυκλικές δεξιόστροφες για αποφυγή διάσχισης του αντίθετου ρεύματος.
Μια απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων θα ανακούφιζε πολύ κόσμο, μόνιμους κατοίκους και παραθεριστές.
Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις και σε άλλες περιοχές, εγώ αυτήν γνωρίζω για αυτήν αναφέρομαι.
Εύκολη διαδρομή μια ευθεία είναι χωρίς στροφές η δύσκολες διασταυρώσεις.
Βάζεις το κεφάλι κάτω και διασχίζεις Λέχαιο Περιγιάλι Άσσο Ζευγολατιό Βραχάτι Κοκκώνι Βέλο Κιάτο, το ίδιο κάνουν και όλες οι 38τόννες νταλίκες που πάνε για το λιμάνι στην Πάτρα. Μένω τον μισό καιρό μου εκεί και πιστέψτε με σε όλη αυτή τη διαδρομή να κυκλοφορήσεις με τα πόδια η να περάσεις στο απέναντι πεζοδρόμιο είναι υπόθεση που απαιτεί μελέτη και σχεδιασμό.
Προσωπικά έχω σχεδιάσει τις τοπικές διαδρομές να είναι κυκλικές δεξιόστροφες για αποφυγή διάσχισης του αντίθετου ρεύματος.
Μια απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων θα ανακούφιζε πολύ κόσμο, μόνιμους κατοίκους και παραθεριστές.
Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις και σε άλλες περιοχές, εγώ αυτήν γνωρίζω για αυτήν αναφέρομαι.
friar
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
friar έγραψε:.....Μια απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων θα ανακούφιζε πολύ κόσμο, μόνιμους κατοίκους και παραθεριστές.....
Στάθη, ....αν τελικά εφαρμοσθεί

Georgedim- Admin
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Ενδεχόμενα ... η όλη διαδικασία, να αναφέρεται μόνο στα φορτηγά και τα βαρέα οχήματα ... λέω, ενδεχόμενα ...
Ίσως ... μόνον αυτά, να πληρώνουν με βινιέτα και να μην πληρώνουν διόδια ...
Θεωρώ παράλογο, να πληρώνουν και βινιέτα και διόδια ...
Με τον τρόπο αυτό, θα κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, αφού θα έχουν ήδη πληρώσει ...
Σε αυτήν την διαδικασία, υπάρχει μια "λογική" ...
... μια "λογική" που λέει ότι τα μεγάλα οχήματα, επιβαρύνουν περισσότερο το οδικό δίκτυο ...
... και καλό θα είναι να πληρώνουν αναλόγως, κάτι το οποίο αποφεύγουν, όταν χρησιμοποιούν δρόμους εκτός διοδίων.
Βέβαια, δεν μπορώ να πω, ότι με βρίσκει σύμφωνο μια τέτοια ιδιαιτερότητα,
αλλά, αναλογιζόμενος τον προβληματισμό που έθεσε ο Στάθης, βλέπω ότι όντως υπάρχει ένα θέμα.
Η πλήρης όμως εφαρμογή του μέτρου σε όλα τα οχήματα, θα φέρει μεγάλες "αναταράξεις" ...
Από την στιγμή, όπου δεν υπάρχει εναλλακτική λύση άλλου, παράλληλου και ασφαλούς οδικού δικτύου,
η υποχρεωτική χρήση δρόμων με διόδια ... οδηγεί αλλού ...
Τα μεγάλα οχήματα, λόγω όγκου και βάρους, έστω, μπορούν να διαφοροποιηθούν ...
Όλα τα οχήματα όμως, θεωρώ πως όχι ...
Ίσως ... μόνον αυτά, να πληρώνουν με βινιέτα και να μην πληρώνουν διόδια ...
Θεωρώ παράλογο, να πληρώνουν και βινιέτα και διόδια ...
Με τον τρόπο αυτό, θα κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, αφού θα έχουν ήδη πληρώσει ...
Σε αυτήν την διαδικασία, υπάρχει μια "λογική" ...
... μια "λογική" που λέει ότι τα μεγάλα οχήματα, επιβαρύνουν περισσότερο το οδικό δίκτυο ...
... και καλό θα είναι να πληρώνουν αναλόγως, κάτι το οποίο αποφεύγουν, όταν χρησιμοποιούν δρόμους εκτός διοδίων.
Βέβαια, δεν μπορώ να πω, ότι με βρίσκει σύμφωνο μια τέτοια ιδιαιτερότητα,
αλλά, αναλογιζόμενος τον προβληματισμό που έθεσε ο Στάθης, βλέπω ότι όντως υπάρχει ένα θέμα.
Η πλήρης όμως εφαρμογή του μέτρου σε όλα τα οχήματα, θα φέρει μεγάλες "αναταράξεις" ...
Από την στιγμή, όπου δεν υπάρχει εναλλακτική λύση άλλου, παράλληλου και ασφαλούς οδικού δικτύου,
η υποχρεωτική χρήση δρόμων με διόδια ... οδηγεί αλλού ...
Τα μεγάλα οχήματα, λόγω όγκου και βάρους, έστω, μπορούν να διαφοροποιηθούν ...
Όλα τα οχήματα όμως, θεωρώ πως όχι ...
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
μι νο αντερστεντ!!!georgedim έγραψε:friar έγραψε:.....Μια απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων θα ανακούφιζε πολύ κόσμο, μόνιμους κατοίκους και παραθεριστές.....
Στάθη, ....αν τελικά εφαρμοσθείαυτό το μέτρο ( γιατί νόμους έχουμε πολλούς, ....αλλά εφαρμόζονται λίγοι και επιλεκτικά), .....μάλλον θα επιβαρύνει με κίνηση όλες αυτές τις παρακάμψεις, ....παρά θα τις ανακουφίσει.
friar
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Στάθη η τροπολογία αναφέρει ότι η απαγόρευση αφορά στο παράπλευρο δίκτυο των Ε.Ο., .....προφανώς εννοώντας
τους βοηθητικούς δρόμους εκατέρωθεν των νέων Εθνικών οδών (όπου υπάρχουν, κυρίως στην Αθηνών-Θεσ/νίκης, Αθηνών-Κορίνθου & την Εγνατία οδό, ....αφού η Κορίνθου-Πατρών είναι ακόμη υπό κατασκευή.), ....για Δ.Χ. οχήματα άνω των 3,5 t..
Δεν αναφέρει οτι απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών .....στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο, ....όπως η παλαιά Εθνική οδός Κορίνθου-Πατρών, ....που ανέφερες, ....ή ακόμη και η παλαιά Εθνική οδός Κατερίνης-Θεσ/νίκης όπου δημιουργείται παρόμοιο πρόβλημα με τις νταλίκες, .....αλλά και σε πολλά άλλα σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου.
Άν κατάλαβα καλά το "πνεύμα" της τροπολογίας, .....αφορά παράπονα των μεγαλοεργολάβων, ....ότι οι νταλίκες λόγω βάρους, τους καταστρέφουν τον ασφαλτοτάπητα των βοηθητικών οδών, ....αυξάνοντας τους το κόστος συντήρησης ....και μειώνοντας τους αντίστοιχα τα κέρδη, ....των Ν.Ε.Ο., ....που βάσει σύμβασης είναι υποχρεωμένοι να συντηρούν οι ίδιοι και όχι το Κράτος.

Δεν αναφέρει οτι απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών .....στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο, ....όπως η παλαιά Εθνική οδός Κορίνθου-Πατρών, ....που ανέφερες, ....ή ακόμη και η παλαιά Εθνική οδός Κατερίνης-Θεσ/νίκης όπου δημιουργείται παρόμοιο πρόβλημα με τις νταλίκες, .....αλλά και σε πολλά άλλα σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου.
Άν κατάλαβα καλά το "πνεύμα" της τροπολογίας, .....αφορά παράπονα των μεγαλοεργολάβων, ....ότι οι νταλίκες λόγω βάρους, τους καταστρέφουν τον ασφαλτοτάπητα των βοηθητικών οδών, ....αυξάνοντας τους το κόστος συντήρησης ....και μειώνοντας τους αντίστοιχα τα κέρδη, ....των Ν.Ε.Ο., ....που βάσει σύμβασης είναι υποχρεωμένοι να συντηρούν οι ίδιοι και όχι το Κράτος.
Georgedim- Admin
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Αυτό ξέρουμε αν ισχύει και για τα αυτοκινούμενα άνω των 3.5 τόνων ; .
Απαγορεύεται να κινούνται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο τα οχήματα πάνω απο 3,5 τόνους , υποχρεωτικά θα πρέπει να κινούνται στις εθνικές οδούς με διόδια . Το πρόστιμο είναι 1000 €
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Η αποφαση αφορα φορτηγα και οχι ιδιωτικης χρησης οποτε νομιζω δεν τιθεται θεμα.
nikospav
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Η παλαιά εθνική οδός Κορίνθου-Πατρών αρ. 8 θεωρείται παράπλευρος του αυτοκινητοδρόμου Ν8; ή επαρχιακή οδός ή πως αλλιώς μπορεί να ονομάζεται.
Στην Ιταλία οι SS. (Στράντα Στατάλε) τρέχουν δίπλα στις Αουτοστράντες στην Ισπανία οι Autovia δίπλα στις Autopistas. Βασική υποχρέωση της πολιτείας που εδώ δεν προσφέρεται στους πολίτες της, Έχουν χαθεί τόσα χρήματα από τα Ο.Μ.Π, κατα τ` άλλα είμαστε εναντίων των μονοπωλίων...
Στην Ιταλία οι SS. (Στράντα Στατάλε) τρέχουν δίπλα στις Αουτοστράντες στην Ισπανία οι Autovia δίπλα στις Autopistas. Βασική υποχρέωση της πολιτείας που εδώ δεν προσφέρεται στους πολίτες της, Έχουν χαθεί τόσα χρήματα από τα Ο.Μ.Π, κατα τ` άλλα είμαστε εναντίων των μονοπωλίων...
caminador
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Αφορά τα δημοσίας χρήσης οπότε ίσως να αυξηθούν τα ναύλα στις μεταφορές, και οι τιμές των προϊόντων. Πόσους πια θα πληρώνουμε; τον παραγωγό,το μεσάζοντα, το μεταφορέα, τα διόδια, τις διαφημιστικές εταιρίες,τα κανάλια,με τις εκπομπές μαγειρικής που βασανίζουν τους πεινασμένους μικρούς και μεγάλους;στη Σαλαμίνα ο Ναύσταθμος μοιράζει φαϊ κάθε μέρα σε άπορους ουκ ολίγους, κάνει διανομή καθημερινά στα σπίτια τους, Ουφ τα είπα και δεν ησύχασα.


caminador
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Maximos έγραψε:Δεν πάμε καλά ... δεν πάμε καθόλου καλά με τέτοιες "λογικές" ... !
Είναι δυνατόν, να απαγορεύεται η κυκλοφορία έστω και βαρέων οχημάτων, στο σύνολο του οδικού δικτύου ;
Είναι δυνατόν να επιτρέπεται, κάποια οχήματα να κυκλοφορούν, μόνο με την καταβολή διοδίων ;
Η πολιτεία, τι είδους οδικές υπηρεσίες, οφείλει να παρέχει στους πολίτες ;
Τόση "εξάρτηση" πλέον από τους "εργολάβους" ;
Θα περιμένω πάντως, να δω το πλήρες νομοσχέδιο και πως αυτό θα οριστικοποιηθεί ...
Τις περισσότερες φορές (... για να μην πω όλες) ... με "προβληματίζει" ... η "ερμηνεία" των δημοσιογράφων ...
Με μια πρόχειρη ανάγνωση του άρθρου, αναφέρονται αρκετές εξαιρέσεις της απαγόρευσης ...
Θα δείξει ...
Τι σου φαινεται περιεργο ΜΑΧΙΜΕ και σε ολους τους συμφουριτες?
Σας το ειχα ξαναγραψει και παλαιοτερα.Ο σκοπος τους ειναι ενας και μοναδικος .καταργηση της ατομικης ιδιοκτησιας και δημευσης της,με αποτελεσμα τον πληρη ελεγχο του κοσμου.Θα μας φθασουν σε σημειο να ζουμε ολοι μα ολοι με επιδοματακια του κρατους.Βλεπε επιδομα ανεργειας επιδομα ενοικιου ,επιδομα τροφης (καρτα συτισης) και τοσα αλλα που σιγα σιγα θα αρχισουν να πληθαινουν.Με ενα και μονο στοχο και σκοπο.Τον ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΜΑΣ.
Και επειδη θα πρεπει ολοι εστω και αργα να ενημερωνομαστε για αυτα που προκειτε να ερθουν και για αυτο που ηδη γινονται εγω θα σας παραθεσω ενα λινκ για αναγνωση ενημερωση και προβληματισμο.
Αξιζει νομιζω τον κοπο να αφιερωσουμε ολοι λιγο απο τον χρονο μας για να καταλαβουμε τι συμβαινει γυρο μας για να προετοιμαστουμε και οπλιστουμε καταλληλα προκειμενου να αντιμετωπισουμε αυτα που ερχονται.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
με καθε σεβασμο και εκτιμηση προς ολους
παναγιωτης
panos
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Πάνο πολλά έρχονται με την παγκοσμιοποίηση αλλά για το συγκεκριμένο θέμα έχω να πω :
Σαν μέτρο καλό ακούγεται γιατί οι παράπλευροι δρόμοι είναι μικροί σε φάρδος με αποτέλεσμα να εγκυμονούν πολλούς κινδύνους οι μεγάλες νταλίκες .
Θα δείς ότι αρκετές Ελληνικές και πάρα πολλές με ξένες πινακίδες χρησιμοποιούν τους παράπλευρους δρόμους .
Θα πρέπει όμως το κράτος αφού επιβάλει αυτό μέτρο να δει και τον επαγγελματία αλλά και το κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων .
Με άλλα λόγια τα Δ.Χ. οχήματα να περνάνε τα διόδια με ένα συμβολικό κόστος .
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Απομένει να καθοριστεί ποιοι δρόμοι είναι "Παράπλευροι δρόμοι" και ποιοι είναι "Λοιπό Εθνικό Δίκτυο"
friar
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
ο Γιώργος "georgedim" το τοποθέτησε σωστά
" ....η απαγόρευση αναφέρεται μόνο στο παράπλευρο δίκτυο (....δηλαδή τους βοηθητικούς δρόμους εκατέρωθεν των νέων Εθνικών οδών)"

" ....η απαγόρευση αναφέρεται μόνο στο παράπλευρο δίκτυο (....δηλαδή τους βοηθητικούς δρόμους εκατέρωθεν των νέων Εθνικών οδών)"

Νικόλας Μητσόπουλος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Αν ανοίξετε ένα χάρτη του google θα τους δείτε καθαρα δίπλα στην εθνική,να περιγράφονται ως "παραπλευροι ",ενω οι άλλοι έχουν τον κωδικό τους.friar έγραψε:Απομένει να καθοριστεί ποιοι δρόμοι είναι "Παράπλευροι δρόμοι" και ποιοι είναι "Λοιπό Εθνικό Δίκτυο"
Πρόσφατα ερχόμενος από Λάρισσα για Γλύφα ακολουθούσα ταμπέλες "ΑΘΗΝΑ μέσω παράπλευρων"που πήγαιναν σχεδόν δίπλα στην εθνική.
kukosg
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Η άποψη για το θέμα απο τους Επαγγελματίες Οδηγούς Ελλάδος .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Πιστεύω πως αν (....υποθετικό και μάλλον ουτοπικό
), ....εκλογικευτούν οι τιμές και το πλήθος των Σ.Δ., στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, ....τότε θα λυθεί αυτό το μείζον πρόβλημα οδικής ασφάλειας, ....χωρίς την ανάγκη υπογραφής αστείων,επιπόλαιων και ....ίσως αντισυνταγματικών Υπουργικών αποφάσεων, ....επιβολής προστίμων, ....& ποινών.
Αντί οι καθ' ύλην αρμόδιοι να αναλίσκονται σε πρόχειρες, ...χωρίς μελέτη & ...απαράδεκτα προκλητικές ..."εξυπηρετήσεις" των μεγαλο-εργολάβων, που λυμαίνονται το Εθνικό οδικό δίκτυο, ....ας προσπαθήσουν να δουν και να κατανοήσουν την πραγματική αιτία του προβλήματος.
Μόνο τότε θα βρεθεί "ουσιαστική" λύση. Διαφορετικά θα κυνηγούν "μάγισσες & ξωτικά".

Αντί οι καθ' ύλην αρμόδιοι να αναλίσκονται σε πρόχειρες, ...χωρίς μελέτη & ...απαράδεκτα προκλητικές ..."εξυπηρετήσεις" των μεγαλο-εργολάβων, που λυμαίνονται το Εθνικό οδικό δίκτυο, ....ας προσπαθήσουν να δουν και να κατανοήσουν την πραγματική αιτία του προβλήματος.
Μόνο τότε θα βρεθεί "ουσιαστική" λύση. Διαφορετικά θα κυνηγούν "μάγισσες & ξωτικά".
Georgedim- Admin
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Το ταξίδι σήμερα 26/8 το απόγευμα Νέα Πέραμο - Κόρινθο με τροχόσπιτο απο την παλιά εθ. οδό ήταν απροβλημάτιστο ..............
Γιωργάκος
Απ: Κλείνει η παλιά εθνική ;
Μα η παλαιά ΕΟ δεν είναι παράδρομος της ΕΟ, οπότε λογικά δεν άλλαξε κάτι πλην του ότι τελειώνει ο Αύγουστος... 

Νικόλας Μητσόπουλος
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|