Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Βενζινοκινητήρας
+4
friar
Georgedim
caminador
Γιωργάκος
8 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Slideshow ... και video ...
Σελίδα 1 από 1
Βενζινοκινητήρας
Ένα βίντεο που μας δείχνει με απλό τρόπο την λειτουργία ενός βενζινοκινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής .
Δείτε το σε πλήρη οθόνη .
Δείτε το σε πλήρη οθόνη .
Γιωργάκος
Απ: Βενζινοκινητήρας
Γιώργο είσαι και ο πρώτος! Πού πας και τα βρίσκεις; Ο τετράχρονος κινητήρας...λειτουργεί με βενζίνη, πετρέλαιο, αέριο και με άλους συνδιασμούς ακόμη και νερό... οι Ρώσοι είχαν χρησιμοποιήσει και διάφορα οινοπνευματώδη,με μπύρα σκέτη μάλλον δεν δουλεύει. Μια και έκανες την αρχή βρες αν υπάρχει και ο θρυλικός δίχρονος κινητήρας με την τεράστια ροπή που δούλευε με βενζίνη και καθαρό πετρέλαιο καθώς και το κινητήρα Βάνκελ με το τρίγωνο "πιστόνι" των Ιαπώνων που δούλευε με βενζίνη και τον "φορούσε" αν δεν κάνω λάθος η Μάζντα.
caminador
Απ: Βενζινοκινητήρας
caminador έγραψε:με μπύρα σκέτη μάλλον δεν δουλεύει.
Ευτυχώς γιατί θα είχαμε πρόβλημα .
Mε κινητήρα βάνκελ πρωτοκυκλοφόρησε το NSU R80.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σε πρώτη ευκαιρία θα ψάξω για βίντεο των κινητήρων που λες.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Γιώργος Δασκαλό στις Τετ 19 Αυγ 2015 - 15:15, 1 φορά
Γιωργάκος
Απ: Βενζινοκινητήρας
Μαθήματα μηχανολογίας ....με τη βοήθεια κινουμένων σχεδίων (...."animation", ελληνιστί ).
Γιωργάκο .
Γιωργάκο .
Georgedim- Admin
Απ: Βενζινοκινητήρας
NSU Ro80 1967
NSU Spider 1964
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
NSU Spider 1964
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
friar
Απ: Βενζινοκινητήρας
επισης με κινητηρα βανκελ παρηχθει και το Citroen Gs με την ονομασια birrotor παρηχθει σε 900 κομματια οπου μετα την πετρελαικη κριση η εταιρια απεσυρε όλα τα ηδη αγορασμένα μοντελα και τα αντικατεστησε με μεντελα φουλ εξοπλισμένα....Γιώργος Δασκαλό έγραψε:caminador έγραψε:με μπύρα σκέτη μάλλον δεν δουλεύει.
Ευτυχώς γιατί θα είχαμε πρόβλημα .
Mε κινητήρα βάνκελ πρωτοκυκλοφόρησε το NSU R80.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σε πρώτη ευκαιρία θα ψάξω για βίντεο των κινητήρων που λες.
tabbert
Απ: Βενζινοκινητήρας
Εντυπωσιακός κινητήρας ο Wankel ...
... όπως εξίσου εντυπωσιακό και πρωτοπόρο, για την εποχή του ήταν και το NSU Ro 80.
Ακόμη και σήμερα, δεν θα έδειχνε την σχεδιαστική του ηλικία, ότι προϋπήρξε πριν από κάποιες δεκαετίες ...
Το Ro 80, συνέβαλε και στο τέλος της NSU, σαν αυτόνομης εταιρείας ...
... ο δε κινητήρας Wankel , χάρις στην [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], συνεχίζει μέχρι σήμερα να "κυκλοφορεί".
... όπως εξίσου εντυπωσιακό και πρωτοπόρο, για την εποχή του ήταν και το NSU Ro 80.
Ακόμη και σήμερα, δεν θα έδειχνε την σχεδιαστική του ηλικία, ότι προϋπήρξε πριν από κάποιες δεκαετίες ...
Το Ro 80, συνέβαλε και στο τέλος της NSU, σαν αυτόνομης εταιρείας ...
... ο δε κινητήρας Wankel , χάρις στην [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], συνεχίζει μέχρι σήμερα να "κυκλοφορεί".
Απ: Βενζινοκινητήρας
υπαρχει και lada me wankel κηνητηρα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ladakias
Απ: Βενζινοκινητήρας
Αυτό δεν το ήξερα ...ladakias έγραψε:υπαρχει και lada me wankel κηνητηρα
Είχα την εντύπωση, ότι μόνο η Mazda είχε αγοράσει τα δικαιώματα εξέλιξης του Wankel.
Εδώ έμαθα και για την Citroen.
Απ: Βενζινοκινητήρας
και που να δεις τι είχε κάνει και η Mercedes με τον Wankel
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: Βενζινοκινητήρας
Maximos έγραψε:Αυτό δεν το ήξερα ...ladakias έγραψε:υπαρχει και lada me wankel κηνητηρα
Είχα την εντύπωση, ότι μόνο η Mazda είχε αγοράσει τα δικαιώματα εξέλιξης του Wankel.
Εδώ έμαθα και για την Citroen.
Μάξιμε ουτε εγώ γνώριζα την ύπαρξη τύπου "wankel" κινητήρων στην Lada, ...αλλα ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα αυτό :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με εντυπωσίασε το γεγονός οτι οι συγκεκριμένοι κινητήρες ήταν ρωσικής παραγωγής και ονομάζονταν "Zhiguli", αλλά αποσύρθηκαν λόγω κακού κράματος κατασκευής ...και συνοδών προβλημάτων.
Georgedim- Admin
Απ: Βενζινοκινητήρας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]caminador έγραψε:Γιώργο είσαι και ο πρώτος! Πού πας και τα βρίσκεις; Ο τετράχρονος κινητήρας...λειτουργεί με βενζίνη, πετρέλαιο, αέριο και με άλους συνδιασμούς ακόμη και νερό... οι Ρώσοι είχαν χρησιμοποιήσει και διάφορα οινοπνευματώδη,με μπύρα σκέτη μάλλον δεν δουλεύει. Μια και έκανες την αρχή βρες αν υπάρχει και ο θρυλικός δίχρονος κινητήρας με την τεράστια ροπή που δούλευε με βενζίνη και καθαρό πετρέλαιο καθώς και το κινητήρα Βάνκελ με το τρίγωνο "πιστόνι" των Ιαπώνων που δούλευε με βενζίνη και τον "φορούσε" αν δεν κάνω λάθος η Μάζντα.
Ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν μπορουμε να πουμε οτι ανηκει στην κατηγορια των τετραχρονων.Ειναι κατι μεταξυ διχρονου και τετραχρονου.Ειχαν τεραστια επιτυχια για την εποχη που κατασκευαστηκαν λογω της ικανοτητας τους να αποδιδουν παρα πολλα αλογα με λιγα κυβικα εκατοστα.Για αυτο και τα ncu της εποχης κερδιζαν σχεδον ολους τους αγωνες.Στα θετικα λοιπον του συγκεκριμενου κινητηρα μπορουμε να βαλουμε το μικρο βαρος του και τον μικρο ογκο του για το λογο οτι εχουν πολυ λιγοτερο στρεφομενα μερη .<δεν υπαρχουν εμβολα μπιελες στροφαλοι εκκεντροφοροικαι και αρκετα αλλα >.Το κυριοτερο θετικο σημειο του ειναι οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εκτελει αμεση περιστροφικη κινηση η οποια μεταδιδεται κατευθειαν μεσω του σασμαν στους κινητηριους αξονες ενω οι υπολοιποι εκτελουν πολινδρομικη κινηση με οτι αυτο συνεπαγεται.ΤΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑ αυτων των κινητηρων ηταν οτι εκαιγαν λαδια εξαιτιας της δυσκολιας να επιτυχουν καλη στεγανοποιηση του τριγωνικου εμβολου με τον κορμο της μηχανης.Το προβλημα το ελυσαν οι ιαπωνες<δεν μπορω να σας το περιγραψω εδω πως γιατι πρεπει να κανω σχεδιο>και την πατεντα την εφαρμοζουν σε ολα τα mazda τα οποια εχουν ταιραστια επιτυχια rx7 rx8 κλπ
panos
Απ: Βενζινοκινητήρας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]caminador έγραψε:Γιώργο είσαι και ο πρώτος! Πού πας και τα βρίσκεις; Ο τετράχρονος κινητήρας...λειτουργεί με βενζίνη, πετρέλαιο, αέριο και με άλους συνδιασμούς ακόμη και νερό... οι Ρώσοι είχαν χρησιμοποιήσει και διάφορα οινοπνευματώδη,με μπύρα σκέτη μάλλον δεν δουλεύει. Μια και έκανες την αρχή βρες αν υπάρχει και ο θρυλικός δίχρονος κινητήρας με την τεράστια ροπή που δούλευε με βενζίνη και καθαρό πετρέλαιο καθώς και το κινητήρα Βάνκελ με το τρίγωνο "πιστόνι" των Ιαπώνων που δούλευε με βενζίνη και τον "φορούσε" αν δεν κάνω λάθος η Μάζντα.
Ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν μπορουμε να πουμε οτι ανηκει στην κατηγορια των τετραχρονων.Ειναι κατι μεταξυ διχρονου και τετραχρονου.Ειχαν τεραστια επιτυχια για την εποχη που κατασκευαστηκαν λογω της ικανοτητας τους να αποδιδουν παρα πολλα αλογα με λιγα κυβικα εκατοστα.Για αυτο και τα ncu της εποχης κερδιζαν σχεδον ολους τους αγωνες.Στα θετικα λοιπον του συγκεκριμενου κινητηρα μπορουμε να βαλουμε το μικρο βαρος του και τον μικρο ογκο του για το λογο οτι εχουν πολυ λιγοτερο στρεφομενα μερη .<δεν υπαρχουν εμβολα μπιελες στροφαλοι εκκεντροφοροικαι και αρκετα αλλα >.Το κυριοτερο θετικο σημειο του ειναι οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εκτελει αμεση περιστροφικη κινηση η οποια μεταδιδεται κατευθειαν μεσω του σασμαν στους κινητηριους αξονες ενω οι υπολοιποι εκτελουν πολινδρομικη κινηση με οτι αυτο συνεπαγεται.ΤΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑ αυτων των κινητηρων ηταν οτι εκαιγαν λαδια εξαιτιας της δυσκολιας να επιτυχουν καλη στεγανοποιηση του τριγωνικου εμβολου με τον κορμο της μηχανης.Το προβλημα το ελυσαν οι ιαπωνες<δεν μπορω να σας το περιγραψω εδω πως γιατι πρεπει να κανω σχεδιο>και την πατεντα την εφαρμοζουν σε ολα τα mazda τα οποια εχουν ταιραστια επιτυχια rx7 rx8 κλπ
panos
Απ: Βενζινοκινητήρας
Στο αγωνιστικό μέρος τα NSU που κέρδιζαν αγώνες δεν ήταν τα Prinz Spider με Wankel και 50 ίππους αλλά τα ΤΤ 1200 στους 65 ίππους και τα TTS 1000 με 70 και βάλε ίππους με παλινδρομικούς κινητήρες.
Σήμερα είναι συλλεκτικά και πανάκριβα.....
Σήμερα είναι συλλεκτικά και πανάκριβα.....
friar
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Slideshow ... και video ...
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|