Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μύθοι & Αλήθειες για τα Τέλη Κυκλοφορίας ΙΧΕ
από Γιωργάκος Σήμερα στις 10:35

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από Νικόλας Μητσόπουλος Σήμερα στις 9:23

» Προσφορά τροχόσπιτου
από Γιωργάκος Τρι 11 Δεκ 2018 - 17:55

» Υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα diesel?
από Batfalcon Τρι 11 Δεκ 2018 - 14:54

» Πωλειται Τροχοσκηνη
από ladakias Κυρ 9 Δεκ 2018 - 15:53

» Νομιμότητα τροχόσπιτου σε εκτός σχεδίου οικόπεδο
από friar Σαβ 8 Δεκ 2018 - 19:40

» citroen 2cv camper
από vzol48 Παρ 7 Δεκ 2018 - 21:57

» ΠΑΦΟΣ 2018, με τη ματιά του caminador.
από gsalonica Τρι 4 Δεκ 2018 - 11:47

» 10 νέα μικρά......
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:39

» Σημείωμα έλξης αυτή η πονεμένη ιστοριουλα
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:17

» Τέλη Κυκλοφορίας 2019
από Γιωργάκος Παρ 30 Νοε 2018 - 11:45

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:52

» Decathlon
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:41

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:23

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:18

» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από pilot Παρ 23 Νοε 2018 - 13:56

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Τρι 20 Νοε 2018 - 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Λαστιχα camper...

Πήγαινε κάτω

Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Τρι 16 Ιουν 2015 - 22:54

Καπου διαβασα οτι τα λαστιχα για καμπερ,πχ.vanco camper της continendal τα δινει ο κατασκευαστης για 8 χρονια....
Γνωριζει καποιος κατι;
Ευχαριστω.... Embarassed
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τρι 16 Ιουν 2015 - 23:30

Βασίλη, εξ' όσων γνωρίζω, ....η κύρια διαφορά των ελαστικών με προδιαγραφές για camper, ....από τα κοινά ελαστικά για ελαφρά φορτηγά, ....είναι οτι τα πρώτα έχουν πιο ενισχυμένα πλαϊνά, και καλύτερες προδιαγραφές στεγανότητας για απώλεια αέρα....ώστε να αντέχουν χωρίς να παραμορφώνονται τα φορτία στις περιόδους ακινησίας, που είναι συχνότερες στα camper's.

Από κει και πέρα η διάρκεια ζωής κάθε ελαστικού επηρεάζεται από πάρα πολλούς παράγοντες, ....οι εγγυήσεις όλων των εταιρειών δίνονται με συγκεκριμένες προϋποθέσεις & όρους ....και δεν γνωρίζω κάποια εταιρεία που δίνει εγγύηση πάνω απο 12 μήνες ή συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τετ 17 Ιουν 2015 - 0:08

Όπως έχω ξαναπεί ... δεν είμαι λαστιχάς ... !
Τα οκτώ χρόνια αντοχής, όμως ενός, οποιουδήποτε ελαστικού, τα θεωρώ υπερβολικά.
Η εναλλαγή της θερμοκρασίας, το περιβάλλον, η καταπόνηση από τα φορτία και τον δρόμο ...
... δεν είναι αμελητέες παράμετροι, για την αντοχή ενός ελαστικού, το επηρεάζουν και πολύ μάλιστα.  
Με τον καιρό, σκληραίνει η γόμα και ας "δείχνει" οπτικά, ότι ... υπάρχουν περιθώρια ...!

Από όσο γνωρίζω, αυτό ισχύει για κάθε ελαστικό, υπάρχει ένας δείκτης αντοχής.
Αναγράφεται στο πλάι κάθε ελαστικού και αναφέρεται ως "treadwear" με έναν αριθμό να ακολουθεί.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αυτός ο δείκτης, "μεταφράζεται - αντιστοιχεί" σε κάποια χιλιόμετρα (ή μίλια).
Όσο μεγαλύτερος, τόσο περισσότερα χιλιόμετρα (... συνεπώς και αντοχή).

Στο πρώτο site, ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά.
Θα βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία, γενικά για τα ελαστικά.
Το αρνητικό του είναι, ότι δεν είναι στα Ελληνικά, θέλει μετάφραση !
Ένα πολύ καλό site για ελαστικά είναι και το ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 18:35

Kάτι "χαζό"(περίεργο θα έλεγα) που μου είπε λαστιχάς είναι οτι τα λάστιχα επηρεάζονται ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΑ αν αποθηκευτούν σε ίδιο χώρο που δουλεύει ηλεκτρικό μοτέρ. (πχ κλιμακοστάσιο με ασανσερ)
Είπε οτι πολυμερίζονται πολύ γρηγορότερα..
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 19:01

Αν και δεν έχω διπλά λάστιχα για να τα αποθηκεύσω, πολύ περίεργο μου ακούγετε.
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 19:14

Aν δεν μου το έλεγε λαστιχάς (και μεγάλος σε ηλικία) θα έλεγα οτι είναι μ/κί@ αλλά μου φαίνεται περίεργο!
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 20:00

ktRinity έγραψε:Aν δεν μου το έλεγε λαστιχάς (και μεγάλος σε ηλικία) θα έλεγα οτι είναι μ/κί@ αλλά μου φαίνεται περίεργο!

Κώστα, δεν είναι ακριβώς έτσι, όπως τα λέει ο λαστιχάς.

Θα επανέλθω ....τεκμηριωμένα  Very Happy Razz , το βράδυ, ....μόλις τελειώσω από το ιατρείο, ....για να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους θέση και να μη δημιουργούνται παρανοήσεις και λάθος εντυπώσεις.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 20:59

Περιεργα πραματα....
Κατι αλλο....πιστευετε οτι τα διαφορα γυαλιστικα,βαζελινη,λαδι σιλικονης κλπ βοηθουν στη μακροζωια τουλαχιστον των πλαινων η κανουν ζημια...και κατι ακομα....τι παθαινουν τα πελματα οταν εχουν σφηνωμενα πεετραδακια;...
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 21:40

Περίεργο μου φαίνεται και 'μένα, αυτό με το μοτέρ ... scratch

Βασίλη, καλές οι απορίες σου ...
Κάποιες φορές έχω χρησιμοποιήσει από μόνος μου ... και σχεδόν πάντα, όταν πλένω το αυτοκίνητο (στο πλυντήριο).
Δεν ξέρω αν κάνει κακό .
Όσον αφορά στα πετραδάκια, όταν τα βλέπω τα βγάζω με ένα μικρό κατσαβίδι.
Με βάση την λογική, ότι δεν θα πρέπει να φράζεται το κάθε αυλάκι, αφού υπάρχει έτσι από τον κατασκευαστή.
Αν δεν υπήρχε λόγος, δεν θα έφτιαχναν τις όποιες αυλακώσεις στο πέλμα.
Ίσως, (πιθανολογώ) να εξυπηρετεί στην διαφυγή του νερού (πχ σε υδρολίσθηση) .

Λίγο άσχετο ... αλλά σχετικό με τα ελαστικά ...
... βρήκα και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Πεμ 18 Ιουν 2015 - 21:58

Maximos έγραψε:Περίεργο μου φαίνεται και 'μένα, αυτό με το μοτέρ ... scratch

Βασίλη, καλές οι απορίες σου ...
Κάποιες φορές έχω χρησιμοποιήσει από μόνος μου ... και σχεδόν πάντα, όταν πλένω το αυτοκίνητο (στο πλυντήριο).
Δεν ξέρω αν κάνει κακό .
Όσον αφορά στα πετραδάκια, όταν τα βλέπω τα βγάζω με ένα μικρό κατσαβίδι.
Με βάση την λογική, ότι δεν θα πρέπει να φράζεται το κάθε αυλάκι, αφού υπάρχει έτσι από τον κατασκευαστή.
Αν δεν υπήρχε λόγος, δεν θα έφτιαχναν τις όποιες αυλακώσεις στο πέλμα.
Ίσως, (πιθανολογώ) να εξυπηρετεί στην διαφυγή του νερού (πχ σε υδρολίσθηση) .

Λίγο άσχετο ... αλλά σχετικό με τα ελαστικά ...
... βρήκα και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].
Όσον αφορά στα πετραδάκια, όταν τα βλέπω τα βγάζω με ένα μικρό κατσαβίδι.
Με βάση την λογική, ότι δεν θα πρέπει να φράζεται το κάθε αυλάκι, αφού υπάρχει έτσι από τον κατασκευαστή.
Αν δεν υπήρχε λόγος, δεν θα έφτιαχναν τις όποιες αυλακώσεις στο πέλμα.
Ίσως, (πιθανολογώ) να εξυπηρετεί στην διαφυγή του νερού (πχ σε υδρολίσθηση) . yes yes yes

οσο για τα πλαινα εμεις μετα το πλυσιμο του αυτ/του βαζουμε αυτο 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 17:04

ktRinity έγραψε:Kάτι "χαζό"(περίεργο θα έλεγα) που μου είπε λαστιχάς είναι οτι τα λάστιχα επηρεάζονται ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΑ αν αποθηκευτούν σε ίδιο χώρο που δουλεύει ηλεκτρικό μοτέρ. (πχ κλιμακοστάσιο με ασανσερ)
Είπε οτι πολυμερίζονται πολύ γρηγορότερα..


Ας προσπαθήσουμε να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους θέση, ....ώστε να μη δημιουργούνται παρανοήσεις και λάθος εντυπώσεις.

Αν και η ορολογία της Φυσικής και της Χημείας είναι τις περισσότερες φορές κουραστική και δυσνόητη, θα προσπαθήσω να αναλύσω κάποιες έννοιες όσο πιο απλά γίνεται.

Όταν λέμε «πολυμερισμός», εννοούμε τη διαδικασία κατά την οποία προκύπτουν τα πολυμερή σώματα.
Όταν πάλι λέμε «πολυμερές», εννοούμε μια χημική ένωση, συνήθως με μεγάλο μοριακό βάρος, η οποία αποτελείται από μικρότερες δομικές μονάδες ή μόρια που συνδέονται μεταξύ τους με κάποιους ισχυρούς δεσμούς και οι οποίες ονομάζονται «μονομερή».

Στην ουσία δηλαδή ο «πολυμερισμός» είναι μια διαδικασία συνθέσεως και όχι καταστροφής κάποιου υλικού (που λέγεται «αποπολυμερισμός»). Συντελείται με  ποικίλους τρόπους φυσικούς ή χημικούς (π.χ. εφαρμογή θερμότητας, πίεσης, με παρουσία ενός ή περισσοτέρων καταλυτών, κλπ).

Στην καθημερινή γλώσσα, οι όροι «πολυμερή» και «πλαστικά» θεωρούνται συνήθως συνώνυμοι, αν και στην πραγματικότητα υπάρχει σημαντική διαφορά μεταξύ τους. Συνήθως, στα πολυμερή προσθέτουμε, με συγκεκριμένη κάθε φορά διαδικασία, κάποιες πρόσθετες ουσίες που τους προσδίδουν τις επιθυμητές τελικές ιδιότητες τους.

Μία από τις πολλές κατηγορίες των πολυμερών, είναι και τα «ελαστομερή», στην οποία ανήκουν το ελαστικό κόμμι, το συνθετικό και το φυσικό καουτσούκ κ.α..

Από χημικής άποψης το καουτσούκ είναι ένα γραμμικό πολυμερές με διακλαδισμένες αλυσίδες, που έχει την ιδιότητα να μπορεί να υποστεί μεγάλες παραμορφώσεις και να επανέλθει στο αρχικό του σχήμα, μετά την άρση του φορτίου ή της δύναμης (ιδιότητα υπερελαστικότητας).

Μια άλλη ιδιότητα του καουτσούκ, είναι ότι οι δεσμοί, που συνδέουν τα μόρια του, δεν περιέχουν ελεύθερο ηλεκτρικό φορτίο (ηλεκτρόνια δηλαδή), γι’ αυτό παρουσιάζει μεγάλη ειδική ηλεκτρική αντίσταση και χρησιμοποιείται ευρέως ως ηλεκτρικός μονωτής.

Το καουτσούκ βρίσκει την κυριότερη εφαρμογή του, στα ελαστικά των αυτοκινήτων, αφού υποστεί την διαδικασία του «βουλκανισμού». 
Δηλαδή τη διαδικασία όπου στο καουτσούκ προστίθενται ενώσεις θείου (με «ψυχρό» ή «θερμό» τρόπο) ώστε να δημιουργηθούν διασταυρώσεις (cross-lίnks) μεταξύ των μορίων του, οι οποίες τελικά ενισχύουν σημαντικά τη δομή του ελαστικού και το καθιστούν πολύ σκληρότερο, ανθεκτικότερο και λιγότερο ευαίσθητο σε θερμοκρασιακές μεταβολές. 
Η σχέση που υπάρχει μεταξύ της περιεκτικότητας του καουτσούκ σε θείο και της βελτίωσης της μηχανικής του συμπεριφοράς , επιτρέπει την παραγωγή καουτσούκ με μεγάλο εύρος ιδιοτήτων.

Πάμε τώρα στους νόμους της Φυσικής.

Λέγοντας γεννήτρια, εννοούμε μια μηχανή η οποία μετατρέπει τη μηχανική ενέργεια σε ηλεκτρική, ακολουθώντας τον νόμο της Φυσικής κατά το οποίο εάν ένα πηνίο περιστραφεί μέσα σ' ένα μαγνητικό πεδίο, τότε στις άκρες του πηνίου παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα.

Τα ηλεκτρικά πεδία δημιουργούνται από διαφορές της τάσης στα άκρα μιας πηγής. Όσο μεγαλύτερη είναι η τάση, τόσο ισχυρότερο είναι το πεδίο που δημιουργείται.

Τα μαγνητικά πεδία πάλι δημιουργούνται όταν υπάρχει ροή ηλεκτρικού ρεύματος. Όσο υψηλότερη είναι η ροή του ρεύματος, τόσο μεγαλύτερη είναι η ένταση του μαγνητικού πεδίου.

Σε κάθε συσκευή υπάρχει πάντοτε ένα ηλεκτρικό πεδίο ακόμα κι αν δεν υπάρχει ροή ηλεκτρικού ρεύματος. Όταν ρέει ρεύμα, η ένταση του μαγνητικού πεδίου ποικίλει και εξαρτάται από την κατανάλωση ισχύος, ωστόσο η ένταση του ηλεκτρικού πεδίου παραμένει σταθερή.

Αυτή η ένταση σε κάποιο σημείο ενός ηλεκτρικού πεδίου, σύμφωνα με τους νόμους της Φυσικής, προκύπτει από το λόγο της δύναμης «F» προς το φορτίο «q», που βρίσκεται σ' αυτό το συγκεκριμένο σημείο και ακολουθεί τον τύπο : Ε = F/q.

Αν λοιπόν το φορτίο «q» σε κάποιο σημείο του πεδίου είναι μηδενικό (όπως στα μόρια του καουτσούκ), και η ένταση του πεδίου θα είναι μηδενική (σύμφωνα με τον παραπάνω τύπο), επομένως το ηλεκτρικό πεδίο δεν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το ελαστικό.

Λίγο κουραστικό & μονότονο, .....αλλά ελπίζω να βγαίνει νόημα Very Happy Very Happy Very Happy .
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 17:24

georgedim έγραψε:
Λίγο κουραστικό & μονότονο, .....αλλά ελπίζω να βγαίνει νόημα Very Happy Very Happy Very Happy .

Κάθε άλλο πάρα κουραστικό & μονότονο, απεναντίας ενημερωτικό και κατανοητό.
Πολλές ευχαριστίες !
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από espresso Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 17:57

Αν το πλέγμα από χαλύβδινα αγώγιμα σύρματα που έχουν εσωτερικά τα radial ελαστικά βρεθεί σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, τι θα μπορούσε να συμβεί;
avatar
espresso


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 18:10

espresso έγραψε: τι θα μπορούσε να συμβεί;

Χρήστο για λέγε .......
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 18:13

Γιωργάκος έγραψε:
georgedim έγραψε:
Λίγο κουραστικό & μονότονο, .....αλλά ελπίζω να βγαίνει νόημα Very Happy Very Happy Very Happy .

Κάθε άλλο πάρα κουραστικό & μονότονο, απεναντίας ενημερωτικό και κατανοητό.
Πολλές ευχαριστίες !

Kαθόλου κουραστικό και μονότονο..
Με δεδομένα και επεξήγηση για να μην έχουμε παρανοήσεις!

Όταν ένας αγωγός βρεθεί σε μαγνητικό πεδίο, αναπτύσσει τάση στα άκρα του.
Το πλέγμα του ελαστικού όμως είναι ένας αγωγός χωρίς αρχή και τέλος οπότε δεν ξέρω πως θα συμπεριφερόταν αν βρεθεί μέσα σε μαγνητικό πεδίο. Από την άλλη, το μαγνητικό πεδίο ενός τέτοιου σχετικά μικρού σε ισχύ μοτέρ είναι μικρό και όσο απομακρύνεσαι από αυτό εξασθενεί, άρα δεν νομίζω ότι θα ήταν σε θέση να επηρεάσει αρνητικά το ελαστικό από θερμοκρασίες, ροή ηλεκτρονίων στο θεωρητικό πηνίο κτλ.
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από espresso Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 18:20

Η επαγωγική εστία πως θερμαίνει το μαγειρικό σκεύος;
Είναι πιθανό να έχουμε ανάλογο φαινόμενο;
avatar
espresso


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 19 Ιουν 2015 - 20:00

espresso έγραψε:Αν το πλέγμα από χαλύβδινα αγώγιμα σύρματα που έχουν εσωτερικά τα radial ελαστικά βρεθεί σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, τι θα μπορούσε να συμβεί;

Χρήστο, πολύ καλή ερώτηση  hi


Αναφέρθηκα στη "γόμα" του ελαστικού, επειδή αναφέρθηκε η έννοια του "πολυμερισμού".

Για τα χαλύβδινα σύρματα των ελαστικών radial, πιστεύω ισχύει ότι και για κάθε άλλο μεταλλικό αγωγό.

Δηλαδή όταν δεν υπάρχει εξωτερικό ηλεκτρικό πεδίο ( ….εφαρμοζόμενη τάση στα άκρα του αγωγού δηλαδή), τα ελεύθερα ηλεκτρόνια του μετάλλου εκτελούν τυχαίες κινήσεις και παράγουν κυρίως θερμότητα.

Αντίστοιχα όταν βρεθεί σε μαγνητικό πεδίο, η αντίδραση του υλικού εξαρτάται από τρεις βασικές ιδιότητες του κάθε μετάλλου :
- την «μαγνητική διαπερατότητα» (η συμπεριφορά του υλικού όταν βρεθεί μέσα σε μαγνητικό πεδίο και η ευκολία που το πεδίο «διαπερνά» το υλικό),
- την «μαγνητική επιδεκτικότητα» (την ευκολία με την οποία μαγνητίζεται και απομαγνητίζεται) και
- την «μαγνητική επαγωγή» (δηλαδή την ιδιότητα να μαγνητίζεται εξ αποστάσεως, όταν βρίσκεται μέσα σε μαγνητικό πεδίο).

Ο χάλυβας, ….αν δεν κάνω λάθος Embarassed  , ανήκει στα «σκληρά» μαγνητικά υλικά (σιδηρομαγνήτες), πράγμα που σημαίνει ότι παρουσιάζει μικρή μαγνητική επαγωγή (άρα δεν κρατά μαγνητισμό μετά την άρση του πεδίου) και επίσης έχει χαμηλή μαγνητική διαπερατότητα.

Από την άλλη η μαγνήτιση που συμβαίνει σ΄ ένα υλικό «εξ επαγωγής», είναι  ανάλογη με την ένταση του εφαρμοζόμενου μαγνητικού πεδίου και αντιστρόφως ανάλογη με την απόσταση του υλικού από την πηγή.

Το ερώτημα είναι πόση ένταση μπορεί να έχει το μαγνητικό πεδίο που παράγεται από κάποια ηλεκτρική συσκευή ή γεννήτρια ή κάποιο μοτέρ ;

Επίσης να πω ότι ένα Η/Μ πεδίο ενισχύεται σημαντικά, σε ένα κλειστό χώρο, από την παρουσία μεταλλικών επιφανειών στο χώρο αυτό, λόγω αντανάκλασης.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από spyrosbhta Την / Το Σαβ 20 Ιουν 2015 - 1:04

georgedim

Τα μαγνητικά πεδία πάλι δημιουργούνται όταν υπάρχει ροή ηλεκτρικού ρεύματος.
Τα μαγνητικά πεδία πάλι δημιουργούνται όταν υπάρχει μεταβολή της ροής του ηλεκτρικού ρεύματος.

georgedim έγραψε:

Αν λοιπόν το φορτίο «q» σε κάποιο σημείο του πεδίου είναι μηδενικό (όπως στα μόρια του καουτσούκ), και η ένταση του πεδίου θα είναι μηδενική (σύμφωνα με τον παραπάνω τύπο), επομένως το ηλεκτρικό πεδίο δεν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το ελαστικό.



Μηδενικό φορτίο δε σημαίνει ποτέ έλλειψη φορτίου. Σημαίνει ότι αρνητικά=θετικά.  Μπορεί να επηρεάσει το ελαστικό και περισσότερο τα ηλεκτρόνια. Φυσικά το να επηρεάσει αρνητικά είναι πολύ δύσκολο διότι θα χρειαστούμε πολλές πάρα πολλές μονάδες έντασης για να συμβεί κάτι.

ktRinity έγραψε:

Όταν ένας αγωγός βρεθεί σε μαγνητικό πεδίο, αναπτύσσει τάση στα άκρα του.
Το πλέγμα του ελαστικού όμως είναι ένας αγωγός χωρίς αρχή και τέλος οπότε δεν ξέρω πως θα συμπεριφερόταν αν βρεθεί μέσα σε μαγνητικό πεδίο.
Πρέπει να κινείται ο αγωγός ή να μεταβάλλεται το πεδίο ώστε να αναπτύξει τάση. Δεν έχει σημασία που δεν έχει αρχή και τέλος μπορεί να δημιουργηθεί ρεύμα.

Ελπίζω να μη με παρεξηγείτε, διορθώνω πάντα καλοπροαίρετα!!!!!!

ΥΓ: ktrinity μπορώ να σου εξηγήσω πως γίνεται σε κλειστό αγωγό αλλά καλύτερα με ορθογώνιο αγωγό και όχι με κυκλικό διότι θέλει πολύ περισσότερα μαθηματικά.
avatar
spyrosbhta


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 20 Ιουν 2015 - 10:28

Σπύρο, ...συζήτηση κάνουμε και κάθε παρατήρηση, προσθήκη, τοποθέτηση είναι ευπρόσδεκτη  cheers .

Όσο περισότερες και τεκμηριωμένες τοποθετήσεις υπάρχουν, τόσο το καλύτερο.

Ο σκοπός είναι να μπορούμε, στο τέλος κάθε συζήτησης, να καταλήγουμε σε κάποιο συμπέρασμα, ....πιο κοντά στη λογική και την πραγματικότητα (....όπου είναι αυτό δυνατον φυσικά Very Happy  ).

Προσωπικά πιστεύω ότι η "απόλυτη γνώση" δεν υπάρχει, ....οπότε καλό είναι, όσο μπορούμε, να εμπλουτίζουμε το γνωστικό μας επίπεδο, ....σε ενδιαφέροντα θέματα, ....μέσα από συζητήσεις (.....έστω και διαδικτυακές ), ψάξιμο ή μελέτη (....για όσους τους αρέσει).
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Σαβ 20 Ιουν 2015 - 11:48

Τελικα αντεχουν περισσοτερο στο χρονο τα τετοιου ειδους....επισωτρα; Very Happy
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 20 Ιουν 2015 - 12:26

Βασίλη, στο ερώτημα αυτό μπορεί να απαντήσει κάποιος που τα έχει ήδη χρησιμοποιήσει, ....αν και στο θέμα "αντοχής στο χρόνο" ενός ελαστικού, ....υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες.


Από την άλλη, ακόμη και με "σωστή χρήση", ...πιστεύω ότι  ο χρόνος και οι καιρικές συνθήκες είναι αμείλικτοι παράγοντες ....και δεν "χαρίζονται" σε τίποτε.


Ρίξε μια ματιά και εδώ :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Σαβ 20 Ιουν 2015 - 12:36

Ευχαριστω πολυ Ζωρζ... Very Happy
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από spyrosbhta Την / Το Δευ 22 Ιουν 2015 - 0:18

georgedim έγραψε:Προσωπικά πιστεύω ότι η "απόλυτη γνώση" δεν υπάρχει
Και μάλλον είναι το μόνο απόλυτο!!! Very Happy
avatar
spyrosbhta


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Λαστιχα camper...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Δευ 22 Ιουν 2015 - 11:29

Σπύρο δεν παρεξηγώ! Θα ήθελα να κανουμε μια συζήτηση πάνω σε αυτό έτσι κι αλλιώς!!
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης