Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
5 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ... για ... :: Χρήσιμα στοιχεία "Μηχανολογίας", για το ρυμουλκό αυτοκίνητο γενικά ...
Σελίδα 1 από 1
Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
Το κύριο και βασικό χαρακτηριστικό ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου, είναι το ρυμουλκούμενο βάρος του.
Το βάρος αυτό, αναγράφεται σχεδόν σε όλα τα "βιβλιαράκια", του κάθε αυτοκινήτου.
Αν δεν υπάρχει εκεί, τότε με μια επικοινωνία με τον εισαγωγέα-αντιπρόσωπο, θα μας λύσει την απορία.
Το ρυμουλκούμενο βάρος, δεν πρέπει να είναι οριακά ίσο με το (μικτό) βάρος του ρυμουλκούμενου.
Καλό είναι να υπάρχει μια "απόσταση ασφαλείας" ... γύρω στα 100 κιλά, υπέρ του ρυμουλκού αυτοκινήτου.
Όσο μεγαλύτερη είναι αυτή η διαφορά στα βάρη ... τόσο πιό εύκολα ...
... μπορεί να "συγχωρεθεί" και ένα τυχόν λάθος κατά την ρυμούλκηση, θα βοηθήσει δηλαδή το αυτοκίνητο ...
Βέβαια πάντα η ρυμούλκηση θέλει σεβασμό, όπως επίσης και κάθε οριακή κατάσταση θέλει περισσότερη προσοχή.
Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι παράγοντες, που επιδρούν θετικά ως προς την ρυμούλκηση
και κάνουν ένα αυτοκίνητο καλό ή καλύτερο ρυμουλκό.
Ένας είναι η ροπή στρέψης του κινητήρα ... όσο μεγαλύτερη τόσο το καλύτερο.
Εδώ πλεονεκτεί ο πετρελαιοκινητήρας, όπου εμφανίζει υψηλότερη ροπή στα αντίστοιχα κυβικά από τον βενζινοκινητήρα.
Επίσης, οι turbo μηχανές, έχουν και αυτές υψηλή ροπή.
Όσο τώρα πιο χαμηλά (σε λιγότερες στροφές) εμφανίζεται η μέγιστη ροπή στρέψης του κινητήρα, τόσο το καλύτερο.
Θετική συνεισφορά έχει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο ...
Ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο μεταξόνιο, είναι καλύτερο ρυμουλκό, από ένα άλλο με κοντύτερο.
Ο μικρότερος πίσω πρόβολος, η απόσταση δηλαδή του πίσω άξονα μέχρι τον πίσω προφυλακτήρα,
είναι και αυτό ένα καλό χαρακτηριστικό και βοηθάει στην καλύτερη ρυμούλκηση.
Το βάρος αυτό, αναγράφεται σχεδόν σε όλα τα "βιβλιαράκια", του κάθε αυτοκινήτου.
Αν δεν υπάρχει εκεί, τότε με μια επικοινωνία με τον εισαγωγέα-αντιπρόσωπο, θα μας λύσει την απορία.
Το ρυμουλκούμενο βάρος, δεν πρέπει να είναι οριακά ίσο με το (μικτό) βάρος του ρυμουλκούμενου.
Καλό είναι να υπάρχει μια "απόσταση ασφαλείας" ... γύρω στα 100 κιλά, υπέρ του ρυμουλκού αυτοκινήτου.
Όσο μεγαλύτερη είναι αυτή η διαφορά στα βάρη ... τόσο πιό εύκολα ...
... μπορεί να "συγχωρεθεί" και ένα τυχόν λάθος κατά την ρυμούλκηση, θα βοηθήσει δηλαδή το αυτοκίνητο ...
Βέβαια πάντα η ρυμούλκηση θέλει σεβασμό, όπως επίσης και κάθε οριακή κατάσταση θέλει περισσότερη προσοχή.
Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι παράγοντες, που επιδρούν θετικά ως προς την ρυμούλκηση
και κάνουν ένα αυτοκίνητο καλό ή καλύτερο ρυμουλκό.
Ένας είναι η ροπή στρέψης του κινητήρα ... όσο μεγαλύτερη τόσο το καλύτερο.
Εδώ πλεονεκτεί ο πετρελαιοκινητήρας, όπου εμφανίζει υψηλότερη ροπή στα αντίστοιχα κυβικά από τον βενζινοκινητήρα.
Επίσης, οι turbo μηχανές, έχουν και αυτές υψηλή ροπή.
Όσο τώρα πιο χαμηλά (σε λιγότερες στροφές) εμφανίζεται η μέγιστη ροπή στρέψης του κινητήρα, τόσο το καλύτερο.
Θετική συνεισφορά έχει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο ...
Ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο μεταξόνιο, είναι καλύτερο ρυμουλκό, από ένα άλλο με κοντύτερο.
Ο μικρότερος πίσω πρόβολος, η απόσταση δηλαδή του πίσω άξονα μέχρι τον πίσω προφυλακτήρα,
είναι και αυτό ένα καλό χαρακτηριστικό και βοηθάει στην καλύτερη ρυμούλκηση.
Απ: Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
Σημαντικό ρόλο στην έλξη έχει και το σασί ενός αυτοκινήτου.
Μπορεί ένα αυτοκίνητο με ίδια CC και την ίδια ροπή σε σχέση με κάποιο άλλο να έχει μικρότερη ελκτική ικανότητα λόγο σασί .
Αν σε ένα αυτοκίνητο αλλάξουμε το κινητήρα με ένα μεγαλύτερου κυβισμού δεν αλλάζει η ελκτική ικανότητα που έχει ορίσει ο κατασκευαστής του.
Μπορεί ένα αυτοκίνητο με ίδια CC και την ίδια ροπή σε σχέση με κάποιο άλλο να έχει μικρότερη ελκτική ικανότητα λόγο σασί .
Αν σε ένα αυτοκίνητο αλλάξουμε το κινητήρα με ένα μεγαλύτερου κυβισμού δεν αλλάζει η ελκτική ικανότητα που έχει ορίσει ο κατασκευαστής του.
Γιωργάκος
Απ: Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
gia το θεμα βαρους μιλαμε σε καθαρα θεωρητικο επιπεδο.....το να εχεις ένα τροχοσπιτο το οποιο ζυγιζει καθαρο 900 κιλα και εχει μικτο βαρος στα χαρτια 1200 κιλα και του βαζεις πραγματα μεσα και τα φτασεις και ισως τα ξεπερασεις εκει υπαρχει ένα θεμα...μεν υπαρχει πρόβλημα στα πολλα κιλα μιας και τα 1200 κιλα θελεις τουλάχιστον 1600 κυβικα αμαξι αλλα εχεις και τυπικο και ουσιατικο περιθωριο φορτώματος
παλι να εχεις ένα τροχοσπιτο καθαρο βαρος 850 κιλα και μικτο βαρος στα χαρτια 1000 εκει υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τα ξεπεράσεις αρα το θεμα ασφαλεις εχει να κανει με τα κιλα του τροχοπσιτου καθαρα και μικτα...
στα υπολοιπα θα συμφωνησω απολυτα...
παλι να εχεις ένα τροχοσπιτο καθαρο βαρος 850 κιλα και μικτο βαρος στα χαρτια 1000 εκει υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τα ξεπεράσεις αρα το θεμα ασφαλεις εχει να κανει με τα κιλα του τροχοπσιτου καθαρα και μικτα...
στα υπολοιπα θα συμφωνησω απολυτα...
tabbert
Απ: Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
Υποτίθεται ότι αναφερόμαστε σε τιμές εντός των προβλεπόμενων ορίων.
Aigagros
Παρόμοια θέματα
» Τεχνικά Χαρακτηριστικά Σκηνής
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Προβληματισμοί για την έλξη ρυμουλκού
» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
» Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Προβληματισμοί για την έλξη ρυμουλκού
» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
» Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
www.taxidiarides.gr :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ... για ... :: Χρήσιμα στοιχεία "Μηχανολογίας", για το ρυμουλκό αυτοκίνητο γενικά ...
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|