Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από antonis Z Σήμερα στις 14:39

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από Γιωργάκος Κυρ 16 Ιουν 2019 - 12:51

» Ιράν
από caminador Σαβ 15 Ιουν 2019 - 22:34

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Σαβ 15 Ιουν 2019 - 13:03

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 11:49

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

» Αμερικανίδα 21 χρονών ταξίδεψε σε 196 χώρες.
από caminador Τετ 12 Ιουν 2019 - 22:13

» Γκράζ, το σταυροδρόμι των πολιτισμών.
από Patrinos Τρι 11 Ιουν 2019 - 13:23

» Retro τροχόσπιτα
από Georgedim Τρι 11 Ιουν 2019 - 10:24

» Thetford C200
από ladakias Κυρ 9 Ιουν 2019 - 19:16

» Lada για τις διακοπές
από vzol48 Κυρ 2 Ιουν 2019 - 16:23

» Sterckeman 470pe 2002
από vzol48 Πεμ 30 Μάης 2019 - 20:11

» Η Ελληνική πρόταση για ταξίδια.
από sudwind Τρι 28 Μάης 2019 - 17:39

» Ιδιοκατασκευή για τους λάτρεις της μπύρας
από caminador Δευ 27 Μάης 2019 - 23:31

» ακτοπλοϊκή σύνδεση Τσεσμέ – Λαυρίου
από espresso Κυρ 26 Μάης 2019 - 18:55

» Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος
από caminador Παρ 24 Μάης 2019 - 19:59

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια

Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια

Δημοσίευση από athanase Την / Το Παρ 28 Οκτ 2011 - 20:45

Το ταξίδι μας ξεκίνησε στις 25 Σεπτεμβρίου και κράτησε ένα ακριβώς μήνα. Επιστρέψαμε γεμάτοι υπέροχες αναμνήσεις, εμπειρίες, εικόνες, ανατολίτικες γεύσεις και χρώμα αλλά και μικροπεριπέτειες. Πριν ξεκινήσω να σας περιγράφω κομμάτι - κομμάτι αυτό μας το ταξίδι ήθελα να σας δείξω το ημερολόγιο του.
Αρχεία
Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Attachment
Μικρά Ασία Log Book.xlsx Δεν έχετε το δικαίωμα να κατεβάσετε τα attachments.(30 Kb) Κατεβάστηκε 74 φορές


Έχει επεξεργασθεί από τον/την athanase στις Δευ 31 Οκτ 2011 - 22:21, 1 φορά
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια...συνέχεια

Δημοσίευση από athanase Την / Το Παρ 28 Οκτ 2011 - 23:38

25.00.11 ΚΕΡΚΥΡΑ - ΡΙΟ

Αναχωρήσαμε από την Κέρκυρα με θαυμάσιο καιρό με το Ferry Νικόλαος στις 8:30 το πρωί.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αφού σταματήσαμε για ένα Ελληνικό καφεδάκι στο «Μαργαρίτη Θεσπρωτίας (προς 1€)» φτάσαμε στο Ρίο και εγκατασταθήκαμε στο Κάμπινγκ Ρίο.

Camping Rio. 38°18'22"B - 21°46'42"A. Ζει στον κόσμο της δεκαετίας του ’50. Στα θετικά του ότι είναι το μοναδικό στην περιοχή, ανοικτό όλο τον χρόνο piches πολύ σκιερά, κοντά στα εστιατόρια και τις καφετέριες της περιοχής. Στα αρνητικά … όλα τα υπόλοιπα. Τουαλέτες αναχρονιστικές, ντους απαράδεκτα, κατεστραμένα, βρωμερά. Τίποτε άλλο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εκεί μας υποδέχτηκε το ζεύγος Κώστας και Αγγελική (Achaios). Tους ευχαριστούμε για την θερμή και αυθόρμητη υποδοχή και φιλοξενία τους. Κώστα-Αγγελική να είστε πάντα καλά και να τα λέμε.

26.09.11 ΠΑΤΡΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μετά από σχεδόν ολονύκτιο τσιμπούσι στην Πάτρα το πρωί αναχώρηση για Λαύριο με σκοπό να πάρουμε το Πλοίο για Χίο και από εκεί για Cesme Τουρκίας. Δυστυχώς 30 χιλιόμετρα πριν το Λαύριο και ενώ το μπλόκο (Αλέξης Almak) είχε στηθεί κάπου εκεί κοντά ένα τηλεφώνημα που δεχτήκαμε από τον πράκτορα του πλοίου μας ενημέρωνε ότι το πλοίο είχε απαγορευτικό. Στροφή επί τόπου, τφ συννενόηση με τον Αλέξη και αλλαγή του ραντεβού στην έξοδο της Κηφησιάς. Εκεί ο πάντα καλός και συνεπής φίλος μας περίμενε. Τα είπαμε στα όρθια αγκαλιές και αναχώρηση για Θεσσαλονίκη για αλλαγή της πορείας και εκτέλεσης του ταξιδιού ακριβώς αντίστροφα. Κάποιες …κουτσομπόλες όμως έριξαν…σύρμα οπότε στην Θεσσαλονίκη στήθηκε το δεύτερο μπλόκο. Τρεις καλοί φίλοι που δεν γνωρίζαμε από κοντά. Γιώργος. Masterless,Vzol . Οι αθεόφοβοι μέχρι το Πάρκινγκ στην αρχή της οδού Ανθέων κρατούσαν …με το σώμα τους. Τρελλαθήκαμε. Γνωριστήκαμε, τα είπιαμε πολύ γρήγορα στο πόδι, φωτογραφηθήκαμε και φύγαμε βολίδα υποσχόμενοι γερά τσιμπούσια την επόμενη. Σας ευχαριστούμε και τους τρείς, να είστε πάντα καλά.


1 ευρώ = 2,40 έως 2,5ΤΛ


27.09.11 CANAKKALE (ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ)

Την επομένη το πρωί φύγαμε με προορισμό την είσοδο των Κήπων. Όταν φθάσαμε μας περίμενε μία έκπληξη. Οι τελωνειακοί απεργούσαν κι έκλειναν κι άνοιγαν τα σύνορα ανά δίωρο, τι να κάνουμε το υποστήκαμε και πήραμε κατεύθυνση για το Lepseki όπου με Φέρρυ περνάς στο Canakkale.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Το φέρρυ αναχωρεί μόλις γεμίσει. Ολα χύμα, αυτοκίνητα, τροχόσπιτα, αρνιά (δεν τα το πιστέψετε ήμουν κοντά σε ένα φορτηγό με αρνιά και το Κάμπερ βρωμούσε 4 μέρες. Το πέρασμα του στενού διαρκεί 30 λεπτά και στοιχίζει 23 ΤΛ πάνω σε φέρρυ του προηγούμενου αιώνα να κινούνται ανάμεσα από κονβόι πλοίων που περνούσαν τα στενά του Ελλήσποντου με προορισμό τον Βόσπορο και την Μαύρη Θάλασσα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το Canakkale(Ελλήσποντος) μία πανέμορφη πόλη 100.000 κατοίκων που κληρονόμησε πολλά από την Ελληνική κουλτούρα,αξίζει να μείνεις και να την περιδιαβείς. (Δεν έχει Κάμπινγκ αλλά το ελεύθερο δεν είναι πρόβλημα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Συνεχίσαμε και το απόγευμα φτάσαμε στην Τροία. Σε ένα περίεργο μέρος που ήταν λίγο πανσιόν, λίγο CarStop και λίγο Κάμπινγκ.

TroiaPension&Camping.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Διαθέτει ρεύμα (Σούκο), νερό κλπ. Ένα μικρό γραφικό ταβερνάκι όπου η μαμά του ιδιοκτήτη φτιάχνει υπέροxα “ kiofte”. Εχει επίσης WC, ντούς όλα σε μέτρια κατάσταση και συνολικά όχι περισσότερες από 10-15 θέσεις.Τιμή 35ΛΤ.Πιο πολύ σαν CarStopθα το χαρακτήριζα παρά Κάμπινγκ.



28.09.11 ΤΡΟΙΑ

Την επομένη επισκεφτήκαμε την «Τροία». Ενα μέρος που επισκέπτονται 600.000 τουρίστες τον χρόνο. Το 2012 θα αρχίσει το κτίσιμο του μεγαλύτερου μουσείου της Τουρκίας και θα είναι έτοιμο το 2015. Το μέρος ΔΕΝ με ενθουσίασε το δε κακόγουστο άλογο που υποτίθεται ότι αναπαριστά τον «Δούρειο Ιππο» με εξόργισε.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Συνεχίσαμε νότια και παραλιακά για την πόλη Αssos με ερείπια κάστρων, αρχαίου θεάτρου και λιμένα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Μία μικρή συμπαθητική αλλά πολύ τουριστική πόλη, στην συνέχεια ακολουθώντας στενούς παραλιακούς δρόμους έχοντας πάντα στα δεξιά μας το Αιγαίο και συντροφιά στο βάθος του ορίζοντα τις γκρίζες σκιές των νησιών μας φθάσαμε στον προορισμό μας στην πόλη Burhaniye και στο Camping Altin.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ψάχνοντας για πάρκινγκ για μία πρώτη εξερεύνηση νοιώθω κάποιον να με πλησιάζει με το αμάξι του, σκέφτηκα πως έχω κάνει κάτι στραβό οπότε ο άνθρωπος με κοιτά και μου φωνάζει «καλημέρα» στα ελληνικά, δυστυχώς η κυκλοφορία ήταν μεγάλη και δεν πρόλαβα να τον δω να τον κουβεντιάσω είμαι όμως σίγουρος ότι ήταν Ελληνας 2ης ή 3ης γενιάς.

Camping Altin.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].

Το Κάμπινγκ βρίσκεται μέσα σε ένα δάσος από πεύκα.Είναι ακριβώς πάνω στην θάλασσα η οποία όμως καμία σχέση δεν έχει με τα δικά μας παράλια και τις απίθανες παραλίες μας. Το Κάμπινγκ είναι πολύ κάτω του μετρίου, δίνει όψη εγκατάλειψης, τα ντούς βρίσκονται σε 100μ απόσταση από το κέντρο του Κάμπινγκ, υποδοχή γκρίζων ΔΕΝ βρήκα και η χημική ήταν εστία μόλυνσης. Τιμή 35ΤΛ.

Μείναμε δύο ημέρες για ξεκούραση. Η μεγάλη πλειοψηφία είναι Γερμανοί πελάτες και αποκλειστικά, μέχρι εδώ, με αυτοκινούμενα και …παράξενες κατασκευές.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την athanase στις Σαβ 29 Οκτ 2011 - 23:20, 3 φορές συνολικά
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Οδιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια ... συνέχεια

Δημοσίευση από athanase Την / Το Σαβ 29 Οκτ 2011 - 21:05

30.09.11 – AIVALIK (AIBALI)

Φύγαμε γεμάτοι Ελλάδα για το Αϊβαλί. Χωρίς να έχω καμιά …κληρονομική σχέση με το μέρος, η λαχτάρα να δω το μέρος που τόσοι πατριώτες μας μεγαλούργησαν αλλά και καταστράφηκαν με έκανε όσο πλησίαζα να νοιώθω παράξενα.. Φθάνοντας στο Αϊβαλί, η πρώτη εντύπωση είχε να κάνει με τη μυρωδιά και το φως που μου φάνηκαν οικεία.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Η Τουρκική πλευρά των πραγμάτων τα κάνει να μοιάζουν με τα δικά μας στη δεκαετία του ‘80. Ελάχιστα σπίτια στις παλαιές γειτονιές έχουν επισκευαστεί. Τα υπόλοιπα δείχνουν να περιμένουν την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα χρώματα διαφορετικά, δεν υπάρχει έμφαση στο λευκό. Η κόκκινη πέτρα στα παλιά νεοκλασικά, δίνει μια άλλη νότα που φέρνει πιο κοντά το Αϊβαλί με τη Μυτιλήνη.

Το Αϊβαλί εκτείνεται με κατεύθυνση Βορράς-Νότος κατά μήκος της παραλίας. Στα νότια, νεοκλασικά κτίρια με κήπους κατεβαίνουν ως τη θάλασσα. Ο τρόπος δόμησης δαιδαλώδης, μα η πόλη κρατά ένα βασικό ρυμοτομικό σχέδιο. Τρεις παράλληλοι με τη θάλασσα δρόμοι τέμνονται από πλήθος κάθετων μικρών οδών που καταλήγουν στην παραλία. Τα χωρίς κήπους σπίτια, το ένα δίπλα στο άλλο. Χωρίς κενά . Ελάχιστες μικρές πλατείες. Όψη αστική. Κυριαρχεί ο νεοκλασικός χαρακτήρας των αρχών του 20ού αιώνα.

Οι αρχαίοι ναοί που κάποτε έγιναν εκκλησιές τώρα έχουν γίνει τζαμιά και η πόλη δείχνει να επιβιώνει, χάρη στους επισκέπτες από την Ελλάδα που δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον, ως συνήθως, για την ιστορία και τα αξιοθέατα. Ενδιαφέρονται για φθηνά ψώνια, φαγητό και σιροπιαστά. Συνηθισμένα πράγματα. Το τραπέζι του διαβόλου, λίγο έξω από την πόλη, την ώρα που ο ήλιος ετοιμαζόταν να βυθιστεί στην άλλη πλευρά του, ήταν το καταλληλότερο σημείο για να δεις από ψηλά τις καταπράσινες δαντελωτές ακτές του Αιγαίου σε όλο τους το μεγαλείο.

Το Μοσχονήσι ή Τζούντα έγινε η φιλόξενη αγκαλιά για τη γλυκιά βραδιά που ακολούθησε. Μελωδίες και ρυθμοί από Τούρκους τροβαδούρους, συνοδεία κρουστών, πλημμύριζαν τον αέρα, ο χρόνος έτρεχε και χωρίς να ξέρω το πώς και το γιατί αισθανόμουνα να επιστρέφω στην παιδική μου ηλικία. Νωρίς το πρωί της επομένης άρχισαν οι επισκέψεις στους παραδοσιακούς καφενέδες, ξεκινώντας από τον παλιό καφενέ του Κανέλλου που δεσπόζει δίπλα στο εξίσου όμορφο δημαρχείο. Μόλις άκουγαν οι ντόπιοι ότι ήμουν από την Ελλάδα, ερχόντουσαν για μια εγκάρδια χειραψία και πρόσφεραν γλυκό, καφέ ή ρακί!

Στο εμπορικό λιμάνι στην χερσόνησο Alibeyακριβώς απέναντι από την Μυτίληνη είναι συγκεντρωμένες στόλος ολόκληρος από ψαροκάϊκα, στην προβλήτα του λιμανιού είναι αραδιασμένα τεμπέλικα δίπλα στη θάλασσα δεκάδες εξαιρετικές ψαροταβέρνες με εκλεκτά φρέσκα ψάρια και τούρκικους ψαρομεζέδες. Στην Τουρκία γενικά δεν βρίκαμε πιάτα που να στοιχίζουν πάνω από 20—22ΤΛ (8-9€). Λόγω έλλειψης Κάμπινγκ αράξαμε σε ένα μικρό πάρκινγκ δίπλα στην παραλία όπου οι Τούρκοι έκαναν τον περίπατό τους.

01.10.11 CELSUK/EFES (ΕΦΕΣΣΟΣ) - ΠΕΡΓΑΜΟΣ

Ξεκινήσαμε με μια επίσκεψη στην αρχαία Πέργαμο (160.000 κάτοικοι στην εποχή της ακμής της), στο Ασκληπιείο και στην Ακρόπολή της. Ασύλληπτες εικόνες της παλιάς της δόξας έδιναν τροφή στη φαντασία και στις σκέψεις. Κατεστραμμένοι γυμνοί ναοί, απαράμιλλη θέα και ένα εντυπωσιακό θέατρο με 10 και πλέον χιλιάδες θέσεις, σκαρφαλωμένο στην πλαγιά του βουνού δημιουργούσαν κατάλληλο περιβάλλον για αναπάντητα ερωτήματα στο βάθος του χρόνου. Άφωνος παρακολουθούσα την τελειότητα της αρχιτεκτονικής των κτιρίων. Έφυγα εντυπωσιασμένος.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Κατηφορίσαμε προς την πεντακάθαρη s/slideshow/webplayer.php?id=dscf6564g.jpg
νέα πόλη, την Bergama, και συνεχίσαμε οδικώς για Δεκέλεια. Στην παραλία της η θαλασσινή αύρα, η ρακί , οι πεντανόστιμοι μεζέδες και κυρίως η γλυκύτητα και η φιλοξενία των ντόπιων δημιουργούσαν μια αίσθηση φιλίας χαμένης μέσα στο χρόνο.

Επιστρέψαμε με προορισμό την Εφεσσο. Celsukή Efes.


Η επιλογή μας ήταν η παραλία Pamucak, 10 χιλ. από το κέντρο στο παραθαλάσσιο Κάμπινγκ Dereli.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Camping Dereli.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].

Το Κάμπινγκ είναι εξαιρετικό απ’ ευθείας σε αμμώδη παραλία. Πολύ καλές εγκαταστάσεις, παντού ζεστά νερά. Σκιερές και πολύ άνετες θέσεις. Παγκάκια πικ-νικ παντού. Καλός κοινόχρηστος φωτισμός. Πολύ καλή φύλαξη. Εστιατόριο, μίνι μάρκετ. FreeWiFi.Η τιμή για Ρεύμα, Κάμπερ, 2 άτομα 30ΛΤ=12€

Επίσκεψη στην Αρχαία Εφεσσο. Εδώ το καπέλο, τα κατάλληλα παπούτσια και το εμφιαλωμένο νερό ανά χείρας, επιβάλλονται. Ο αρχαιολογικός χώρος είναι τεράστιος ο δρόμος πολύς και τα αξιοθέατα ατέλειωτα.
Δεν έχω λόγια να τον περιγράψω. Είναι απλά μοναδικός.
Τα συναισθήματα ανάμικτα. Συγκίνηση, θαυμασμός και πολύς..θυμός. Να βλέπεις όλες αυτές τις ελληνικές επιγραφές και να ακούς τον ξεναγό να τα παρουσιάζει για Ρωμαϊκά. Μα άνθρωπέ μου, διάβασέ τες, μπορείς? Εγώ όμως μπορώ, γιατί είναι η γλώσσα μου. Τι με κοροϊδεύεις μπροστά στα μάτια μου?
Συνεχίσαμε για Σελτζούκ, όπου και το εξαιρετικό μουσείο της Εφέσσου, με τα μοναδικά αγάλματα της πολύμαστης Αρτέμιδας. Από τον περίφημο Ναό της, δεν έχει μείνει παρά ένας κίονας, δυστυχώς.
Η Βασιλική τού Αγίου Ιωάννου, στους πρόποδες τού λόφου Αγιασουλούκ με το κάστρο (μη επισκέψιμο), παρ' οτι ασκεπής, φανερώνει όλο της το μεγαλείο καίι την λαμπρότητα πού είχε κάποτε
.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια

Δημοσίευση από athanase Την / Το Δευ 31 Οκτ 2011 - 20:36

03.10.11 – KUSADASI (NEA ΕΦΕΣΣΟΣ)

Νωχελικά αφήσαμε πίσω μας το Pamucakκαι πήραμε τον παραλιακό δρόμο για το Κουσάντασι. Μετά από 6 χιλ συναντήσαμε το Κάμπινγκ Mocamp, ένα παραθαλάσσιο καλά τοποθετημένο Κάμπινγκ σε όμορφη παραλία και στο μέσο ενός συμπαθητικού χωριού. Το Κουσάντασι μία όμορφη αμφιθεατρικά κτισμένη πόλη-λιμάνι με πολύ τουρισμό. (ενδεικτικά σημειώνω ότι έχει 77 εστιατόρια τα περισσότερα υψηλού επιπέδου). Για διαμονή είχαμε να επιλέξουμε στα δίπλα-δίπλα αραγμένα Κάμπινγκς Yat & Οnder . Διαλέξαμε το πρώτο και η επιλογή τυχαία ήταν η καλλίτερη. Μας υποδέχτηκε ο ιδιοκτήτης του Mustafa Τουρκοκρητικός, πολύ φιλικός και πάρα πολύ εξυπηρετικός. Το Κουσάντασι, εκτός από μια πολύ καλή βάση για τις εξορμήσεις και παρά την τουριστική της ανάπτυξη, έχει κρατήσει γραφικές γωνιές, όπως το νησί των περιστεριών: μια βραχονησίδα που ενώνεται με την ξηρά και με ένα όμορφο φρούριο, το παλιό καραβάνσεράϊ (τώρα είναι ξενοδοχείο) και με μία καλοφτιαγμένη και δεντροφυτεμένη παραλιακή "περατζάδα". Τα παλιά ibala ταξί δίνουν μια γραφική νότα, το παζάρεμα στα μαγαζιά καθεστώς, το τσάϊ και ο kahve (καφές) κερασμένα και τα ντολμούς (μίνι λεωφορεία) πάνε κι’ έρχονται. Κατάκοποι επιστρέψαμε στο Κάμπινγκ και περιμένοντας την ώρα τού δείπνου, απολαύσαμε ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα. Να βλέπεις τον πορφυρό ήλιο να βυθίζεται στα νερά τού Αιγαίου, δίνοντας στον ουρανό και στην θάλασσα απίστευτα χρώματα, κάπου μακριά η φωνή τού ιμάμη ν'αρχίζει το μακρόσυρτο τραγούδι της και οι μυρωδιές από τα...κεμπάμπια πού ετοίμαζαν στην κουζίνα, να σού σπάνε την μύτη. Αφερίμ!! Ο φίλος μας πια Mustafa μας συνέστησε μια λαική περιοχή γεμάτη θαυμάσιες ψαροταβέρνες (και όχι μόνο τα ...Κεμπάμπια πάνε με όλα) απέναντι από το “KervanSaray” η ταβέρνα λεγόταν “LeSener” και ο σερβιτόρος ο Ισμαήλ τσακίστηκε να μας εξυπηρετήσει όταν του είπαμε ότι ήμαστε Ελληνες, μιλούσε πολύ καλά Ελληνικά και ήταν κι αυτός Τουρκοκρητικός, όπως εξ άλλου και ο ιδιοκτήτης από ένα μαγαζί ξηρών καρπών μόνο που αυτός ήταν Τουρκοσαμιός. Από τα καλά εστιατόρια ξεχώρισα αυτό δίπλα στο Κάμπινγκ το “Kulle” και τoSelam που προτείνεται έντονα από το Tripadvisor, με κορυφαίο το bistroCaptainsplace” στο μέσον περίπου της παραλιακής λεωφόρου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

CampingYat

Το Camping βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και δίπλα στην παραλία της. Το προσωπικό είναι πάρα πολύ φιλικό. Καλές και καθαρές εγκαταστάσεις, σκιερά pitches, free Wi-Fi, οικίσκους, πλυντήρια κλπ τιμή 25ΤΛ (10ευρώ όλα μέσα).

07.10.11BODRUM (ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΣ)

Με πολύ βαριά καρδιά αφήσαμε πίσω μας το Kusadasi(γιατί έχει μπει βαθειά στην καρδιά μας) κατηφορίσαμε νοτιότερα προς την πατρίδα του Ηρόδοτου, την πλέον τουριστική πόλη της Τουρκίας και συνάμα κορυφαίο προορισμό Yachting. Το Bodrum. Μία ακόμη πόλη λιμάνι. Η αρχαία Αλικανασσός ή Καρυά. Κατά την άποψή μου η «Κυανή ακτή» της Τουρκίας. Το Μποντούμ γνωστό από την αρχαιότητα για το Μαυσωλείο ένα από τ[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 7 θαύματα της αρχαιότητας. Οι σεισμοί το κατέστρεψαν και με τις πέτρες του οι ιππότες του Αγ.Ιωάννη έκτισαν το σημερινό κάστρο στο οποίο φιλοξενείται το Μουσείο υποβρύχιων αρχαιοτήτων. Ανεκτίμητης αξίας εκθέματα όλα από ανελκύσεις αρχαίων ναυαγίων. Μία πραγματικά πανέμορφη πόλη, κοσμοπολίτικη, με χιλιάδες τουρίστες υψηλότατου επιπέδου λόγω της φύσης του τουρισμού της, με εκατοντάδες εστιατόρια, καφετέριες, ντίσκο, κουτούκια , για όλες τις ηλικίες και γούστα οποιαδήποτε εποχή του χρόνου. Εδώ τρώνε καλά 2 άτομα με 40-50ΛΤ αλλά και με απόλυτη χλύδα όπου φτάνουν σε τιμές τα δικά μας επίπεδα. Εχει δύο μεγάλους κόλπους που χωρίζονται από το Κάστρο. Ο ένας κόλπος διαμορφώθηκε σε μία πολύ μοντέρνα Μαρίνα ο δεύτερος σε μία μεγάλη «περατζάδα» γεμάτη αλέες και στολισμένη με πάρα πολλά τουριστικά καταστήματα, εστιατόρια καικαφετέριες, ντίσκο. Μείναμε δύο βράδια, το πρώτο σε ελεύθερο (Β37°02'07.6"-Α27°25'02.1"), το δεύτερο βράδυ σε φυλασσόμενο Otopark, προς 5ΤΛ/νύκτα (Β37°01'42.9"-Α27°26'26.6"). Με βάση το Bodrum κάναμε δύο εξορμήσεις σε δύο τουριστικά χωριά αλλά συνάμα και πάρα πολύ γραφικά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το πρώτο ήταν το Bitez, 5 χιλ. από το Bodrum. Παράδεισος των windsurfers, με ωραίες παραλίες, δεκάδες ενοικιαζόμενα και μικρά ξενοδεχεία, διασκέδαση για κάθε γούστο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το δεύτερο ήταν το Gumusluk, 25 χιλ. από το Bodrum.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Είναι ένα μικρό χωριό (η αρχαία Μύνδος) με πανσιόν, εστιατόρια και χωριατόσπιτα. Για να κρατήσει το χρώμα του απαγορεύτηκε κάθε επιπλέον οικοδόμηση γι αυτό είναι τόσο ελκυστικό. Το Gumusluk είναι φημισμένο για τις ψαροταβέρνες του οι οποίες είναι πάντα γεμάτες από ντόπιους, τουρίστες αλλά και επισκέπτες.

Φύγαμε γεμάτοι γλυκιές εμπειρίες και αναμνήσεις από το πραγματικά εντυπωσιακό Bodrum με κατεύθυνση τον Μαρμαρά (Μarmaris) τελευταίο προορισμό πριν την αναστροφή της πορείας μας. Στον δρόμο της επιστροφής μια γρήγορη στάση για επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο της Αλικαρνασσού.


09.10.11 – ΜARMARIS (ΜΑΡΜΑΡΑΣ)

Όμορφες ακτές, φιλικοί άνθρωποι, καλά φρέσκα τρόφιμα και νόστιμα τοπικά κρασιά, που θα μπορούσε εύκολα να ανταγωνιστούν τους Ευρωπαϊκούς αμπελώνες. Το καλοκαίρι είναι μακρύ με πολύ καλό καιρό μεταξύ Μαΐου και τέλος Οκτωβρίου.
Με φόντο τους πευκόφυτους λόφους ο Μαρμαράς είναι ένα θέρετρο που συνδυάζει φυσική ομορφιά με μια εκπληκτική όρεξη για ζωή. Φημισμένη νυχτερινή ζωή , από τις μοντέρνες ντίσκο, τα χλυδάτα εστιατόρια, αλλά και λαικές συνοικίες, γραφικές γωνιές και χωριά με πολύ-πολύ χρώμα.Οι ακτές του στο κέντρο της πόλης από την μια μεριά από την άλλη θαυμάσια ξενοδοχεία ευρωπαϊκού επιπέδου και στο μέσον ο κεντρικός δρόμος πλαισιωμένος από αιωνόβιους φοίνικες.
Στον Μαρμαρά δύσκολα «βαριέσαι» γιατί μπορείς κάθε μέρα να κάνεις και κάτι διαφορετικό. Καθίσαμε δύο νύχτες και επειδή το μοναδικό Κάμπινγκ βρισκόταν 5 χιλ. έξω από την πόλη προτιμήσαμε το Otopark στο κέντρο της πόλης με 10 ΤΛ την ημέρα, με κάμερες και ασφάλεια 24/24.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]





athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Αιβαλί

Δημοσίευση από athanase Την / Το Δευ 31 Οκτ 2011 - 21:41

Περιδιαβαίνοντας τα σοκάκια στο Αϊβαλί (Aivalik), με θλίψη αντικρίσαμε ότι απόμεινε από την Ελλάδα που μεγαλούργησε σ' αυτά τα τιμημένα χώματα. Εγκατάλειψη, αδιαφορία, ερείπια. Σ' ένα απ 'αυτά υπήρχε η επιγραφή ΠΩΛΕΙΤΑΙ. Ρώτησα την τιμή 5000 ευρώ μου απάντησαν αλλά ήμουν σίγουρος ότι και με τα μισά το έδιναν.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Τα φτωχά τα εγκατέλειψαν τα φιλέτα όμως τα εκμεταλεύτηκαν δεόντως αχχχχχχχχχχχχχχχ

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Φωτο-παράξενα από την Τουρκία

Δημοσίευση από athanase Την / Το Τρι 1 Νοε 2011 - 23:07

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ιρλανδική Pub στον Μαρμαρά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Παρέα με τα ζώα στο Lepseki
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Με την μαμά του ιδιοκτήτη του Κάμπινγκ στην Τροία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Η...επιχείρηση στημένη πάνω στους κίονες στην Πέργαμο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Πόρτα παλιού ελληνικού ξενοδοχείου στον Cesme

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Πλέκοντας χειροποίητα αριστουργήματα στο Kusadasi
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Παζάρι στην είσοδο των αρχαιοτήτων της Εφέσσου
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ό,τι απόμεινε από το παλιό Ελληνικό σπίτι της Sirince
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Οι δρόμοι αντί ονομάτων συνήθως έχουν αριθμούς
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ο τιμοκατάλογος ενός καφέ μπάρ. Τα περισσότερα εύκολα μεταφράζονται
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Τούρκικη πιάτσα ταξί. Εταιρείες με ζηλευτή οργάνωση. Δίπλα το κιόσκι-γραφείο τους
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το Stop σε Τούρκικη έκδοση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Μέρος πρώτο. Η διαφήμηση του ξενοδοχείου, όλα αυτά 10ευρώ
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Μέρος δεύτερο το ξενοδοχείο 4* παραθαλάσσιο στο κέντρο του Μαρμαρά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αυτοματοποιημένη...παραγωγή λουκουμάτων στο Αϊβαλί
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Παλιό Τούρκικο υδραγωγείο, ένα από τα πάρα πολλά στην Τουρκία.



Εστιατόριο με Ελληνική μουσική στο Αιβαλί
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δύο τουρκάλες πλέκουν στο πάρκινγκ του Canakkale
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Δίχρωμη μπουνκαβίλια στο Vitez του Bodrum
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


...γραφείο κρατήσεων εκδρομών
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Γερο-ψαράς διορθώνει δίκτυα στο Bodrum
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Aτύχημα λόγω κακοκαιρίας στον Μαρμαρά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Από τα πολλά κοινά μας με τους γείτονες
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Αντίο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Απ: Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια

Δημοσίευση από athanase Την / Το Τετ 2 Νοε 2011 - 19:15

Aigagros έγραψε:Θανάση, οι βενζίνες και τα πετρέλαια πώς παίζουνε απέναντι; Εννοώ τι είδη είναι διαθέσιμα και αν έχεις κάτι να σχολιάσεις για την ποιότητα...

Γιώργο όπως ξέρεις μόνο για το πετρέλαιο μπορώ να σου πω. Χρησιμοποιούσα eurodiesel στις ίδιες περίπου τιμές με την Ελλάδα. Η ποιότητα ήταν άριστη και οι εταιρείες ήταν οι ίδιες πολυεθνκές με την Ελλάδα.
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Τα ...καταλύμματά μας στο ταξίδι της Μικρασίας

Δημοσίευση από athanase Την / Το Τετ 2 Νοε 2011 - 23:22

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Camping Rio στο Ρίο

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δημοτικό Πάρκινγκ Θεσσαλονίκη

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Camping - Parking Troia

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Camping Altin Burhaniye

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Parking στο Αϊβαλί

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Camping Dereli στο Pamucak

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Camping Yat στο Kusadasi

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Parking στο Bodrum

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Parking στον Μαρμαρά

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
...και η τιμή του 2ευρώ/24ωρο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Parking στον Cesme

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Parking στο λιμάνι του Canakkale

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στο δημοτικό Πάρκινγκ της Κομοτινής

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Στο παραλίμνιο δημοτικό Πάρκινγκ Ιωαννιτών με φίλους από την Γαλλία
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια Empty Οδοιπορικό στα Μικρασιατικά παράλια...τελευταίο

Δημοσίευση από athanase Την / Το Παρ 4 Νοε 2011 - 22:13

11.10.11 Επιστροφή στο KUSADASI



Λίγο ο λαμπρός καιρός (είχαμε +5° πάνω από την Ελλάδα), λίγο η καλή παρέα που αφήσαμε και ξαναβρήκαμε στο Κάμπινγκ αλλά περισσότερο απ’ όλα η συμπάθειά μας γι’ αυτή την παραλιακή γωνιά της Τουρκίας από την οποία μπορείς να βλέπεις την γκρίζα σκιά της Σάμου που όμως φωτίζεται κατά το ηλιοβασίλεμα, όλα αυτά μας έσπρωξαν να γυρίσουμε στο Κουσάντασι και να περάσουμε ακόμη 5 αξέχαστες ημέρες.

16.10.11 CESME (ΚΡΗΝΗ)

O Cesme είναι μία πολύ συμπαθητική πόλη στημένη γύρω από το λιμάνι του. Χωρίς ιδιαίτερο τουρισμό πλην της υπέροχης και καλά οργανωμένης Μαρίνας του, η οποία γύρω της έχει συγκεντρώσει υπέροχα εστιατόρια, καφέ, μπάρ και ψαροταβέρνες. Οι περισσότεροι τουρίστες είναι περαστικοί με σκοπό το πέρασμα στην Ελλάδα μέσω Χίου.

(Camper + 2 άτομα με την τούρκικη εταιρεία 74ευρώ το αντίστοιχο με το Ελληνικό ferry 120ευρώ)

Στα στενά σοκάκια του βρίσκεις πολύ συχνά ερείπια σπιτιών και άλλα ίχνη της Ελληνικής παρουσίας, αρχοντιάς και προόδου. Απόρησα όταν είδα ότι αναστηλώνουν μία τεράστια σε μέγεθος πανέμορφη Ελληνική εκκλησία του Αγ. Χαράλαμπου, τέλος να αναφέρω και το υπέροχο κάστρο του Cesme και το μουσείο που φιλοξενεί.

Στην αρχαιότητα ο Τσεσμές αποτελούσε εμπορικό λιμάνι, απάνεμο λόγω της θέσης του και για αυτό αποτέλεσε και θέατρο πολλών συγκρούσεων. Λέγεται εδώ πως ο Οδυσσέας είχε ξαποστάσει.

Κάμπινγκ δεν διαθέτει αλλά δίπλα στον αστυνομικό σταθμό, σε κεντρικό αλλά και ήσυχο μέρος διαθέτει ένα μεγάλο free parking απόλυτα ασφαλές.

Πλησιάζοντας από βόρεια την πόλη διακρίνεις όχι μόνοτην Χίο αλλά και ένα-ένα τα περισσότερα ανατολικά χωριά της.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



17.10.11
CANAKKALE


Στο δρόμο πάντα της επιστροφής σταματήσαμε για μία επίσκεψη στην Σιρίντσε ένα απο τα παλαιότερα ελληνικά χωριά της περιοχής με αρκετά έντονο ενδιαφέρον, νοτιότερα του Τσεσμέ. Το χωριό αυτό μετά την εγκατάληψη του από τους Έλληνες ΔΕΝ ξανακατοικήθηκε εκτός ορισμένων σπιτιών για καθαρά τουριστικούς λόγους. Η θέα των σπιτιών μόνο βαθειά θλίψη προκαλεί.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Την ΣΜΥΡΝΗ όσο κι αν σας φανεί παράξενο προσπάθησα να την επισκεφθώ δύο φορές μία πηγαίνοντας και μία στην επιστροφή, δεν τα κατάφερα, την πρώτη μπλοκαρίστηκα επί 3 ώρες για να κάνω 4χιλ. πνίγηκα στα τσιμεντένια μεγαθήρια που προσπαθούν να στεγάσουν τα σχεδόν 5,5εκ. κατοίκους της. ΤΙΠΟΤΑ δεν σου θυμίζει την αίγλη και την αρχοντιά του παρελθόντος όπως την διαβάσαμε και την ακούσαμε. Όλοι οι γύρω λόφοι ισοπεδώνονται και στις πλαγιές τους κτίζονται εκατοντάδες πολικατοικίες. Την δεύτερη φορά, σήμερα, κατάφερα να περιδιαβώ τα περίχωρά της τα οποία είναι κάπως πιό ανθρώπινα και συμπαθητικά, καθαρά, δενδροφυτευμένα κλπ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Το βράδυ και μετά από αρκετά χιλιόμετρα φθάσαμε ξανά στο Canakkale η περιοχή του λιμανιού δεν προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις, ευτυχώς βρήκαμε καλό Πάρκινγκ προς 6ευρώ και την αράξαμε. Το πρωί μας περίμεναν αβεβαιότητες λόγω των διαφόρων απεργιών.

18.10.11 ΚΟΜΟΤΙΝΗ

Ξεκινήσαμε γιατί είχαμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Πήραμε ξανά το Φέρρυ και περάσαμε τον Ελλήσποντο. Μισή ώρα δρόμος, χωρίς «βρωμίζοντα αμνοερίφια» προς 37 ΤΛ αυτή την φορά. Στον δρόμο προς τα σύνορα ΔΕΝ υπήρχε σε καμία άλλη γλώσσα πλην της Τουρκικής η λέξη ‘’Ελλάδα’’ μόνο Yunanistan. Γρήγορη η διαδικασία στα σύνορα και πολύ καλές οι τιμές στο Τούρκικο Duty free. Παρά την απεργία των τελωνειακών είχαμε την τύχη με το μέρος μας αυτή την φορά και μόλις φτάσαμε ‘’άνοιξαν’’για ½ ώρα. Επιτέλους πατρίδα κατεύθυνση Ασπροβάλτα για …ελληνικό ψάρι. Προορισμός Κομοτινή και το αγαπημένο μας Δημοτικό πάρκινγκ δίπλα στον πεζόδρομο. Η πρώτη μας νύχτα στην πατρίδα μετά από ένα μήνα. Aferim



19.10.11 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Η επιστροφή περιελάμβανε μία γρήγορη στάση και διανυκτέρευση στην Θεσ/κη, όπου και το 4° και τελευταίο μπλόκο από τον Γιώργο ακολούθησε ωραία … ψαροβραδιά και διανυκτέρευση σε Δημοτικό Πάρκινγκ. Είχαμε μάθει ήδη ότι η απεργία των λιμενεργατών θα μας δημιουργούσε προβλήματα.

20.11.11 ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΜΕΤΣΟΒΟ-ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ

Στο δρόμο προς Γιάννενα διαπιστώσαμε ότι τα διόδια στην Εγνατία βρίσκονται ‘’προ των πυλών’’, και ότι σε αρκετά σημεία δημιουργήθηκαν σημεία Πάρκινγκ, με εγκαταστάσεις ‘’πικ νικ’’ WC όπου μπορείς να αδειάσεις την χημική και νερό, πιστεύω ότι είναι ένα πρώτο καλό βήμα, παραμένει πρόβλημα η μη ύπαρξη σταθμών καυσίμων επί της Εγνατίας. Στα Γιάννενα φθάσαμε και αράξαμε στο άνετο, φωτιζόμενο, ασφαλές ‘’Δημοτικό παραλίμνιο Πάρκινγκ’’. 500μ από το κέντρο και όλα τα παραλίμνια μπαρ, καφέ και εστιατόρια. Η μεγάλη μας έκπληξη το freeWi-Fi του Δήμου Ιωαννιτών. Λίγο αργότερα κατέφθασαν 3 ακόμη Camperμε Γάλλους που μπλοκαρισμένοι κι αυτοί παρέμειναν μαζί μας για 4 ημέρες.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Επωφεληθήκαμε από την αναμονή για επίσκεψη στα Τζουμέρκα

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

και το Μέτσοβο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

24.11.11 ΓΙΑΝΝΕΝΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

Το πρωί ξεκινήσαμε για το τελευταίο κομμάτι του ταξιδιού μας. Η απεργία είχε τελειώσει και αναχωρήσαμε για Ηγουμενίτσα. Οι ουρές των φορτηγών ατελείωτες. Στις 12:30 με το ίδιο Φέρρυ το Νικόλαος επιστρέψαμε σπίτι μας.

Από την επομένη θα αρχίσει ο προγραμματισμός της νέας εξόρμησης………..



Το θέμα, που μόλις διαβάσατε, είναι κλειδωμένο.
Αν έχετε κάποιες απορίες, ή θέλετε περισσότερες διευκρινήσεις, σχετικά με αυτό το ταξίδι …
... μπορείτε να γράψετε εδώ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... τη δημοσίευσή σας ... και θα υπάρξει ανταπόκριση, το ταχύτερο δυνατόν.

Σας ευχαριστούμε.


athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης