www.taxidiarides.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42

» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43

» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22

» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15

» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50

» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11

» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04

» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47

» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32

» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07

» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16

» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59

» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33

» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44

» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35

» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24

» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17

» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37

» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05

» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
About Us

Welcome to the forum www.taxidiarides.gr

Welcome to the forum  www.taxidiarides.gr

Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...


Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

+9
kukosg
Batfalcon
Masterless
george
Γιωργάκος
Maximos
Γιώργος
Aigagros
caminador
13 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από caminador Παρ 28 Οκτ 2011 - 12:57

Την πρωτη φορα δεν μπορεσαμε να κοιμηθουμε γιατι ο θορυβος και οι κραδασμοι του καταστρωματος περνουσαν μεσω των ποδαρικων στηριξης-αλφαδιασματος,στο τροχοσπιτο. Απο την επομενη φορα τοποθετησα μεταξυ καταστρωματος και ποδαρικων απο ενα ελαστικο παρεμβυσμα,παχους ενος εκατοστου περιπου,και ειναι πολυ καλυτερα.Θα ηθελα να μαθω αν και αλλοι συν-ταξιδιαρηδες ειχαν παρομοιο προβλημα,και πως το αντιμετωπισαν ευχαριστω.
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Aigagros Παρ 28 Οκτ 2011 - 13:19

Εξαρτάται σε ποιο σημείο του καταστρώματος έχεις βρεθεί. Πουθενά όμως δεν γλυτώνεις έστω και λίγο κραδασμό, ειδικά όταν το πλοίο κινείται εμπρός και για να σταματήσει ή για να μανουβράρει κάνει ανάποδα ή όταν έχει άσχημο καιρό και οι προπέλες πάνε να ξενερίσουν. Ειδικά όταν είσαι πρύμα γίνεται πόλεμος. Είναι φυσικό αφού δεν παρεμβάλεται κάποιο ελαστικό αντικείμενο για να απορροφήσει την ταλάντωση. Από τη λαμαρίνα του καταστρώματος μέσω των ποδαρικών περνάει στην καρότσα του τροχόσπιτου. Αυτό που έκανες σίγουρα οφέλησε και όσο πιο παχύ είναι το υλικό που χρησιμοποιείς τόσο το καλύτερο. Το πιο άνετο είναι να μην κατεβάσεις ποδαρικά και να το αφήσεις κοτσαρισμένο στο αμάξι. Μπορεί να κουνάει περισσότερο αλλά δεν θα τρίζουν όλα μέσα. Άσε που κάνεις κι έναν ύπνο σαν ...μωρό!!
Η καλύτερη δε θέση είναι στο μέσον.
Aigagros
Aigagros


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από caminador Παρ 28 Οκτ 2011 - 20:51

Αγαπητε συναδελφε ευχαριστω πολυ.Την αλλη φορα θα δοκιμασω να κοιμηθω και σαν μωρο.
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Γιώργος Κυρ 30 Οκτ 2011 - 15:01

Το αντιμετώπισα κι΄εγώ και ενήργησα όπως και ο Γιώργος, (aigagros), . . . . . απλούστατα την επόμενη φορά δεν κατέβασα "ποδαράκια" . . . . . . .
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Maximos Δευ 31 Οκτ 2011 - 20:13

Πράγματι ... το να μην κατεβάσει κανείς τα ποδαράκια ... γλυτώνει, από τους έντονους κραδασμούς.
ο Γιώργος (Aigagros) έχει δίκιο ... στην πρύμνη του πλοίου , τα φαινόμενα είναι πιό έντονα ...
Βέβαια, με ανεβασμένα ποδαρικά ... θυμίζει λίγο από μπαλόνι ... αλλά δεν μπορείς, να τα έχεις όλα !

Κώστα, η λύση του ελαστικού παρεμβύσματος ... καλή μου ακούγεται, όπως και ευρηματική ... ! Wink Very Happy
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Γιωργάκος Δευ 31 Οκτ 2011 - 20:30

Το να μην κατεβάζουμε πόδια τροχόσπιτου στο καράβι είναι μια παλιά συμβουλή του 234 , βεβαία αν το τροχόσπιτο είναι φορτωμένο φιλοξενεί και τέσσερα άτομα .... δεν νομίζω να είναι σωστό να μην κατεβάσεις πόδια .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από george Δευ 31 Οκτ 2011 - 23:29

Τελικά τι είναι σωστό ? Τι λέει η εμπειρία Question ?
george
george


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Aigagros Τρι 1 Νοε 2011 - 8:38

Όταν ταξίδεψα άνευ ποδαρικών οικογενειακώς, έτσι που καθόματαν μέσα το τροχόσπιτο είχε περισσότερο βάρος ελαφρά μπροστά. Αυτό βέβαια εξαρτάται από τη διαμόρφωση του χώρου σε κάθε τροχόσπιτο και πώς συνηθίζουν να κάθονται μέσα οι διαμένοντες. Λόγω του ότι στηριζόταν στον κοτσαδόρο, η κλίση ήταν ελάχιστη (σύμφωνα με το αλφάδι). Το ψυγείο δούλεψε κανονικά, αν αυτό είναι η ανησυχία σου, και τα λούκια του νερού που οδηγούσαν στα γκρίζα δεν κράταγαν νερό μέσα, αφού έτσι κι αλλιώς το μπαλατζάρισμα του πλοίου δεν άφηνε τέτοια περιθώρια.
Εάν αυτός ο τρόπος αποσόβησης των κραδασμών έχει κάποιες επιπτώσεις στο τροχόσπιτο ή στο όχημα, δεν το γνωρίζω. Δεν πιστεύω πάντως ότι για λίγες ώρες που γίνεται κατά το ταξίδι θα έχει κάποια επίδραση. Ίσως κάποιος με περισσότερη εμπειρία και ταξίδια δια ...θαλάσσης να σου δώσει περισσότερα στοιχεία.
Aigagros
Aigagros


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Γιωργάκος Τρι 1 Νοε 2011 - 9:42

Δεν είναι επιτρεπτό θα έλεγα να μην κατεβάζουμε το ροδάκι όταν θα είμαστε μέσα στο τροχόσπιτο χωρίς να έχουμε κατεβάσει τα πόδια του .
Το επιτρεπόμενο βάρος στον κοτσαδόρο είναι ως συνήθως 75 kg με λίγες εξαιρέσεις ανάλογα το τύπο αυτοκινήτου / κοτσαδόρου που φτάνει τα 100 kg .Εγώ στο πρόσφατο ταξίδι δεν κατέβασα ποδαράκια αλλά το ροδάκι απαραίτητα .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Masterless Τρι 1 Νοε 2011 - 13:25

Γιωργάκος έγραψε:......................δεν κατέβασα ποδαράκια αλλά το ροδάκι απαραίτητα .
Ψηφίζω Γιωργάκο.............. lol! lol! lol!
Masterless
Masterless


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Maximos Τρι 1 Νοε 2011 - 18:39

Πιστεύω, ότι τα ποδαράκια πρέπει να είναι κατεβασμένα.
Έτσι, μοιράζονται και αυτά ... το βάρος του τροχόσπιτου, μαζί με το πρόσθετο βάρος των επιβαινόντων ...
Όταν είμαστε μέσα στο τροχόσπιτο και αυτό στηρίζεται, μόνο στον άξονα, τον ζορίζουμε να φτάσει (... ακόμη και να ξεπεράσει) τα όρια αντοχής του (στο βάρος).
Με τα ποδαράκια κάτω, έχουμε το πρόβλημα των κραδασμών, οι οποίοι μεταφέρονται και αυτοί στο "σπίτι" ... κάτι που επίσης δεν είναι τόσο καλό.
Έχω δοκιμάσει ... και χωρίς τα ποδαράκια ... και κατέληξα, ότι "κουνάει" αρκετά ...
Το δοκίμασα, αφού είμαστε δύο άτομα και τα βάρη ... δεν είναι πανω από το όριο. Wink

Το ροδάκι πάλι, παίζει άλλο ρόλο ... στηρίζει το τροχόσπιτο ...
Αν έχουμε κοτσαρισμένο το τροχόσπιτο, χωρίς κατεβασμένο το ροδάκι ... (και χωρίς κατεβασμένα ποδαράκια), τότε ...
α. επιβαρύνουμε και καταπονούμε την πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου (μέσω της μπίλιας του κοτσαδόρου).
β. επιβαρύνουμε και καταπονούμε τον άξονα, που συνδέεται η χούφτα ή το σταμπιλιζατέρ του τροχόσπιτου.
... κάθε φορά που καθόμαστε, ή κινούμαστε ... στον χώρο, μεταξύ άξονα και μπαγκαζιέρας ...

Υπάρχει ένα ανώτατο όριο (κάθετου) βάρους και για την μπίλια του κοτσαδόρου (αναφέρεται στο μικρό ταμπελάκι του κοτσαδόρου) ... αλλά και για την χούφτα του τροχόσπιτου (... αναφέρεται, στο ταμπελάκι του άξονα του τροχόσπιτου).
Αυτά τα ανώτατα (κάθετα) βάρη, αρχίζουν από τα 60 ... μέχρι τα 110 κιλά, τα οποία πρέπει να τηρούμε και να σεβόμαστε ευλαβικά ... !

Έχει δίκιο και συμφωνώ με τον Γιωργάκο, το ροδάκι ... πάντα κάτω και στερεωμένο καλά, για να μην "μεταφέρεται" καθόλου βάρος πουθενά ...!

Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Aigagros Τρι 1 Νοε 2011 - 18:56

Άρα μία ...μεσοβέζικη λύση είναι αυτή του Γιωργάκου, ποδαράκια απάνω και ροδάκι κάτω, σωστά; scratch
Aigagros
Aigagros


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Batfalcon Δευ 14 Ιουλ 2014 - 23:38

Επιτρέψτε μου να σας μεταφέρω την εμπειρία μου από την μεταφορά πολύ μεγαλύτερων όγκων και βαρών.

Αμορτισερ, άξονες, ρουλεμάν και κοτσαδόροι, όλα τους είναι σχεδιασμένα να μεταφέρουν τα προδιαγραφόμενα βάρη. Η απλή στατική τους φόρτιση δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο, ουτε πρέπει να σας οδηγεί σε ευλαβική τήρηση ορίων που ουσιαστικά αναφέρονται σε άλλη, βαρύτερη χρήση.

Το να βάλεις για παράδειγμα αντί 60, 150 κιλά στην μπίλια ενός σταθμευμένου ακίνητου αυτοκινήτου, είναι σαν να έκατσαν επιπλέον 2 άτομα στον πίσω καναπέ. Δεν θα πάθει κάτι. Δεν πρόκειται να φορτιστούν ελατήρια, αναρτήσεις, βάσεις κλπ, επειδή έκατσαν 2 άτομα!

Αντίστοιχα και ό άξονας / άξονες του τροχόσπιτου. Οι δυνάμεις που θα δεχθούν είναι στατικές, κάθετες. Ούτε στρεβλώσεις καλλούνται να αποσβέσουν, ούτε πλάγιες δυνάμεις από στροφές, τίποτα απολύτως. Μιλάμε για ένα ακινητοποιημένο όχημα, κοτσαρισμένο στο ρυμουλκό του.

Συνεπώς θεωρώ ότι τέτοια ευλαβική τήρηση των κανόνων, δεν είναι απαραίτητη, αν πρόκειται να κοιμηθούμε σαν άνθρωποι, χωρίς θορύβους, βόμβους κλπ.
Batfalcon
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Maximos Τρι 15 Ιουλ 2014 - 11:40

Δεν είμαι μηχανικός ... και ως εκ τούτου, σέβομαι τα "λόγια" κάθε κατασκευαστή.
Το σασί κάθε τροχόσπιτου, έχει ένα όριο και καλό θα είναι να μην το ξεπερνάμε.
Είναι διαφορετική η "συμπεριφορά",  όταν είναι κατεβασμένα τα ποδαράκια, από όταν δεν είναι.
Έχω την αίσθηση (όταν είναι ανεβασμένα) ... κάτι σαν τραμπολίνο ... !!
Ίσως η λύση του Κώστα (caminador), να βελτιώνει την κατάσταση.
Σίγουρα παίζει ρόλο, όπως είπε κι ο Γιώργος (Aigagros) και το σημείο του πλοίου όπου έχεις παρκάρει.

Στην περίπτωση του κάθετου βάρους στον κοτσαδόρο, δεν "φορτίζεται" μόνο η πίσω ανάρτηση ...
"Φορτίζεται" και όλο το σύστημα ... κοτσαδόρος, σημεία σύνδεσης με το σασί κλπ.
Δεν νομίζω, ότι είναι το ίδιο με το να καθίσουν δύο άτομα στο πίσω κάθισμα.
Επίσης, εξαρτάται και σε ποιό σημείο βρίσκεται και η κρεβατοκάμαρα του τροχόσπιτου ...
... πίσω ή μπροστά από τον άξονα (του τροχόσπιτου) ...
Συνεπώς, είμαι της άποψης ... το ροδάκι κάτω !

Συμπληρωματικά (και λίγο άσχετο) θα έλεγα, ότι θα πρέπει κατά καιρούς, να ελέγχουμε
και όλη την μηχανική συνδεσμολογία του κοτσαδόρου (... αν υπάρχουν μπόσικα στις βίδες).
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Γιωργάκος Τρι 15 Ιουλ 2014 - 13:42

Batfalcon έγραψε:
Το να βάλεις για παράδειγμα αντί 60, 150 κιλά στην μπίλια ενός σταθμευμένου ακίνητου αυτοκινήτου, είναι σαν να έκατσαν επιπλέον 2 άτομα στον πίσω καναπέ. Δεν θα πάθει κάτι.

Στον άξονα που συνδέει τη χούφτα του κοτσαδόρου με το V του τροχόσπιτου 150 Kg ;
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από kukosg Τρι 15 Ιουλ 2014 - 14:13

Έχει απόλυτα δικιο ο Batfalcon.
Αυτά τα φορτία είναι για ανοχές σε κίνηση,όπου τα 60 κιλά σε στάση (στατικό φορτίο) γίνονται απείρως πολλαπλάσια (τολμώ να πώ ακόμη και ένας τόνος) όταν ο συρμός περνάει με 100 χλμ/ω (δυναμικό φορτίο) από ένα σαμαράκι ή μιά λακούβα.
Σε στάση τα φορτία των 150 και 300 κιλών,στον κατσαδόρο,είναι αμελητέα !!!Καί γιά τον κοτσαδόρο και για τους άξονες.
Κραδασμούς μεταφέρουν και τα φρένα αν είναι ενεργοποιημένα.Καλύτερα το τακάρισμα και όπισθεν στο κιβώτιο,αντι για χειρόφρενο.
Για ακόμη λίγότερους κραδασμούς,ένα φουσκώτο στρώμα, κάτω από το κανονικό.
Το παδάκι κάτω;Ναί αν είναι με αέρα το λαστιχο.Όχι στα συμπαγή.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Γιωργάκος Τρι 15 Ιουλ 2014 - 15:19

Μάλλον δεν έχετε δει την σωλήνα που συνδέει τη χούφτα με το τροχόσπιτο.

Περισσότερα για την σωλήνα αυτή θα μπορούσε να μας πει και να βάλει φωτογραφίες ο Γιώργος "Atrapos" σχετικά με μια άσχημη περιπέτεια  που είχε με το τροχόσπιτο του.

Είμαι σίγουρος όταν δείτε θα αναθεωρήσετε πολλά ..................
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από ladakias Τρι 15 Ιουλ 2014 - 17:17

Γιωργάκος έγραψε:Δεν είναι επιτρεπτό θα έλεγα να μην κατεβάζουμε το ροδάκι όταν θα είμαστε μέσα στο τροχόσπιτο χωρίς να έχουμε κατεβάσει τα πόδια του .
Το επιτρεπόμενο βάρος στον κοτσαδόρο είναι ως συνήθως 75 kg με λίγες εξαιρέσεις ανάλογα το τύπο αυτοκινήτου / κοτσαδόρου που φτάνει τα 100 kg .Εγώ στο πρόσφατο ταξίδι δεν κατέβασα ποδαράκια αλλά το ροδάκι απαραίτητα .
 
ο γιωργακος εχει δικιο το ροδακι κατω και καλυτερα το ροδακι να ειναι με αερα .οσο για τα ποδαρακια υπαρχει καποιο υλικο που ειναι για αυτη την δουλεια [ρωτηστε στην λ. αθηνων στον μαρκουτσα]
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Maximos Τρι 15 Ιουλ 2014 - 22:18

Μα όταν το τροχόσπιτο είναι κοτσαρισμένο ... και χωρίς το ροδάκι και τα ποδαράκια κάτω ...
... και κυκλοφορεί κόσμος μέσα, τα φορτία είναι στατικά ;
Δεν υπάρχει κάποιο "παλατζάρισμα" ; ... αυτό δεν ισοδυναμεί με πολλαπλασιασμό του κάθετου βάρους ;
Συνεχίζω να έχω την άποψη, ότι όταν φτάνουμε τα πράγματα στα όριά τους ...
... και πολύ περισσότερο όταν τα ξεπερνάμε, δεν νομίζω ότι μπορούμε και να τα ελέγχουμε.

Από την άλλη, όλοι οι κοτσαδόροι, δεν είναι ίδιοι, όσον αφορά στις προδιαγραφές τους .
Διαφέρουν στα "δεσίματα" (με το σασί του αυτοκινήτου), όπως και στις αντοχές τους.

Πιστεύω, ότι όλοι έχουμε παρατηρήσει, ένα συνεχές, πάνω - κάτω του αυτοκινήτου
... χωρίς μάλιστα να είναι κοτσαρισμένο και κάποιο τροχόσπιτο ...
όταν το πλοίο βρίσκεται σε κίνηση.
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου Empty Απ: Κατασκηνωση στο καταστρωμα του πλοιου

Δημοσίευση από Georgedim Τρι 15 Ιουλ 2014 - 23:21

Maximos έγραψε:Στην περίπτωση του κάθετου βάρους στον κοτσαδόρο, δεν "φορτίζεται" μόνο η πίσω ανάρτηση ...
"Φορτίζεται" και όλο το σύστημα ... κοτσαδόρος, σημεία σύνδεσης με το σασί κλπ.
Δεν νομίζω, ότι είναι το ίδιο με το να καθίσουν δύο άτομα στο πίσω κάθισμα.
Επίσης, εξαρτάται και σε ποιό σημείο βρίσκεται και η κρεβατοκάμαρα του τροχόσπιτου ...
... πίσω ή μπροστά από τον άξονα (του τροχόσπιτου) ...

Διαβάζοντας τη λογική (κατ' εμέ  Very Happy ) τοποθέτηση του Μάξιμου, ...και βάσει των κανόνων της "Φυσικής", περί "ροπής και δυνάμεων", μου γεννήθηκε η εξής απορία-ερώτηση (συμπαθάτε με, αλλά με το θέμα είμαι άσχετος  Embarassed )  :  

Τα φορτία που ασκούνται στην μπίλια του κοτσαδόρου, ...στην περίπτωση που το όχημα είναι ακινητοποιημένο με το τροχόσπιτο συζευγμένο, ...χωρίς ποδαράκια, και κατά συνέπεια οι καταπονήσεις σε όλο το σύστημα ζεύξεως, ...δεν έχουν και άμεση εξάρτηση :

1) από την απόσταση άξονα τροχόσπιτου (τροχών δηλ.) και μπίλιας κοτσαδόρου (όσο μεγαλύτερη, ....τόσο περισσότερο φορτίο στη μπίλια),
2) από τη θέση των ατόμων μέσα στο τροχόσπιτο (εμπρός ή πίσω από τους τροχούς),
3) από το συνολικό βάρος των επιβαινόντων καθώς τη συνολική κατανομή φορτίου μέσα στο τροχόσπιτο,
4) από τον τύπο του κοτσαδόρου και τη στήριξη του στο όχημα ;

Επομένως πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι τα φορτία που αναπτύσσονται έστω και "στατικά", δεν ξεπερνούν τις ανοχές και αντοχές όλου του συστήματος ;;;;
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης