Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
+4
Aigagros
Maximos
traveller
Stylianos
8 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
traveller έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Kι'εδω το σημειο σταθμευσης μας .................
Μπορώ να ρωτήσω πόσα κιλά είναι το τροχόσπιτο και με τι αυτοκίνητο ρυμουλκείται;
Stylianos
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Μπορώ να ρωτήσω πόσα κιλά είναι το τροχόσπιτο και με τι αυτοκίνητο ρυμουλκείται;
Αγαπητε φιλε Στελιο .... Το τροχοσπιτο ειναι fendt 470 tfb mod.2008 μικτο κιλα 1500 .Και το ρυμουλκω με mitsubishi carisma 1600 mod. 2004 ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την traveller στις Παρ 14 Οκτ 2011 - 7:15, 2 φορές συνολικά
traveller
Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
traveller έγραψε:
Μπορώ να ρωτήσω πόσα κιλά είναι το τροχόσπιτο και με τι αυτοκίνητο ρυμουλκείται;
Αγαπητε φιλε Στελιο .... Το τροχοσπιτο ειναι fendt 470 tfb mod.2008 μικτο κιλα 1500 .Και το ρυμουλκω με mitsubishi carisma 1600 mod. 2004 ...
Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλτατε traveller. Σε ρωτώ διότι το έχω λίγο άγχος, επειδή το δικό μου είναι 1320 κιλά (από πλάστιγγα) , το αυτοκίνητο Hyundai Lantra 1600 κ.ε. με έλξη 1200 κιλά και βάρος αυτοκινήτου 1080 kg.
Στο ταξίδι οι εντυπώσεις σου ποιες ήταν;
Stylianos
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Αγαπητε Στελιο !!!!! Ερχoμαι να σου απαντησω στην ερωτηση σου...
Απο το 2004 που εχω το ανωτερω αυτ/το εχω κανει αρκετα ταξιδια εξω . Προ 2ετιας ειχα ενα knaus 1200 κιλα (καλα αυτο για το mitsubishi ηταν ...... καρυδοτσουφλο)που οταν το ρυμουλκουσα ουτε που το καταλαβαινα ....
Δεν γνωριζω αν εισαι παλιος η καινουριος στο αθλημα....εγω παντως ασχολουμαι εδω και 27 χρονια ... με αλλαγες σε τροχοσπιτα και καθε χρονο ταξιδια στο εξωτερικο......
Απο το 2004 που εχω το ανωτερω αυτ/το εχω κανει αρκετα ταξιδια εξω . Προ 2ετιας ειχα ενα knaus 1200 κιλα (καλα αυτο για το mitsubishi ηταν ...... καρυδοτσουφλο)που οταν το ρυμουλκουσα ουτε που το καταλαβαινα ....
Δεν γνωριζω αν εισαι παλιος η καινουριος στο αθλημα....εγω παντως ασχολουμαι εδω και 27 χρονια ... με αλλαγες σε τροχοσπιτα και καθε χρονο ταξιδια στο εξωτερικο......
traveller
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Σε κάθε περίπτωση, το ρυμουλκό, πρέπει να είναι βαρύτερο, από το ρυμουλκούμενο ...
Αυτός τουλάχιστον είναι ο κανόνας ...
Όσο πιό βαρύ είναι το ρυμουλκό ... και όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά βάρους (... υπέρ του ρυμουλκού) ... τόσο ασφαλέστερη είναι η ρυμούλκηση ...
Καλό θα είναι , αυτή η διαφορά, να είναι μεγαλύτερη από τα 100 κιλά ... και γενικά, όσο είναι δυνατόν, προσθέτουμε βάρος στο αυτοκίνητο ...
Απλά, όταν τα βάρη είναι οριακά ... θέλει περισσότερη προσοχή και σχολαστικότητα η ρυμούλκηση ...
Τέλος, υπάρχει και μεγαλύτερη καταπόνηση του συμπλέκτη, σε κάποιες ζόρικες ανηφοριές.
Αυτός τουλάχιστον είναι ο κανόνας ...
Όσο πιό βαρύ είναι το ρυμουλκό ... και όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά βάρους (... υπέρ του ρυμουλκού) ... τόσο ασφαλέστερη είναι η ρυμούλκηση ...
Καλό θα είναι , αυτή η διαφορά, να είναι μεγαλύτερη από τα 100 κιλά ... και γενικά, όσο είναι δυνατόν, προσθέτουμε βάρος στο αυτοκίνητο ...
Απλά, όταν τα βάρη είναι οριακά ... θέλει περισσότερη προσοχή και σχολαστικότητα η ρυμούλκηση ...
Τέλος, υπάρχει και μεγαλύτερη καταπόνηση του συμπλέκτη, σε κάποιες ζόρικες ανηφοριές.
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Maximos έγραψε:Απλά, όταν τα βάρη είναι οριακά ... θέλει περισσότερη προσοχή και σχολαστικότητα η ρυμούλκηση ...
Μεγαλώνει η "ευαισθησία" του συνδυασμού στα πλευρικά ρεύματα αέρα. αλλά και το φρενάρισμα θέλει μεγάλη ευλάβεια...
Aigagros
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Υπάρχει και αυτό το site
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Το αυτοκίνητο που υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο με κοτσαδόρο είναι ένα hyundai accent 1300 το οποίο στο παρελθόν έχει ρυμουλκήσει το τροχόσπιτό μας tabbert wind LL 1982 (περίπου 650 κιλά).
Το δικό μας αυτοκίνητο είναι ένα Fiat Seicento 1300cc περίπου 95 άλογα με αρκετά σκληρές αναρτήσεις και στενά ελατήρια. Δεν έχει κοτσαδόρο αλλά επεξεργάζομαι το κατά πόσο θα μπορούσε να ρυμουλκήσει το τροχόσπιτο κυρίως λόγω της σχέσης κιλών ρυμουλκού-ρυμουλκούμενου.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς άλλου αυτοκινήτου παρά μόνο να δανειστώ κάποιο τζιπ από κοντινό φίλο.
Πόσο επικίνδυνο θα θεωρούσατε να ρυμουλκήσω το τροχόσπιτο με το.. κουβαδάκι μου?
Το δικό μας αυτοκίνητο είναι ένα Fiat Seicento 1300cc περίπου 95 άλογα με αρκετά σκληρές αναρτήσεις και στενά ελατήρια. Δεν έχει κοτσαδόρο αλλά επεξεργάζομαι το κατά πόσο θα μπορούσε να ρυμουλκήσει το τροχόσπιτο κυρίως λόγω της σχέσης κιλών ρυμουλκού-ρυμουλκούμενου.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς άλλου αυτοκινήτου παρά μόνο να δανειστώ κάποιο τζιπ από κοντινό φίλο.
Πόσο επικίνδυνο θα θεωρούσατε να ρυμουλκήσω το τροχόσπιτο με το.. κουβαδάκι μου?
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Στο ρυμουλκό αυτοκίνητο, υπάρχει ένα θέμα ...
Κυρίαρχοι παράγοντες, το ρυμουλκούμενο βάρος και η ροπή στρέψης.
Η ρυμούλκηση, θέλει σεβασμό και σχολαστική τήρηση κάποιων κανόνων.
Οτιδήποτε "ξεφεύγει" από αυτά, έχει αρκετή δόση επικινδυνότητας.
Σίγουρα θα υπάρχει και θέμα με την ασφαλιστική εταιρεία.
Το να δανειστείς, άλλο αυτοκίνητο για ρυμούλκηση, "σκοντάφτει" στην άδεια έλξης ...
Κυρίαρχοι παράγοντες, το ρυμουλκούμενο βάρος και η ροπή στρέψης.
Η ρυμούλκηση, θέλει σεβασμό και σχολαστική τήρηση κάποιων κανόνων.
Οτιδήποτε "ξεφεύγει" από αυτά, έχει αρκετή δόση επικινδυνότητας.
Σίγουρα θα υπάρχει και θέμα με την ασφαλιστική εταιρεία.
Το να δανειστείς, άλλο αυτοκίνητο για ρυμούλκηση, "σκοντάφτει" στην άδεια έλξης ...
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Άρα πιθανότατα πάμε στο accent που είναι της οικογένειας και μπορεί να γίνει η ασφάλιση.. Μπορώ να βγάλω άδεια έλξης περιορισμένου χρόνου ας πούμε?
Παράδειγμα αν δανειζόμουν τα τζιπ να εβγαζα την άδεια έλξης για το καλοκαίρι και να πλήρωνα εγώ τα όποια έξοδα ασφάλειας κτλ..
Παράδειγμα αν δανειζόμουν τα τζιπ να εβγαζα την άδεια έλξης για το καλοκαίρι και να πλήρωνα εγώ τα όποια έξοδα ασφάλειας κτλ..
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] αρχικα να κοιτάξεις στο βιβλιο κατασκευαστη την ικανοτητα ελξης του φιατ να αν δεν τηνβρεις να ξερεις ότι η ικανοτητα ελξης ειναι μικροτερη απο το βαρος του αυτοκινητου καθαρο και σε μερικα αυτοκίνητα είναι πολύ μικροτερη από το βαρος του αυτοκινητου....επειδή το αμαξι είναι μικρο μπορει και να εισε οριακα....παντως θελει προσοχη..
tabbert
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Δεν θα το ρυμουλκήσω με το seicento τελικά παρότι θα είναι αρκετά δυνατό. Η έλξη που δίνει ειναι 400 κιλά οποτε θα είμαι φάουλ και από ασφάλεια και δεν θα βγάλει και άδεια έλξης...
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Παρε τηλεφωνο στην Fiat, εχοντας τον αρ. Πλαισιου. Πες τους οτι χρειαζεσαι μια βεβαιωση ελξης. Ειναι δωρεαν. Θα σου την στειλουν ταχυδρομικως στο σπιτι. Εφ' οσον η βεβαιωση γραφει βαρη μεγαλυτερα η ισα με το τροχοσπιτο, προχωρεις στα υπολοιπα βηματα για εκδοση αδειας.
Δεν μπορεις να εκδοσεις αδεια για μερικους μηνες μονο, παρα για ολοκληρο ετος, εφ' οσον βεβαια πληρωνεις τα τελη κυκλοφοριας που ειναι πλεον 140 ευρω ετησιως.
Αν δεν μπορεις η δεν θες να βγαλεις αδεια για το seicento, μπορεις σαν ιδιοκτητης του τροχοσπιτου να υπογραψεις βεβαιωση οτι "παραχωρεις την ρυμουλκηση" στο υπ' αριθμ ταδε αυτοκινητο, ιδιοκτησιας του/της Χ κλπ κλπ.
Ετσι θα εκδοθει αδεια ρυμουλκησης σε εκεινο το αυτοκινητο να ρυμουλκει το δικο σου τροχοσπιτο.
Το ιδιο μπορει να επαναληφθει οσες φορες θελεις για οσα οχηματα θελεις. Τελη κυκοοφοριας πληρωνει ΕΝΑ απ' ολα.
Αν καταληξεις σ' αυτη την λυση να ΘΥΜΑΣΑΙ. Τα τελη κυκλοφοριας δεν θα εμφανιζονται στο ΙΧ που εχει την αδεια, στο τελος του χρονου, παρα μονο αν κινησεις ΕΣΥ τα νηματα στην ΔΟΥ. Θελει σπρωξιμο το πραγμα.
Δεν μπορεις να εκδοσεις αδεια για μερικους μηνες μονο, παρα για ολοκληρο ετος, εφ' οσον βεβαια πληρωνεις τα τελη κυκλοφοριας που ειναι πλεον 140 ευρω ετησιως.
Αν δεν μπορεις η δεν θες να βγαλεις αδεια για το seicento, μπορεις σαν ιδιοκτητης του τροχοσπιτου να υπογραψεις βεβαιωση οτι "παραχωρεις την ρυμουλκηση" στο υπ' αριθμ ταδε αυτοκινητο, ιδιοκτησιας του/της Χ κλπ κλπ.
Ετσι θα εκδοθει αδεια ρυμουλκησης σε εκεινο το αυτοκινητο να ρυμουλκει το δικο σου τροχοσπιτο.
Το ιδιο μπορει να επαναληφθει οσες φορες θελεις για οσα οχηματα θελεις. Τελη κυκοοφοριας πληρωνει ΕΝΑ απ' ολα.
Αν καταληξεις σ' αυτη την λυση να ΘΥΜΑΣΑΙ. Τα τελη κυκλοφοριας δεν θα εμφανιζονται στο ΙΧ που εχει την αδεια, στο τελος του χρονου, παρα μονο αν κινησεις ΕΣΥ τα νηματα στην ΔΟΥ. Θελει σπρωξιμο το πραγμα.
Batfalcon
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Ειδικά αν ο υπάλληλος στην εφορία δεν γνωρίζει το θέμα.
Aigagros
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Από την στιγμή, που υπάρχει το Accent ... δεν θα κοιτούσα την λύση του Seicento ... !
Αρκεί βέβαια, να καλύπτει τα αντίστοιχα σχετικά βάρη ...
Αρκεί βέβαια, να καλύπτει τα αντίστοιχα σχετικά βάρη ...
Απ: Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
Το Tarbert είναι 750 κιλά γεμάτο. Το accent το καλύπτει..
Παρόμοια θέματα
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Mία συγκινητική σχέση
» Προβληματισμοί για την έλξη ρυμουλκού
» Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
» Mία συγκινητική σχέση
» Προβληματισμοί για την έλξη ρυμουλκού
» Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|