Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από tabbert Χθες στις 1:36

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από gsalonica Τρι 25 Ιουν 2019 - 19:36

» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από friar Τρι 25 Ιουν 2019 - 12:54

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από Γιωργάκος Κυρ 16 Ιουν 2019 - 12:51

» Ιράν
από caminador Σαβ 15 Ιουν 2019 - 22:34

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

» Αμερικανίδα 21 χρονών ταξίδεψε σε 196 χώρες.
από caminador Τετ 12 Ιουν 2019 - 22:13

» Γκράζ, το σταυροδρόμι των πολιτισμών.
από Patrinos Τρι 11 Ιουν 2019 - 13:23

» Retro τροχόσπιτα
από Georgedim Τρι 11 Ιουν 2019 - 10:24

» Thetford C200
από ladakias Κυρ 9 Ιουν 2019 - 19:16

» Lada για τις διακοπές
από vzol48 Κυρ 2 Ιουν 2019 - 16:23

» Sterckeman 470pe 2002
από vzol48 Πεμ 30 Μάης 2019 - 20:11

» Η Ελληνική πρόταση για ταξίδια.
από sudwind Τρι 28 Μάης 2019 - 17:39

» Ιδιοκατασκευή για τους λάτρεις της μπύρας
από caminador Δευ 27 Μάης 2019 - 23:31

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ

Πήγαινε κάτω

FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ Empty FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Πεμ 29 Νοε 2012 - 12:49

Αντί προλόγου

Επειτα από το "στραπάτσο" Mad και την "πανωλεθρία" Mad της ματαίωσης του ταξιδιού στην Προποντίδα και στην Κωνσταντινούπολη φέτος το καλοκαίρι, (αφού επαγγελματικοί λόγοι περιόρισαν κατά πολύ τον προβλεπόμενο χρόνο του ταξιδιού), μπήκε σε ενέργεια η εναλλακτική λύση, (της Οχρίδας στην Fyrom και λίγο από Αλβανία), η οποία βόλευε χρονικά με τις λιγότερες μέρες που είχαν απομείνει στην διάθεσή μας.

Στην Τουρκία και ειδικά στην Κωνσταντινούπολη, είχαμε ξαναπάει . . . Αντίθετα, από την Fyrom είχαμε πάρει μικρές μόνον γεύσεις, όταν κατά το παρελθόν απλά διασχίζαμε την χώρα αυτή ακολουθώντας αποκλειστικά και μόνον την βασική εθνική οδική αρτηρία της, κατευθυνόμενοι από Ελλάδα προς Σερβία και από εκεί προς Ευρώπη. Την Αλβανία δεν την γνωρίζαμε καθόλου.

Για να είμαι ειλικρινής μ’ έφαγε και λίγο η περιέργεια scratch ! ! ! . . . Ακουγα Σκόπια και Fyrom και δεν ήξερα "τι παίζει" στην συγκεκριμένη περιοχή που απέχει ελάχιστα από την Θεσσαλονίκη και πάντως πολύ λιγότερο από την Αθήνα. Σε ότι αφορά την Αλβανία πρέπει να πω ότι μεγάλωσα και αντρώθηκα, (όπως και άλλες "σειρές" και "αιώνιοι έφηβοι" εδώ μέσα Razz ), μαθαίνοντας, (από το δημοτικό σχολείο ακόμα Rolling Eyes ), ονόματα και τοποθεσίες όπως Κορυτσά, Πόγραδετς κλπ., ονόματα δηλαδή και μέρη που είναι συνδεδεμένα με την ιστορία μας και τον πόλεμο του 1940.

Εκτός απ’ αυτά όμως, οι δύο γειτονικές χώρες κέντριζαν την περιέργειά μου scratch και για λόγους αναγόμενους στην σημερινή οικονομική, κοινωνική και πολιτική συγκυρία. Η μεν Fyrom με το γνωστό θέμα της ονομασίας και τον άκρατο υπερεθνικισμό κάποιων σωβινιστικών κύκλων της, η δε Αλβανία λόγω του απομονωτισμού της στα χρόνια του Εμβέρ Χότζα και των πλείστων όσων μεταναστών που παρεπιδημούν σήμερα στην χώρα μας. Ετσι, (σαν ανήσυχος ταξιδιάρης Razz ), ήθελα να επισκεφθώ τα δύο αυτά κράτη, να κουβεντιάσω αν μπορούσα με τους ανθρώπους και να αφουγκραστώ τον σφυγμό και τον παλμό των γειτόνων μας.

Η επίσκεψή μου λοιπόν στα δύο αυτά κράτη αποσκοπούσε προτίστως στο να ικανοποιήσει την περιέργειά μου και να δώσει κάποιες απαντήσεις στις διάφορες απορίες και ερωτήματά μου. Το θέμα της περιήγησης, με την επίσκεψη στα διάφορα αξιοθέατα, με ενδιέφερε επίσης αλλά ήταν δευτερεύον. Γιατί, αν ήταν μόνον τα αξιοθέατα, θα προτιμούσα Idea να πάρω την οικογένεια και να κατευθυνθούμε προς τας "πολιτισμένας Ευρώπας" με τις άριστες υποδομές και τα πανέμορφα και εντυπωσιακά αξιοθέατα, αντί να βουλοδέρνω στα γειτονικά Βαλκανικά κράτη με ότι αυτό συνεπάγεται από την άποψη της ασφάλειας, των κάκιστων υποδομών αλλά και αυτών των ίδιων των αξιοθεάτων τα οποία παρουσιάζουν ελάχιστο ενδιαφέρον συγκρινόμενα μ’ εκείνα της Ευρώπης.

Δεν ντρέπομαι επίσης να ομολογήσω Rolling Eyes ότι φοβόμουν. Στη Fyrom φοβόμουν για τυχόν ενέργειες προερχόμενες από σωβινιστικά και ακραία εθνικιστικά στοιχεία. Στην Αλβανία φοβόμουν για την παντελή έλλειψη υποδομών, την γενικότερη κοινωνικοοικονομική κατάσταση που επικρατεί και την εντεύθεν ανασφάλεια. Τα ζύγισα λοιπόν καλά και προσπάθησα να περιορίσω τους παραπάνω, (πραγματικούς ή υποθετικούς), κινδύνους, που στην περίπτωσή μας τουλάχιστον ευτυχώς αποδείχθηκαν υποθετικοί, αφού πήγαμε μια χαρά, λύθηκε η περιέργειά μας, περάσαμε καλά και επιστρέψαμε στην Ελλάδα σοφότεροι και κυρίως σώοι και αβλαβείς Very Happy ! !

Λόγω λοιπόν της γενικότερης ανασφάλειας που είχαμε, αποκλείστηκε η διαμονή στην Αλβανία και αποφασίστηκε η επίσκεψη στην χώρα αυτή να γίνει μόνον με το αυτοκίνητο με ημερήσια επίσκεψη και χωρίς τροχόσπιτο. Το τροχόσπιτο θα παρέμενε σταθμευμένο σε camping της Fyrom και ειδικότερα σε camping δίπλα στην λίμνη της Οχρίδας.

Σε ότι αφορά τα Σκόπια, και τις φοβίες μου εξ αιτίας τυχόν φανατικών "ΣλαβοΜakedonski" Σκοπιανών, μετά από πολλές σκέψεις Rolling Eyes επιλέχθηκε Αλβανόφωνη περιοχή της Fyrom, όπως επίσης μικρό και συμμαζεμένο camping Aλβανόφωνης ιδιοκτησίας, για να έχω το κεφάλι μου σχετικά ήσυχο από τυχόν επικίνδυνες και ανεπιθύμητες σλαβοσωβινιστικές και υπερεθνικιστικές συμπεριφορές για δήθεν "αλύτρωτη Αιγαιακή Μακεδονία" και άλλα παρόμοια κουραφέξαλα.

Μ’ αυτές λοιπόν τις σκέψεις Rolling Eyes αποφάσισα να επισκεφθώ τους βόρειους γείτονες μας και άρχισα το ψαχούλεμα. Ενημέρωση για την κοινωνικοπολιτική κατάσταση, ψάξιμο για αξιοθέατα, χάραξη δρομολογίων και αποθήκευση συντεταγμένων στο gps, σχηματίζοντας τελικά έναν καλό φάκελο.

Στο topic αυτό, εκτός από τα εν γένει αξιοθέατα, θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω και ότι άλλο εισέπραξα από την διαμονή μου σ’ αυτά τα κράτη. Πρόκειται για γενικότερες εντυπώσεις Rolling Eyes που άπτονται με την σημερινή κοινωνικοπολιτική κατάσταση και συγκυρία. Οι απόψεις μου βέβαια θα είναι υποκειμενικές αλλά θα προσπαθήσω, όσο είναι δυνατόν, να γράψω αντικειμενικά. Εξ άλλου, (όπως προανέφερα), αυτός ήταν κυρίως ο λόγος που βρέθηκα φέτος το καλοκαίρι στην Fyrom και στην Αλβανία Rolling Eyes και όχι τόσο τα αξιοθέατα που έχουν να επιδείξουν οι συγκεκριμένες χώρες. Τα αξιοθέατα των χωρών αυτών παρουσιάζουν βέβαια κι’ αυτά το δικό τους Βαλκανικό ενδιαφέρον, αλλά επαναλαμβάνω δεν μπορούν να συγκριθούν μ’ αυτά της υπόλοιπης Ευρώπης.




-----------------------------

Καπάκι λοιπόν μετά από ένα πενθήμερο οδοιπορικό στην Βορειοδυτική Μακεδονία και προερχόμενοι από το camping της Βίγλας Πισοδερίου, ένα πρωϊνό του Αυγούστου που μας πέρασε, μας βρήκε στον μεθοριακό σταθμό της Κρυσταλλοπηγής που αποτελεί το πέρασμα από την Βορειοδυτική Μακεδονία προς την Αλβανία.




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]






Είχαμε σκοπό Rolling Eyes , κινούμενοι στην ανατολική πλευρά της Αλβανίας, να κατευθυνθούμε προς την Κορυτσά, στη συνέχεια στο Πόγραδετς και από εκεί να περάσομε στην Fyrom γιά να καταλήξομε σε στοχευμένο camping δίπλα στην λίμνη της Οχρίδας και κοντά στην Αλβανία, που θα ήταν η βάση μας για όλο το διάστημα του ταξιδιού μας.

Η απόσταση από Κρυσταλλοπηγή μέχρι το camping της Fyrom, (μέσω Αλβανίας), ήταν μόλις 110 χιλιόμετρα, κατόπιν δε τούτου, άνετα θα μπορούσαμε καθ’ οδόν να επισκεφθούμε την Κορυτσά και το Πόγραδετς και να φτάσομε νωρίς το απόγευμα στον προορισμό μας στο camping όπου και θα στηνόμασταν μόνιμα και οριστικά. Το δρομολόγιό μας ήταν αυτό.




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]






Ετσι λοιπόν, εκείνο το Αυγουστιάτικο πρωϊνό, ρυμουλκώντας το sterckeman, μπήκαμε στην Αλβανία με ανάμεικτα συναισθήματα Rolling Eyes , τις αισθήσεις μας σε εγρήγορση και γεμάτοι περιέργεια για το τι θα συναντούσαμε στις δύο χώρες που θα επισκεπτόμασταν.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]




Συνεχίζεται
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ Empty Απ: FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Τρι 11 Δεκ 2012 - 13:59


Βαρύ το κλίμα στην καθημερινότητά μας Crying or Very sad . Ηρθαν και οι λογαρίες μαζεμένες και δεν ξέρομε κατά που να κάνομε και τι να πρωτοσυμαζέψομε Crying or Very sad . . . Τέλη κυκλοφορίας, χαράτσια, μιζέρια και κοντά σ’ αυτά να ψάχνεσαι Rolling Eyes και για τα χίλια πεντακόσια, (1.500), ευρωπουλάκια γιά το mover και την μπαταρία "βαθειάς εκφόρτισης" καταπώς λένε οι μαστοράτζες και οι επαϊοντες του forum.

Με τα δεδομένα αυτά λοιπόν, όλη η Ελλάδα "είμαστε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα" για να θυμηθούμε την ατάκα του Ντίνου Ηλιόπουλου.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Κι' αυτή η "ευχάριστη ατμόσφαιρα" μας έχει επηρέασει όλους . . . Και βεβαίως επηρέασε και μένα σε τέτοιο βαθμό, που το κουλό μου Mad δεν μπορεί να συγκεντρωθεί στο πληκτρολόγιο, ούτε η γκλάβα μου ν’ αρχίσει να κατεβάζει διάφορα ευχάριστα και ανάλαφρα, όπως παλιότερα . . . Γενικώς λοιπόν "είμαστε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα" και πιό ειδικότερα "σερνόμαστε" . . . Και είναι απόλυτα φυσιολογικό, αφού στο τέλος-τέλος άνθρωποι είμαστε . . . Και όλα όσα βιώνομε, (όπως και να το κάνομε), μας επηρεάζουν άλλους λιγότερο και άλλους περισσότερο . . .

Αυτοί είναι οι λόγοι που το συγκεκριμένο topic προχωράει στο πολύ ρελαντί Embarassed . . . Και προβλέπεται να συνεχίσει να κυλάει έτσι, αφού μαζί με το ψυχοπλάκωμα της οικονομικής κατάστασης ήρθε κι’ αυτός ο χειμώνας και το κρύο, που έχει κρυώσει πιο πολύ τις ψυχές και τις καρδιές μας Crying or Very sad . . . .

Αγάντα όμως cheers ! ! . . . Στο τέλος-τέλος μιά συνήθεια είναι όλα . . . Κι’ όλοι εμείς που μας αρέσει το αντικείμενο του forum όπως αυτό προσδιορίζεται, (για το camping . . . τα ταξίδια . . . και την καλή παρέα), ας βρίσκομε μία διέξοδο στα αδιέξοδά μας, μέσα απ’ αυτό . . . Είτε γυρνώντας σε καλές εποχές, είτε κάνοντας όνειρα, (τρελλά Rolling Eyes ), για μελλοντικά ταξίδια στο Γιβραλτάρ Θανάση μου, (Athanase), ή στο Βόρειο ακρωτήρι Νικόλα μου, (Mητσόπουλε). . . .

Αυτά τα ολίγα και καλό κουράγιο σε όλους . . . Ψηλά τα κεφάλια, τις καρδιές και τις ψυχές . . . όσο μπορεί ο καθένας μας . . .




Οδηγώντας στην Αλβανία

Αμέσως μετά τον Αλβανικό έλεγχο πέσαμε επάνω σε κάτι υπαίθριες "βρώμικες" ψησταριές. Και επειδή το "βρώμικο" είναι και νόστιμο επιπέσαμε πάνω στα Αλβανικά κεμπάπια και τα εξολοθρεύσαμε πάνω στην λαδόκολλα, δαπανώντας το ιλιγγιώδες Razz ποσό των δύο, (2), ευρώ γιά είκοσι, (20), περίπου κομμάτια μαζί με το ψωμί, τουτέστιν δέκα, (10), λεπτά το κομμάτι. Χώρια που έχω την αμυδρή υποψία ότι, (επειδή είμασταν Ελληνες και κατά τεκμήριο "πλούσιοι" Very Happy ), πιθανόν να μας ζούπηξαν λίγο παραπάνω στην τιμή.





Προορισμός μας ήταν η Κορυτσά από έναν δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς πολλά στροφιλίκια και χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Oι δρόμοι στην Αλβανία, (με εξαίρεση την διαδρομή Τίρανα-Δυρράχιο), είναι συνήθως με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Ο δρόμος από Ελμπασάν για Τίρανα μέσα από τα βουνά, είναι πολύ δύσκολος και θέλει πολύ μεγάλη προσοχή λόγω του πολύ στενού και ασυντήρητου οδοστρώματος και των πολλών στροφών.

Η διαδρομή από Πόγραδετς προς Fyrom θέλει επίσης μεγάλη προσοχή, όχι τόσο λόγω των γεωφυσικών συνθηκών, όσο λόγω της άθλιας κατάστασης του στενού οδοστρώματος. Οδόστρωμα πολύ στενό και με συνεχείς και πολλές, (βαθειές), λακούβες. Περνώντας τον συγκεκριμένο δρόμο, από το συνεχές ταρακούνημα, μου έφυγε βίδα από την πίσω σχάρα του τροχοσπίτου, (όπου τοποθετώ τα τραπεζοκαθίσματα), με αποτέλεσμα να φτάσω στο camping της Fyrom με τον έναν βραχίονα της σχάρας στον αέρα.





Η οδική συμπεριφορά των Αλβανών χαρακτηρίζεται από την έντονη επιθετική οδήγηση και την παντελή αδιαφορία για την ανθρώπινη ζωή Shocked . Μπορεί να δεις τα πάντα και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για όλα Shocked . Προσπεράσεις σε τελείως κλειστές στροφές χωρίς την παραμικρή ορατότητα πάνω σε στενά οδοστρώματα Shocked . Αιφνίδιες αναστροφές σε, (υποτίθεται), εθνικούς οδικούς άξονες, αλλά και μέσα σε πόλεις Shocked . Παντελής έλλειψη φλας και οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα σε τελείως ακατάλληλους δρόμους. Και φυσικά σε κάποια σημεία "σημειωτόν" στην ταχύτητα με τον εντεύθεν εκνευρισμό.




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Η παρακάτω φωτογραφία δείχνει τμήμα υποτιθέμενης εθνικής οδού από το Δυρράχιο προς νότια. Υψηλές ταχύτητες σ’ έναν δρόμο χωρίς ενδιάμεσες μπάρες και με συχνό το φαινόμενο των επί τόπου αιφνίδιων αναστροφών ! ! . . .


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Μέσα στο Πόγραδετς και ενώ βρισκόμουν σε βασική οδική αρτηρία ρυμουλκώντας το τροχόσπιτο, μηχανάκι ξεπρόβαλλε με ταχύτητα από ένα στενό, (στα δεξιά μου), και έπεσε στην εμπρόσθια δεξιά γωνία του προφυλακτήρα του αυτοκινήτου μου. Σταμάτησα με την ψυχή στο στόμα και αφού δόθηκαν οι δέουσες εξηγήσεις, φρόντισα να συνεχίσω την πορεία μου για να μην έχω άλλα μπλεξίματα.

Μετά από όλα όσα ανέφερα είναι λογικό να δημιουργούνται καταστάσεις όπως στις παρακάτω φωτογραφίες. Αμέσως προπορευόμενο από εμάς φορτηγό όχημα, επιχείρησε προσπέραση σε στροφή χωρίς ορατότητα και ανατράπηκε. Τον οδηγό τον περιμάζεψε, μέσα στα αίματα, ασθενοφόρο και πιθανότατα τελειωμένο . . .




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Συνεχίζεται

Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ Empty Απ: FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Τετ 12 Δεκ 2012 - 15:06

Γιωργάκος έγραψε:
Γιώργος έγραψε:

Προς το παρόν πέρασα τα σύνορα, συνάντησα τα "βρώμικα" Razz και τώρα, (χορτάτος Razz ), κατευθύνομαι προς Κορυτσά. Very Happy

Καλά φίλε μου σκέτα τα έφαγες και κατεβαίναν; για πες για πες και για υγρά ......

Ολόσκετα Γιώργη μου, γιατί καταναλώθηκαν σε λαδόκολα και "εν κινήσει" μέσα στο αυτοκίνητο. Very Happy

Επειδή όμως ξέρω τι τραβάει η ψυχή σου και πόσο μερακλής είσαι cheers . . . να σε "συστήσω" Razz στην Σκοπιανή μπύρα CKOΠCKO, την οποία την συναντήσαμε σε παραλίμνιο φαγάδικο της Οχρίδας . . . Και επειδή δεν γνωρίζαμε τα Σκοπιανά και δεν μπορούσαμε να συνενοηθούμε, ατυχήσαμε, γιατί την ήπιαμε σε γεύση από λεμόνι Mad



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ Empty Απ: FYROM KΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Πεμ 13 Δεκ 2012 - 14:02

Επειδή συνεχίζεται να γίνεται λόγος για την κατάσταση του οδικού δικτύου της Αλβανίας, παραθέτω σχετικό χάρτη με τα δρομόλογιά μου και ενημερώνω :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


1) Από Κρυσταλλοπηγή μέχρι Κορυτσά ο δρόμος είναι αρκετά καλός, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

2) Από Κορυτσά, (Α έως Β στον χάρτη), ο δρόμος αρχικά είναι σχετικά καλός για να εξελιχθεί σε έναν κάκιστο και πολύ επικίνδυνο δρόμο μετά το Πόγραδετς και σε όλη την παραλίμνια διαδρομή.

3) Στην διαδρομή Β έως C, (από λίμνη Οχρίδα έως Ελμπασάν), ο δρόμος είναι στενός, με πυκνή κυκλοφορία και με συνεχείς στροφές.

4) Στην διαδρομή C έως D, (Ελμπασάν έως Τίρανα), ο δρόμος βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο, είναι πολύ στενός, έχει πολλές απότομες στροφές, (φουρκέτες), και είναι ασυντήρητος και πολύ επικίνδυνος.

5) Στην διαδρομή D έως Ε, (Τίρανα – Δυρράχιο), ο δρόμος αποτελεί το «καύχημα» των Αλβανών και θυμίζει αουτοστράντα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών. (περί τα 35 χιλιόμετρα με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και με διαχωριστικό στηθαίο στην μέση).

6) Στην διαδρομή Ε έως F, (Δυρράχιο προς Ελμπασάν), ο δρόμος σε κάποια σημεία είναι υπό κατασκευή και έχει μεγάλη κίνηση.


Αναφέρομαι μόνον στα δρομολόγια τα οποία έκανα και για τα οποία καταθέτω την άποψή μου. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει με το υπόλοιπο οδικό δικτύο της Αλβανίας.




Το θέμα, που μόλις διαβάσατε, είναι κλειδωμένο.

Αν έχετε κάποιες απορίες, ή θέλετε περισσότερες διευκρινήσεις, σχετικά με αυτό το ταξίδι …
... μπορείτε να τις γράψετε εδώ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

... και θα υπάρξει ανταπόκριση, το ταχύτερο δυνατόν.

Σας ευχαριστούμε.
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης