Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από krokodeilos Σήμερα στις 13:23

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από gsalonica Σήμερα στις 10:03

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Χθες στις 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

» Περιφέρεια ΠΑΦΟΥ 2018 με τη ματιά του caminador.
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:06

» ΔΕΗ: Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:03

» Λιβαδειά
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:59

» Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά σε λίμνη με τροχόσπιτο
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:54

» μπριζα τροχοσπιτου
από ladakias Σαβ 17 Νοε 2018 - 23:20

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:36

» Δοκιμασία αξιολόγησης κινδύνου Σακχαρώδη Διαβήτη
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:24

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:43

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:40

» Έκθεση Αυτοκινήτου "Αυτοκίνηση 2018"
από Batfalcon Τρι 13 Νοε 2018 - 18:57

» Opel Vivaro 1.9D μετατροπη για καμπινγκ.
από Georgedim Κυρ 11 Νοε 2018 - 21:12

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από caminador Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:09

» starckeman 470pe 2002
από ladakias Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:06

» Νέοι ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα.
από Georgedim Τετ 7 Νοε 2018 - 20:39

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Πήγαινε κάτω

Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από lander474 Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 14:02

Καλημέρα σε όλους

Ένα φαινόμενο που βλέπω πάρα πολύ σε τροχόσπιτα είναι ότι πολλοί κάτοχοι αυτών βγάζουν τίς ρόδες με σκοπό όπως λένε να ξεκουράσουν τα αμορτισέρ και να προστατεύσουν τά λάστιχα η επειδή το χουν κάπου μόνιμα τίς βγάζουν επίσης για να μην κλαπέι το τροχόσπιτο .
Για να βγούν όμως έχουν ζορίσει τα ποδαράκια (είτε βαρέως τύπου είτε ελαφρού τύπου) ώστε να μη πατάνε οι ρόδες κάτω και να μπρούν να βγούν. Πολλοί μετά αφού τις βγάλουν χρησιμοποιούν κάτι στηρήγματα που προσαρμόζονται στον τροχό όπως η ρόδες για να πατάει εκει το τροχόσπιτο .
Φτάνω στο σημείο να λέω γιατί να κάνουν κάτι τέτοιο γιατί οι ρόδες να βγούν ???????
Μια περίπτωση όπως είπα είναι για να μη κλαπεί το τροχόσπιτο . Αν ο κλέφτης το βάλει στο μάτι δε μπορεί να βάλει 2 ρόδες να το πάρει και να φύγει ???????? δεν είναι δύσκολο για αυτούς
Δεύτερη περίπτωση για να μην κουράζονται τα αμορτισέρ πράγμα που διαφωνώ έχω ακούσει περιπτώσεις ότι τα αμορτισέρ πρέπει να πατάνε κανονικά διαφορετικά χαλάνε , άραγε ισχύει αυτό ?????
Τρίτη περίπτωση να μην καταπονούνται τα λάστιχα κι εδώ έχω να πώ ότι η ζωή των λαστίχων είναι για 4 χρόνια προεραιτικά μετά τη 4ετία θέλουν αλαγή , είτε είναι εκτός είτε εντός ακόμη κι αν έχουν πολλά λινά .Αυτό μου το χει πει και άνθρωπος δικός μου που κάνει αλλαγές λαστίχων
Αναρωτιέται κανείς πόσο καταπονείται το τροχόσπιτο όταν πατάει στα ποδαράκια και δεν πατάει στις ρόδες του (πολλοί το αφήνουν να πατάει στα ποδαράκια μόνο τα δικά του ούτε καλά καλά σε εξτρά . Φανταστείτε ένα τροχόσπιτο χωρίς ρόδες με άτομα μέσα η παιδάκια που χοροπηδάνε τί γίνεται ?????
Νομίζω ότι οι ρόδες δεν πρέπει να βγαίνουν από το τροχόσπιτο ποτέ άλλοστε για αυτό το λένε και τροχόσπιτο είναι με ρόδες πρέπει να είναι πάντα πάνω και να βγαίνουν μόνο για αντικατάσταση . Στα αυτοκίνητα όταν δεν τα κινούμε βγάζουμε τίς ρόδες δε νομίζω γιατί να το κάνουμε στα τροχόσπιτα????????

Σχετικά με τα ποδαράκια αυτά τα χρηισιμοποιούμε για να στηρίζουμε το τροχόσπιτο κι όχι για να το σηκώνουμε στον αέρα ποδαράκια είναι οχι γρύλοι . ένα τροχόσπιτο όταν στηρίζεται στα ποδαράκια του στις ρόδες και το ροδάκι έχει μια καλή στήριξη όταν σηκ΄νεται στον αέρα δημιουργείται αστάθεια και ίσως ζημιά στα ποδαράκια

Λίγο ασυνήθιστο το θέμα αυτό που άνοιξα αλλά θα έπρεπενα το κουβεντιάσουμε λίγο .
avatar
lander474


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 14:50

Δεν ξέρω αν είναι ασυνήθιστο Τάσο, είναι όμως χρήσιμο. Στα περισσότερα που είπες συμφωνώ, το θέμα με τα αμορτισέρ δεν το γνωρίζω, κατά πόσο δηλαδή χάνουν τη φόρμα τους όταν κρέμονται ελεύθερα. Αν το τροχόσπιτο στηρίζεται στα ποδαρικά του χωρίς τροχούς υπάρχει κίνδυνος παραμόρφωσης, αφού η καρότσα είναι σχεδιασμένη να δέχεται το βάρος κατά κύριο λόγο στον άξονα. Ίσως και να δημιουργήσει προβλήματα στο δάπεδο, αφού κάποια ποδαρικά έχουν και στήριγμα στο ξύλο.
Είναι αρκετοί όμως εκείνοι που βγάζουν μεν τους τροχούς, αλλά στηρίζουν με τρίποδα το τροχόσπιτο από τον άξονα, με τα ποδαρικά να υποβοηθούν. Άλλοι βάζουν τέτοια τρίποδα και πλησίον των ποδαρικών, οπότε ανακουφίζουν και αυτά. Αυτά τα έχω δει σε πάρκινγκ τροχοσπίτων αλλά και σε τροχόσπιτα που βρίσκονται σε κάμπινγκ επί μακρό χρονικό διάστημα.
Περισσότερα στοιχεία για τις επιπτώσεις ενός τακαρισμένου τροχοσπίτου θα μας δώσουν εκείνοι που χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο ακινησίας.
Προσωπικά δεν βγάζω τους τροχούς, μετακινώ όμως κάθε μήνα το τροχόσπιτο για να αλλάξουν θέση οι τροχοί και να γλυτώσω την παραμόρφωση.
avatar
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από BARRACUDA Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 15:11

Τα ποδια του τροχόσπιτου καταπονούνται αρκετά ακόμη και σε ολιγοήμερα στησίματα. Το βάρος πρέπει να πέφτει πάντα στις ρόδες. Έχω σπάσει ποδαρικό (βαρέως τύπου) επειδή ήταν το μέρος επικλεινές και το ζόρισα να σηκώσω αρκετά την μπροστά μεριά μου.

Ρώτησα λοιπόν και έμαθα...

Η λύση για βαριά τροχόσπιτα όπως αυτό που έχω είναι οι γρύλλοι και μάλιστα οι μηχανικοί και όχι οι υδραυλικοί.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]







Φρόντισα να προμηθευτώ λοιπόν 4 και μάλιστα σε πολύ οικονομική τιμή από μέρος που πουλούσαν (παλαιά) μεταχειρισμένα ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Τους αγόρασα με 5 Ευρώ τον κάθε ένα, (ενώ στην αγορά έχουν περίπου 15 ο ένας),τους έχω μόνιμα στην μπαγαζιέρα κλειστούς και πιάνουν ελάχιστο χώρο και τους βάζω πάντα φροντίζοντας να πιάνουν στο σασί λίγο πίσω από κάθε ποδαρικό.Ουσιαστικά με αυτούς "στήνω" και μετά απλά ακουμπάω και τα ποδαρικάχωρίς να τα καταπονώ καθόλου.
avatar
BARRACUDA


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από caminador Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 16:08

Μπράβο σου πολύ καλή ιδέα και δυο νάχεις σε γλυτώνουν από ζόρια,βέβαια τα 4 σε καλύπτουν 100%,δεν μας είπες που τα βρήκες;
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από Masterless Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 16:34

..................και τους βάζω πάντα φροντίζοντας να πιάνουν στο σασί λίγο πίσω από κάθε ποδαρικό.Ουσιαστικά με αυτούς "στήνω" και μετά απλά ακουμπάω και τα ποδαρικάχωρίς να τα καταπονώ καθόλου.

Φίλε μας, Barracuda................. cheers
Κάνεις το τέλειο............... Wink
avatar
Masterless


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 16:50

Πολύ ωραία λύση οι γρύλοι BARRACUDA μπορώ να πω μου αρέσει περισσότερο από το να έχω τρίποδα .

Τώρα όσο αφορά το αν θα πρέπει να αφαιρούνται τα λάστιχα η γνώμη μου είναι ναι αν δεν βαριέσαι .
Όταν τα βγάλεις πρέπει να τα αποθηκεύσεις σε μέρος που να μην τα βλέπει ήλιος , να μην έχει μεγάλες θερμοκρασίες, θα πρέπει να αφαιρέσεις πίεση και να έχουν μέχρι 20 psi .
Μόνο έτσι μπορείς να πεις ότι αυξάνεις την διάρκεια ζωής του λάστιχου.

Το τροχόσπιτο για να μην είναι στον αέρα θα πρέπει να έχεις ένα ζευγάρι παλιές ζάντες με παλιά λάστιχα να βάλεις όσο θα είναι σταθμευμένο .

Εγώ δεν κάνω τίποτα από αυτά . Βαριέμαιεεεεεε.

Όταν μετά από αρκετό διάστημα ακινησίας σηκώνω το τροχόσπιτο και γυρίζω τον τροχό στο σημείο που πάταγε το λάστιχο υπάρχει μια παραμόρφωση, μετά από μερικά χιλιόμετρα όμως στρώνει και είναι μια χαρά .
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 17:00

Τάσο, όπως και να ‘χει είναι ένα χρηστικό θέμα.

Πράγματι, η στήριξη του τροχόσπιτου, έχει πολλές παραμέτρους.
Άλλο είναι όταν το τροχόσπιτο είναι σε "χειμέρια" νάρκη … αράζει δηλαδή χωρίς να χρησιμοποιείται
και άλλο, εάν είναι κάπου στημένο και λειτουργεί.
Παίζει βέβαια και το βάρος το ρόλο του, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις,
(σε μεγάλα και βαριά τροχόσπιτα), τα ποδαρικά του είναι πιο ενισχυμένα, είναι αυτά που λέμε βαρέως τύπου.

Όταν είναι για άραγμα χωρίς χρήση, σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να βγούν οι ρόδες του.
Αρκεί, να στηριχθεί στα ίδια μέσα.
Προσωπικά, χρησιμοποιώ και δύο πρόσθετα στηρίγματα,
που "πιάνουν" στο σασί και είναι κοντά στον άξονα.
Εδώ πρέπει να βοηθάει και το είδος του σασί.

Η μετατόπιση λίγο εμπρός ή πίσω, όπως έγραψε και ο Γιώργος, κάνει καλό στα λάστιχα,
όπου υπάρχει ο κίνδυνος παραμόρφωσης των λινών του.
Μια ματιά πάντως και εδώ, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
θα δούμε και άλλα συμπληρωματικά στοιχεία.

Επίσης, είναι σίγουρο, ότι τα ποδαράκια, δεν είναι και για πολλά … !
Παίζει ρόλο και το έδαφος. Αν είναι λίγο επικλινές, μπορεί να στραβώσουν ...
... ή ακόμη και να σπάσουν … (όπως είπε και ο Τάκης – BARRACUDA).

Από την άλλη παίζει ρόλο και το πού είναι στηριγμένα τα ποδαράκια.
Έχω δει σε τροχόσπιτα, ιδίως στα εμπρός, να μην πατάνε όλα τα σημεία στήριξης στο σασί …
Αυτό, ίσως δημιουργήσει και πρόβλημα στο δάπεδο, αν υπάρξει κάποιο παραπάνω ζόρισμα.

Η άποψή μου είναι και το κάνω πάντα, να χρησιμοποιώ πρόσθετα στηρίγματα,
όταν το τροχόσπιτο θα μείνει και θα λειτουργήσει σε ένα camping.
Το ίδιο έχω κάνει και τώρα, που είναι αραχτό.
Τις ρόδες δεν τις έχω βγάλει ποτέ.
Όμως, δεν ακουμπούν και τελείως κάτω, όπως όταν είναι στο δρόμο.
Το μεγαλύτερο βάρος, το δέχονται τα δύο πρόσθετα στηρίγματα,
που βάζω κοντά στον άξονα και λιγότερο τα ποδαράκια.

Η λύση πάντως του Τάκη με τους γρύλους, μια χαρά ιδέα είναι.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από BARRACUDA Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 17:05

caminador έγραψε:Μπράβο σου πολύ καλή ιδέα και δυο νάχεις σε γλυτώνουν από ζόρια,βέβαια τα 4 σε καλύπτουν 100%,δεν μας είπες που τα βρήκες;



Στην αρχή πήγα να πάρω καινούριους αλλά τους βρήκα από 25 μέχρι και 15 ευρώ (το praktiker τους έχει 15) αλλά είναι για 400 κιλά .

Κοιτούσα όπως καταλαβαίνεις και τα βάρη που σηκώνουν (Όλοι έχουν επάνω ταμπελάκι συνήθως κίτρινο και λέει το βάρος που σηκώνουν)

Οπότε βγήκα στο ψάξιμο και βρήκα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ και αχρησιμοποίητους σε μαγαζιά με παλαιά ανταλλακτικά αυτοκινήτων .Είχαν όλοι σχεδόν στην οδό Φρατζή αλλά και στη Θηβών στο ύψος του "Δηλαβέρη" από εκεί πήρα και εγώ. Αυτοί όλοι οι επαγγελματίες παίρνουν για ανταλλακτικά ολόκληρα αυτοκίνητα και τα διαλύουν και συνήθως ο γρύλος είναι μέσα οπότε έχουν πολλούς. Κοίταξα τα βάρη λοιπόν και πήρα 4 που να σηκώνουν τουλάχιστον 750 κιλά έκαστος με μόλις 5 ευρώ τον κάθε έναν.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BARRACUDA στις Δευ 22 Οκτ 2012 - 17:12, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : αναγραμματισμός)
avatar
BARRACUDA


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Δευ 22 Οκτ 2012 - 17:18

Γιωργάκος έγραψε:Εγώ δεν κάνω τίποτα από αυτά . Βαριέμαιεεεεεε.

Μαζί σου χρυσόστομε κ. συντονιστά μου ! ! . . . cheers



Λες να φταίει, και να μας πιάνει αυτή η άτιμη η εφηβεία μας ; Rolling Eyes
Αλλά πάλι . . . σκέφτομαι . . . πως δεν πιάνει και τον Πρόεδρο ; Rolling Eyes Very Happy
avatar
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από antreas hobby Την / Το Τρι 23 Οκτ 2012 - 17:01

Το ξεχειμώνιασμα του δικού μου τροχόσπιτου έχει ως εξής.
Τέσσερα τρίποδα στο ενδιάμεσο ποδαρικού και άξονα αλλά πιο κοντά στον άξονα όμως...
Το ύψος που νομίζω ότι είναι καλό τόσο όσο... ώστε οι τροχοί να ακουμπάνε στο έδαφος και να κρατάνε το βάρος τους και ίσα να μην κρέμεται το αμορτισέρ επίσης δίνω πολύ μεγάλη σημασία το τροχόσπιτο να είναι αυστηρά και εντελώς ζυγισμένο στο τέλος κατεβάζω και τα ποδαρικά που τα σφίγγω όσο χρειάζεται .... όχι να σηκώνουν το τροχόσπιτο απλά γι την σιγουριά από τυχόν μετακίνηση
Όσο για τα λάστιχα τα καλύπτω να μην τα χτυπά ο ήλιος.
avatar
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 23 Οκτ 2012 - 18:04

Τάκη σ`ευχαριστώ θα πάω να ψάξω δυο για το δρόμο τα θεωρώ απαραίτητα.Σ`ένα κάμπινκ τής Καταλωνίας κάποτε,ήταν Ανοιξη,έπεσε ένας τροχός σε λάκο είχε χόρτα και δεν φαινόταν, και ζορίστηκα και εγώ και τα ποδαρικά.
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από ???????? Την / Το Τρι 23 Οκτ 2012 - 20:15

Καλησπέρα ,

Το συγκεκριμένο θέμα για μένα προσωπικά θα έλεγα ότι είναι εντελώς υποκειμενικό. Αυτό το λέω , γιατί συχνά πυκνά ακούγονται γνώμες και προτάσεις οι οποίες έρχονται σε πλήρη αντίφαση μεταξύ τους από ανθρώπους σχετικούς... του χώρου και δεν μιλάω μόνον για εμπόρους. Οι έμποροι άλλωστε απλά πουλάνε. Ο συλλογισμός και η επιχειρηματολογία του φίλου μας του Τάσου που άνοιξε το θέμα με βρίσκει σύμφωνο 100%. Δεν μπορείς να πείς πώς η μια ή η άλλη λύση είναι η απολύτως σωστή. Στον καθένα μας υπάρχουν ξεχωριστοί παράμετροι που εν τέλη διαμορφώνουν την τελική απόφαση που θα πάρουμε. Άν για παράδειγμα κάποιος το αφήσει σταθμευμένο παραπάνω από 4 χρόνια όπως λέει ο τάσος δεν υπάρχει νόημα να τα αφαιρέσει γιατί πάλι θα θεωρούνται ''μπαγιάτικα". οπότε θα πρέπει να τα αλλάξουμε. Είμαι σίγουρος πώς στο συγκεκριμένο θέμα όσα άτομα και αν ρωτήσεις , τόσες διαφορετικές απόψεις θα πάρεις. Έτσι έγινε και στη περίπτωση τη δική μου. Όλες οι απόψεις μεταξύ τους ήταν διαφορετικές και φυσικά δεν ''έδεναν'' . Λύσεις υπάρχουν πολλές , πάρα πολλές ο καθένας μπορεί να κάνει ότι αποφασίσει για την δική του περίπτωση. Άρα το συμπέρασμα είναι πώς στο συγκεκριμένο θέμα...δεν υπάρχει υπόδειξη σωστής χρήσης της ''μόνιμης'' ή μη στήριξης του τροχόσπιτου διότι πολύ απλά η περίπτωση του καθενός μας μαζί με τις παραμέτρους που συνθέτουν το όλο "σκηνικό" διαφέρουν στα σημεία. Επιπλέον υπάρχουν πολλά "πρέπει" για αυτά τα θέματα και πολλά "θα πρέπει'' που μπορούμε να προτείνουμε στους φίλους μας αλλά το πιο σημαντικό και χρήσιμο θα ήταν αν πραγματικά τα έχουμε εφαρμόσει στη πράξη εμείς οι ίδιοι πρώτα και μπορούμε με κάποια αντικειμενικότητα να πούμε πώς οδηγούν σε αποτέλεσμα καλό χωρίς να "ξεπατώνεται" ο άλλος στη δουλειά και του χαλάει το κέφι στη προσπάθεια του να εφαρμόσει αυτά που πιθανόν να του προτείνω εγώ ο ''σωστός"....

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αφαίρεση τροχών και σήκωμα τροχοσπίτου στον αέρα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τετ 24 Οκτ 2012 - 0:55

Είναι προφανές, ότι η κάθε άποψη που εκφράζει κάποιος είναι υποκειμενική ...

Όμως, σε όσα αναφέρθηκαν, δεν βρήκα αντιφάσεις.
Όλα ξεκινούν, από το τι έχουμε αποφασίσει να κάνουμε όταν αυτό είναι ακίνητο.
Αλλιώς, θα ενεργήσουμε αν το τροχόσπιτο το χρησιμοποιούμε ...
και αλλιώς, όταν απλώς το παρκάρουμε, χωρίς να "ζούμε" μέσα.

Στην μόνιμη εγκατάσταση, όπου το χρησιμοποιούμε, οι λύσεις ... είναι δύο.
Είτε βγάζεις τα λάστιχα ... είτε τα αφήνεις.
Αν τα βγάλεις, προστατεύεις και τις ζάντες από την "ταλαιπωρία" ...
... τα λάστιχα είναι έτσι και αλλιώς "ξεγραμμένα"!

Το "σήκωμα στον αέρα" είναι άλλο θέμα, άσχετο με τα λάστιχα.
Έχει να κάνει κυρίως με το σασί του τροχόσπιτου, το οποίο αντέχει ένα ορισμένο βάρος.
Το οποίο βάρος, το μικτό δηλαδή, αναφέρεται όταν αυτό είναι σε κίνηση.

Όταν όμως είναι σε στάση και χρησιμοποιείται το τροχόσπιτο, τα πράγματα αλλάζουν.
Το βάρος πολλαπλασιάζεται ... αφού προστίθεται και το βάρος ... των "κατοίκων" του.
Στην περίπτωση αυτή, καλό είναι να υπάρχουν πρόσθετα στηρίγματα στο σασί,
έτσι ώστε να το "ανακουφίζουν", (... όπως και τον άξονα) από το πρόσθετο βάρος.

Σημαντικό ρόλο, παίζει και η κλίση του εδάφους.
Όταν είναι επικλινές, τα ποδαράκια, όπως και ο άξονας, δεν δέχονται το ίδιο φορτίο ...
... καθόσον το τροχόσπιτο πρέπει να είναι οριζοντιωμένο.
Εδώ και σε αυτή την περίπτωση, τα πρόσθετα στηρίγματα θα βοηθήσουν.

Στην προσωρινή στάση, αν τώρα θέλεις και να το κυκλοφορείς, δεν βγάζεις τα λάστιχα ...
και απλά κάνεις ενέργειες, που δεν δημιουργούν πρόβλημα στα λάστιχα,
ή τα βγάζεις, για λόγους προστασίας (κλοπή).
Σ' αυτή την περίπτωση, το έδαφος είναι σχεδόν πάντα ομαλό (πχ. parking) ...
... οπότε, δεν χρειάζονται (εφόσον δεν χρησιμοποιείται) και τα πρόσθετα στηρίγματα.


avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης