Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από aisxylos Σήμερα στις 12:05

» Φρένα στη ρυμούλκηση τροχόσπιτου
από triptec Χθες στις 21:09

» ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
από caminador Τρι 16 Ιουλ 2019 - 11:11

» Μπρατισλάβα, ....η πόλη των βασιλέων.
από Patrinos Δευ 15 Ιουλ 2019 - 14:10

» Η μανία της φύσης .
από Georgedim Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 13:08

» Καταστροφή αυτοκινούμενου με νεκρούς στη Χαλκιδική
από caminador Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 11:57

» Δίπλωμα οδήγησης με κοινοτικό κωδικό αριθμό "96"
από ladakias Σαβ 13 Ιουλ 2019 - 17:25

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από traveller Τετ 10 Ιουλ 2019 - 6:28

» Διασταυρώσεις - Προτεραιότητα
από Georgedim Τρι 9 Ιουλ 2019 - 11:56

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από caminador Τρι 2 Ιουλ 2019 - 21:31

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Τρι 2 Ιουλ 2019 - 12:50

» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 13:18

» Ιράν
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 12:46

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:35

Με την ευκαιρία των αυτόματων σασμάν έχω να πω ότι την παλιάάάά εποχή απ΄ ότι μου έχουν πει ( δεν θέλω γελάκια ) για τα αυτόματα αυτοκίνητα ιδανικά τροχόσπιτα ήταν τα elnagh τα οποία είχαν ηλεκτρικά φρένα .

Όταν φρενάριζε το αυτοκίνητο και άναβαν τα στοπ έπαιρναν ρεύμα δύο ηλεκτρομαγνήτες στα ταμπούρα και φρενάριζε το τροχόσπιτο .

Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τροχόσπιτα με ηλεκτρομαγνητικά φρένα .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:41

Το θέμα είναι πόσο το φρενάριζαν, επιβράδυναν ή κάθε φορά κομπλάρανε;
Aigagros
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:44

Δεν ξέρω για να πω . Αλλά για να επικρατήσουν τα αδρανείας ...........
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 22:39

Γιώργο (Γιωργάκο) τα ηλεκτρικά φρένα που περιγράφεις υπήρχαν συμπληρωματικά στα κανονικά ή ήταν τα μοναδικά φρένα του τροχόσπιτου;
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 22:47

Ήταν τα μοναδικά φρένα στην κατηγορία των 1000 Kg .
Δεν ξέρω τα μεγάλα τροχόσπιτα αν είχαν ηλεκτρικά .

Εγώ τότε έψαχνα για τροχόσπιτο μέχρι 4 μέτρα .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 1:05

Από όσο γνωρίζω και 'γω, ήταν τα μοναδικά φρένα, στα υπόψη τροχόσπιτα.
Το βάρος μάλιστα στα μεγαλύτερα (τροχόσπιτα), έφτανε τα 1200 κιλά.

Τα ηλεκτρομαγνητικά φρένα, ξεκίνησαν από την Αμερική (Η.Π.Α.) ...
... από όσο θυμάμαι, από τα κιτάπια της τότε εποχής ...
Εκεί βέβαια τα τροχόσπιτα, έχουν ένα κάποιο (μεγάλο) ... βάρος ... !

Λειτουργούν με βάση το STOP του αυτοκινήτου.

Σαν πλεονέκτημα, αναφέρεται η άμεση ανταπόκριση της αντίδρασης του φρένου, με το πάτημα του πεντάλ.
Λειτουργούν, πάντοτε ανάλογα με τη θέληση του οδηγού ... όποτε πατάει ή αφήνει το πεντάλ ...
Δυνητικά, μπορούν να λειτουργήσουν, έστω και αν η χούφτα αποσυνδεθεί από τον κοτσαδόρο ...
... με την προϋπόθεση βέβαια, ότι δεν θα έχει αποσυνδεθεί το καλώδιο, από την πρίζα ... ! Wink
Επίσης, μπορούν να λειτουργούν, με την ίδια ευκολία, είτε στην πορεία προς τα εμπρός, είτε προς τα πίσω,
χωρίς την αυτόματη ή χειροκίνητη όπισθεν, των αδρανειακών μηχανισμών.

Όσον αφορά τώρα στα μειονεκτήματα, αναφέρονται ...
... η μη λειτουργία τους, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει από ρεύμα ...
... και κυρίως, σε περιπτώσεις, όπου φρενάρουμε με τον κινητήρα, χωρίς να πατάμε το πεντάλ του φρένου ...
... τότε δηλαδή, το ρυμουλκούμενο ... δεν φρενάρει ... !

Θεωρούνται πάντως καλύτερη περίπτωση, για βαριά και μεγάλα οχήματα - τροχόσπιτα ...
... και αυτός είναι ο λόγος, που έχουν επικρατήσει στις Η.Π.Α.
... ενώ στην Ευρώπη, με τα μικρότερα (συγκριτικά) μεγέθη, έχουν επικρατήσει τα φρένα αδράνειας.
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από apostat Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:11

Δεν ξέρω τίποτα για αυτά, αλλά υποθέτω ότι δεν είναι ότι καλύτερο. Τα φρένα ή είναι αναμμένα, ή είναι σβηστά. Αν ανάλογα με το ρεύμα φρενάρει ή δεν φρενάρει το τροχόσπιτο, σημαίνει ότι τα φρένα θα είναι αδύναμα. Δεν μπορεί να κοκαλώνει όταν απλά θέλουμε να ρυθμίσουμε λίγο την ταχύτητα από τα 100 στα 95.
Από την λογική τους τέτοια φρένα δεν έχουν καμία προοδευτικότητα, ενώ το κλασικό φρενάρει απαλά ή έντονα, ανάλογα με το πόσο φρενάρει το αυτοκίνητο.
apostat
apostat


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:45

Χωρίς και 'γω να είμαι ειδικός, επειδή η προοδευτικότητα που ανέφερε ο Στάθης,
είναι αρκετά σημαντική σε ένα φρενάρισμα ...
... θεωρώ, ότι σίγουρα θα έχει υπάρξει μια κάποια εξέλιξη, στα οχήματα όπου λειτουργεί,
ίσως με την προσθήκη συμπληρωματικών (... ηλεκτρονικών ; ή άλλων ) διατάξεων, που θα ενεργούν,
επιπρόσθετα, όταν αυτό απαιτείται.

Πιθανόν και τα (ηλεκτρικά) φρένα, να έχουν διαφοροποιημένη σχετικά διάταξη (κατασκευή).

Αναφέρομαι, με βάση τη λογική και όχι τη γνώση ...
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:52

Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος και πόσο θα μπορούσε να είναι ελκυστικό οικονομικά το τροχόσπιτο βάσει της τελικής του τιμής...
Aigagros
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από apostat Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 11:02

Aigagros έγραψε:Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος
Μπορεί να είναι ένα χρέπι του κερατά, αλλά θα έχει φρενάρες, Very Happy
apostat
apostat


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 11:08

Aigagros έγραψε:Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος και πόσο θα μπορούσε να είναι ελκυστικό οικονομικά το τροχόσπιτο βάσει της τελικής του τιμής...
Γιώργο, δεν διαφωνώ για το κόστος.
Ίσως, να ήταν αυτός ο κύριος λόγος, που δεν επικράτησαν στην Ευρώπη,
όπου τα τροχόσπιτα, είναι και μικρότερα και ελαφρύτερα, συγκριτικά με αυτά της Αμερικής...
και βέβαια οικονομικότερα.
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης