Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από caminador Σήμερα στις 19:40

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Σήμερα στις 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Χθες στις 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

» Περιφέρεια ΠΑΦΟΥ 2018 με τη ματιά του caminador.
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:06

» ΔΕΗ: Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:03

» Λιβαδειά
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:59

» Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά σε λίμνη με τροχόσπιτο
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:54

» μπριζα τροχοσπιτου
από ladakias Σαβ 17 Νοε 2018 - 23:20

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:36

» Δοκιμασία αξιολόγησης κινδύνου Σακχαρώδη Διαβήτη
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:24

» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από friar Τετ 14 Νοε 2018 - 22:41

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:43

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:40

» Έκθεση Αυτοκινήτου "Αυτοκίνηση 2018"
από Batfalcon Τρι 13 Νοε 2018 - 18:57

» Opel Vivaro 1.9D μετατροπη για καμπινγκ.
από Georgedim Κυρ 11 Νοε 2018 - 21:12

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από caminador Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:09

» starckeman 470pe 2002
από ladakias Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:06

» Νέοι ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα.
από Georgedim Τετ 7 Νοε 2018 - 20:39

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:35

Με την ευκαιρία των αυτόματων σασμάν έχω να πω ότι την παλιάάάά εποχή απ΄ ότι μου έχουν πει ( δεν θέλω γελάκια ) για τα αυτόματα αυτοκίνητα ιδανικά τροχόσπιτα ήταν τα elnagh τα οποία είχαν ηλεκτρικά φρένα .

Όταν φρενάριζε το αυτοκίνητο και άναβαν τα στοπ έπαιρναν ρεύμα δύο ηλεκτρομαγνήτες στα ταμπούρα και φρενάριζε το τροχόσπιτο .

Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τροχόσπιτα με ηλεκτρομαγνητικά φρένα .
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:41

Το θέμα είναι πόσο το φρενάριζαν, επιβράδυναν ή κάθε φορά κομπλάρανε;
avatar
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:44

Δεν ξέρω για να πω . Αλλά για να επικρατήσουν τα αδρανείας ...........
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 22:39

Γιώργο (Γιωργάκο) τα ηλεκτρικά φρένα που περιγράφεις υπήρχαν συμπληρωματικά στα κανονικά ή ήταν τα μοναδικά φρένα του τροχόσπιτου;
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 13 Σεπ 2012 - 22:47

Ήταν τα μοναδικά φρένα στην κατηγορία των 1000 Kg .
Δεν ξέρω τα μεγάλα τροχόσπιτα αν είχαν ηλεκτρικά .

Εγώ τότε έψαχνα για τροχόσπιτο μέχρι 4 μέτρα .
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 1:05

Από όσο γνωρίζω και 'γω, ήταν τα μοναδικά φρένα, στα υπόψη τροχόσπιτα.
Το βάρος μάλιστα στα μεγαλύτερα (τροχόσπιτα), έφτανε τα 1200 κιλά.

Τα ηλεκτρομαγνητικά φρένα, ξεκίνησαν από την Αμερική (Η.Π.Α.) ...
... από όσο θυμάμαι, από τα κιτάπια της τότε εποχής ...
Εκεί βέβαια τα τροχόσπιτα, έχουν ένα κάποιο (μεγάλο) ... βάρος ... !

Λειτουργούν με βάση το STOP του αυτοκινήτου.

Σαν πλεονέκτημα, αναφέρεται η άμεση ανταπόκριση της αντίδρασης του φρένου, με το πάτημα του πεντάλ.
Λειτουργούν, πάντοτε ανάλογα με τη θέληση του οδηγού ... όποτε πατάει ή αφήνει το πεντάλ ...
Δυνητικά, μπορούν να λειτουργήσουν, έστω και αν η χούφτα αποσυνδεθεί από τον κοτσαδόρο ...
... με την προϋπόθεση βέβαια, ότι δεν θα έχει αποσυνδεθεί το καλώδιο, από την πρίζα ... ! Wink
Επίσης, μπορούν να λειτουργούν, με την ίδια ευκολία, είτε στην πορεία προς τα εμπρός, είτε προς τα πίσω,
χωρίς την αυτόματη ή χειροκίνητη όπισθεν, των αδρανειακών μηχανισμών.

Όσον αφορά τώρα στα μειονεκτήματα, αναφέρονται ...
... η μη λειτουργία τους, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει από ρεύμα ...
... και κυρίως, σε περιπτώσεις, όπου φρενάρουμε με τον κινητήρα, χωρίς να πατάμε το πεντάλ του φρένου ...
... τότε δηλαδή, το ρυμουλκούμενο ... δεν φρενάρει ... !

Θεωρούνται πάντως καλύτερη περίπτωση, για βαριά και μεγάλα οχήματα - τροχόσπιτα ...
... και αυτός είναι ο λόγος, που έχουν επικρατήσει στις Η.Π.Α.
... ενώ στην Ευρώπη, με τα μικρότερα (συγκριτικά) μεγέθη, έχουν επικρατήσει τα φρένα αδράνειας.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από apostat Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:11

Δεν ξέρω τίποτα για αυτά, αλλά υποθέτω ότι δεν είναι ότι καλύτερο. Τα φρένα ή είναι αναμμένα, ή είναι σβηστά. Αν ανάλογα με το ρεύμα φρενάρει ή δεν φρενάρει το τροχόσπιτο, σημαίνει ότι τα φρένα θα είναι αδύναμα. Δεν μπορεί να κοκαλώνει όταν απλά θέλουμε να ρυθμίσουμε λίγο την ταχύτητα από τα 100 στα 95.
Από την λογική τους τέτοια φρένα δεν έχουν καμία προοδευτικότητα, ενώ το κλασικό φρενάρει απαλά ή έντονα, ανάλογα με το πόσο φρενάρει το αυτοκίνητο.
avatar
apostat


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:45

Χωρίς και 'γω να είμαι ειδικός, επειδή η προοδευτικότητα που ανέφερε ο Στάθης,
είναι αρκετά σημαντική σε ένα φρενάρισμα ...
... θεωρώ, ότι σίγουρα θα έχει υπάρξει μια κάποια εξέλιξη, στα οχήματα όπου λειτουργεί,
ίσως με την προσθήκη συμπληρωματικών (... ηλεκτρονικών ; ή άλλων ) διατάξεων, που θα ενεργούν,
επιπρόσθετα, όταν αυτό απαιτείται.

Πιθανόν και τα (ηλεκτρικά) φρένα, να έχουν διαφοροποιημένη σχετικά διάταξη (κατασκευή).

Αναφέρομαι, με βάση τη λογική και όχι τη γνώση ...
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:52

Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος και πόσο θα μπορούσε να είναι ελκυστικό οικονομικά το τροχόσπιτο βάσει της τελικής του τιμής...
avatar
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από apostat Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 11:02

Aigagros έγραψε:Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος
Μπορεί να είναι ένα χρέπι του κερατά, αλλά θα έχει φρενάρες, Very Happy
avatar
apostat


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 14 Σεπ 2012 - 11:08

Aigagros έγραψε:Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος και πόσο θα μπορούσε να είναι ελκυστικό οικονομικά το τροχόσπιτο βάσει της τελικής του τιμής...
Γιώργο, δεν διαφωνώ για το κόστος.
Ίσως, να ήταν αυτός ο κύριος λόγος, που δεν επικράτησαν στην Ευρώπη,
όπου τα τροχόσπιτα, είναι και μικρότερα και ελαφρύτερα, συγκριτικά με αυτά της Αμερικής...
και βέβαια οικονομικότερα.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης