www.taxidiarides.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42

» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43

» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22

» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15

» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50

» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11

» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04

» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47

» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32

» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07

» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16

» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59

» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33

» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44

» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35

» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24

» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17

» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37

» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05

» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
About Us

Welcome to the forum www.taxidiarides.gr

Welcome to the forum  www.taxidiarides.gr

Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...


Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

5 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:35

Με την ευκαιρία των αυτόματων σασμάν έχω να πω ότι την παλιάάάά εποχή απ΄ ότι μου έχουν πει ( δεν θέλω γελάκια ) για τα αυτόματα αυτοκίνητα ιδανικά τροχόσπιτα ήταν τα elnagh τα οποία είχαν ηλεκτρικά φρένα .

Όταν φρενάριζε το αυτοκίνητο και άναβαν τα στοπ έπαιρναν ρεύμα δύο ηλεκτρομαγνήτες στα ταμπούρα και φρενάριζε το τροχόσπιτο .

Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τροχόσπιτα με ηλεκτρομαγνητικά φρένα .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Aigagros Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:41

Το θέμα είναι πόσο το φρενάριζαν, επιβράδυναν ή κάθε φορά κομπλάρανε;
Aigagros
Aigagros


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Πεμ 13 Σεπ 2012 - 21:44

Δεν ξέρω για να πω . Αλλά για να επικρατήσουν τα αδρανείας ...........
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Georgedim Πεμ 13 Σεπ 2012 - 22:39

Γιώργο (Γιωργάκο) τα ηλεκτρικά φρένα που περιγράφεις υπήρχαν συμπληρωματικά στα κανονικά ή ήταν τα μοναδικά φρένα του τροχόσπιτου;
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Γιωργάκος Πεμ 13 Σεπ 2012 - 22:47

Ήταν τα μοναδικά φρένα στην κατηγορία των 1000 Kg .
Δεν ξέρω τα μεγάλα τροχόσπιτα αν είχαν ηλεκτρικά .

Εγώ τότε έψαχνα για τροχόσπιτο μέχρι 4 μέτρα .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Παρ 14 Σεπ 2012 - 1:05

Από όσο γνωρίζω και 'γω, ήταν τα μοναδικά φρένα, στα υπόψη τροχόσπιτα.
Το βάρος μάλιστα στα μεγαλύτερα (τροχόσπιτα), έφτανε τα 1200 κιλά.

Τα ηλεκτρομαγνητικά φρένα, ξεκίνησαν από την Αμερική (Η.Π.Α.) ...
... από όσο θυμάμαι, από τα κιτάπια της τότε εποχής ...
Εκεί βέβαια τα τροχόσπιτα, έχουν ένα κάποιο (μεγάλο) ... βάρος ... !

Λειτουργούν με βάση το STOP του αυτοκινήτου.

Σαν πλεονέκτημα, αναφέρεται η άμεση ανταπόκριση της αντίδρασης του φρένου, με το πάτημα του πεντάλ.
Λειτουργούν, πάντοτε ανάλογα με τη θέληση του οδηγού ... όποτε πατάει ή αφήνει το πεντάλ ...
Δυνητικά, μπορούν να λειτουργήσουν, έστω και αν η χούφτα αποσυνδεθεί από τον κοτσαδόρο ...
... με την προϋπόθεση βέβαια, ότι δεν θα έχει αποσυνδεθεί το καλώδιο, από την πρίζα ... ! Wink
Επίσης, μπορούν να λειτουργούν, με την ίδια ευκολία, είτε στην πορεία προς τα εμπρός, είτε προς τα πίσω,
χωρίς την αυτόματη ή χειροκίνητη όπισθεν, των αδρανειακών μηχανισμών.

Όσον αφορά τώρα στα μειονεκτήματα, αναφέρονται ...
... η μη λειτουργία τους, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει από ρεύμα ...
... και κυρίως, σε περιπτώσεις, όπου φρενάρουμε με τον κινητήρα, χωρίς να πατάμε το πεντάλ του φρένου ...
... τότε δηλαδή, το ρυμουλκούμενο ... δεν φρενάρει ... !

Θεωρούνται πάντως καλύτερη περίπτωση, για βαριά και μεγάλα οχήματα - τροχόσπιτα ...
... και αυτός είναι ο λόγος, που έχουν επικρατήσει στις Η.Π.Α.
... ενώ στην Ευρώπη, με τα μικρότερα (συγκριτικά) μεγέθη, έχουν επικρατήσει τα φρένα αδράνειας.
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από apostat Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:11

Δεν ξέρω τίποτα για αυτά, αλλά υποθέτω ότι δεν είναι ότι καλύτερο. Τα φρένα ή είναι αναμμένα, ή είναι σβηστά. Αν ανάλογα με το ρεύμα φρενάρει ή δεν φρενάρει το τροχόσπιτο, σημαίνει ότι τα φρένα θα είναι αδύναμα. Δεν μπορεί να κοκαλώνει όταν απλά θέλουμε να ρυθμίσουμε λίγο την ταχύτητα από τα 100 στα 95.
Από την λογική τους τέτοια φρένα δεν έχουν καμία προοδευτικότητα, ενώ το κλασικό φρενάρει απαλά ή έντονα, ανάλογα με το πόσο φρενάρει το αυτοκίνητο.
apostat
apostat


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:45

Χωρίς και 'γω να είμαι ειδικός, επειδή η προοδευτικότητα που ανέφερε ο Στάθης,
είναι αρκετά σημαντική σε ένα φρενάρισμα ...
... θεωρώ, ότι σίγουρα θα έχει υπάρξει μια κάποια εξέλιξη, στα οχήματα όπου λειτουργεί,
ίσως με την προσθήκη συμπληρωματικών (... ηλεκτρονικών ; ή άλλων ) διατάξεων, που θα ενεργούν,
επιπρόσθετα, όταν αυτό απαιτείται.

Πιθανόν και τα (ηλεκτρικά) φρένα, να έχουν διαφοροποιημένη σχετικά διάταξη (κατασκευή).

Αναφέρομαι, με βάση τη λογική και όχι τη γνώση ...
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Aigagros Παρ 14 Σεπ 2012 - 10:52

Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος και πόσο θα μπορούσε να είναι ελκυστικό οικονομικά το τροχόσπιτο βάσει της τελικής του τιμής...
Aigagros
Aigagros


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από apostat Παρ 14 Σεπ 2012 - 11:02

Aigagros έγραψε:Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος
Μπορεί να είναι ένα χρέπι του κερατά, αλλά θα έχει φρενάρες, Very Happy
apostat
apostat


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρομαγνητικά φρένα  Empty Απ: Ηλεκτρομαγνητικά φρένα

Δημοσίευση από Maximos Παρ 14 Σεπ 2012 - 11:08

Aigagros έγραψε:Για αναλογίσου όμως ότι με κάθε ένα από αυτά που ανέφερες πόσο ανεβαίνει το κόστος και πόσο θα μπορούσε να είναι ελκυστικό οικονομικά το τροχόσπιτο βάσει της τελικής του τιμής...
Γιώργο, δεν διαφωνώ για το κόστος.
Ίσως, να ήταν αυτός ο κύριος λόγος, που δεν επικράτησαν στην Ευρώπη,
όπου τα τροχόσπιτα, είναι και μικρότερα και ελαφρύτερα, συγκριτικά με αυτά της Αμερικής...
και βέβαια οικονομικότερα.
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης